2 kamers, gezamenlijke douce/bad/toilet.

Vakantiehuis Inge Laux

Bekijk alle reviews

Review geschreven door I. Ladenius

2 kamers, gezamenlijke douce/bad/toilet.

I. Ladenius,
23-5-2010

Gasthuis heeft 2 kamers met gezamenlijke douche/bad/toiletruimte. Ideaal voor gezin. ene kamer heeft een tweepersoons bed, andere kamer twee enkele bedden aan elkaar die van elkaar af kunnen. Beide kamers voorzien van tv. Ontbijt wordt op de kamer gebracht. Erg goed en uitgebreid. Wensen voor ontbijt kunnen opgegeven worden. Gasthuis ligt in een woonwijk, het makkelijkst is om het VVV te laten bellen of er plaats is, zij leggen uit hoe je er kunt komen. Ligt in rustige woonwijk op loopafstand van het centrum. Eigen parkeerplaats. Gasthuis staat in VVV-gids.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010