Vakantiehuis Inge Laux

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Inge Laux in het Nederlands

Met oudere kinderen

2 kamers, gezamenlijke douce/bad/toilet.

I. Ladenius
23-5-2010

Gasthuis heeft 2 kamers met gezamenlijke douche/bad/toiletruimte. Ideaal voor gezin. ene kamer heeft een tweepersoons bed, andere kamer twee enkele bedden aan elkaar die van elkaar af kunnen. Beide kamers voorzien van tv. Ontbijt wordt op de kamer gebracht. Erg goed en uitgebreid. Wensen voor ontbijt kunnen opgegeven worden. Gasthuis ligt in een woonwijk, het makkelijkst is om het VVV te laten bellen of er plaats is, zij leggen uit hoe je er kunt komen. Ligt in rustige woonwijk op loopafstand van het centrum. Eigen parkeerplaats. Gasthuis staat in VVV-gids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Inge Laux in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Inge Laux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.