Hotel Ehranger Hof

7,8

11 reviews over Hotel Ehranger Hof in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Lieve, 19-3-2018

Ontbijt en Dinner waren goed en voldoende voor hun prijs.

Kleine badkamer en wel wat last van de nabije kamers, men hoort de tv van de buren enz;

een goede plek

T.Oosterlee, 9-5-2017

Het is een goed hotel met vriendelijk personeel. Het enige minpuntje is dat de kamers aan de voorkant veel last hebben van het lawaai van het spoor en het verkeer, kamer boeken aan de achterkant dus. Het voordeel van het station is dat je snel in de stad bent de bus doet er ong. 30 min. over en de halte is vlakbij het hotel.

Vriendelijk personeel en een uitstekende keuken voor een goede prijs.

heerlijk verblijf in januari

femke, 24-5-2016

Het ligt niet geweldig,uitzicht en ligging is minpuntje. Maar het hotel zelf is heerlijk. personeel, restaurant, sauna, alles klopte

Keurig hotel

rbeumer, 13-9-2015

1 nacht verbleven tijdens onze motortour. Keurig stadshotel tegenover het station van Ehrang (buitenwijk van Trier). Motoren konden in de garage. Nette kamers. Gezellige bar. Goed ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Met de bus ben je in circa 15 minuten in het centrum (halte voor de deur / zonder overstappen).

Ideaal hotel voor kort verblijf

jdithnicoline, 11-5-2015

Heel vriendelijk personeel. Eenvoudige maar schone kamers. Onze kamers lagen aan de achterkant van het hotel en keek uit op hoge bomen en heuvels. Ontbijt kent veel variatie. Het restaurant menu is beperkt maar wel lekker. Wij misten de kleine kaart. Achter het hotel is een biergarten en terras in aanbouw, je moet wel goede benen hebben omdat je moet traplopen om er te komen. Er zijn 6 parkeerplaatsen voor het hotel maar je kunt ook goed ( gratis) in de straat parkeren. Het hotel ligt in een klein voorstadje van Trier en er is niets te beleven. Het station ligt direct aan de overkant van de straat en een bushalte op 5 min lopen. Je bent per auto binnen10 min in Trier centrum en Luxemburg stad is 30 min auto rijden.

Fantastisch verblijf gehad

Dorien en Carli van Heeswijk, 5-5-2015

Mooi hotel met nette kamers. Erg vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt dat goed bijgevuld wordt. Ook het diner dat wij gebruikte was uitstekend. Goede uitvalsbasis voor te fietsen of om naar Trier te gaan. Wij komen er zeker nog eens terug.

Niet goed de kamer was zeer ongezellig, nr 5, smoezelig we hebben geen gezellige paasdagen gehad hierdoor. Gordijnen laten veel licht door. Compliment heb ik ook en dat is voor het ontbijt en de ruimte voor het ontbijt netjes en verzorgt, maar terugkomen nee niet meer in uw hotel, sorry. De ligging is goed dicht bij het centrum van Trier schitterende omgeving voor autoritten, Luxemburg om de hoek.

Mooi en eenvoudig hotel, maar super eten

Jan, 20-10-2014

Reden er eerste bijna voorbij. Binnen is het een super mooi hotel.Ligt tegenover station, maar van de trein (en het vliegveld van Luxemburg) heb je geen last. Hotel is niet groot, maar erg vriendelijk personeel en erg lekker etten.

Dit zeker weer!!!!!!

ria mulstege, 1-12-2013

Mooi klein hotel. Kamers zijn prachtig. Ontbijtbuffet Super, restaurant ook Super. Zeer vriendelijk personeel. In 1 woord Super!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Ehranger Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ehranger Hof in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ehranger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ehranger Hof scoort een 7.81 uit 10 op basis van 38 reviews.