Hotel Ehranger Hof

Hotel Ehranger Hof
7,2

15 reviews over Hotel Ehranger Hof in het Nederlands

Anders

Het hotel ligt tegenover het station van Ehrang, langs een vrij drukke weg.

De kamers zijn sober maar in orde, het sanitair op de kamer is goed.

Het valt op dat het hotel wat afgeleefd is, met gebruiksschade op vloeren, deuren en muren.

Minpunt is zeker dat er veel lawaai is aan de straatkant.

Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en lekker, de bediening is vriendelijk. Wel jammer dat een van de diensters steeds gehaast was, ze maakte geen tijd voor een praatje.

Nooit Nooit Nooit meer!

Anoniem
11-8-2018

Ben nog nooit zo onfatsoenlijk behandeld door personeel echt geen woorden voor, bij aankomst zat er een meisje in sport kleding bij de receptie die ons dus ff moest ontvangen en ze was maar druk met 1ding dat was dus klagen hoe warm ze het had. Ja het was ook warm maar kom op zeg oh oooh.

Ontbijt was de 1e morgen goed niks op aan te merken,dag 2begon nou dat hebben we geweten.

We komen rond half 7 weer terug en wilden in het hotel ff een hapje eten nou dat konden we dus vergeten ze hadden eerst die dag een begrafenis gehad van iemand die daar had gewerkt maar vervolgens deden ze direct maar ff een personeelsfeestje er achteraan en was er geen tijd voor de hotel gasten ik wist niet wat ik hoorde onvoorstelbaar. Dat feest ging tot midden in de nacht door onder ons raam ook andere gasten hadden overlast! De volgende morgen liep al het personeel met een kater en super onvriendelijk en het ontbijt was bagger. Hotel ligt ook erg afgelegen..

E. Tijsseling
9-7-2018

Wel goed: vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt.

Niet goed: receptie niet 24/7 bezet, zodat het onmogelijk was 's avonds laat nog een biertje te gaan drinken.

HotelSpecials.nl

Wij gaan niet meer terug .

Herman van Wijngaarden
5-6-2018

Er werken vriendelijke mensen .

Het eten is goed .

Een kamer aan de straatkant is af te raden ,

een hele nacht door auto,s en treinen die

voorbij gaan .

De kamer ziet er netjes en schoon uit .

Voor herhaling vatbaar

Lieve
19-3-2018

Ontbijt en Dinner waren goed en voldoende voor hun prijs.

Kleine badkamer en wel wat last van de nabije kamers, men hoort de tv van de buren enz;

een goede plek

T.Oosterlee
9-5-2017

Het is een goed hotel met vriendelijk personeel. Het enige minpuntje is dat de kamers aan de voorkant veel last hebben van het lawaai van het spoor en het verkeer, kamer boeken aan de achterkant dus. Het voordeel van het station is dat je snel in de stad bent de bus doet er ong. 30 min. over en de halte is vlakbij het hotel.

Vriendelijk personeel en een uitstekende keuken voor een

18-12-2016

Vriendelijk personeel en een uitstekende keuken voor een goede prijs.

heerlijk verblijf in januari

femke
24-5-2016

Het ligt niet geweldig,uitzicht en ligging is minpuntje. Maar het hotel zelf is heerlijk. personeel, restaurant, sauna, alles klopte

Keurig hotel

rbeumer
13-9-2015

1 nacht verbleven tijdens onze motortour. Keurig stadshotel tegenover het station van Ehrang (buitenwijk van Trier). Motoren konden in de garage. Nette kamers. Gezellige bar. Goed ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Met de bus ben je in circa 15 minuten in het centrum (halte voor de deur / zonder overstappen).

Ideaal hotel voor kort verblijf

jdithnicoline
11-5-2015

Heel vriendelijk personeel. Eenvoudige maar schone kamers. Onze kamers lagen aan de achterkant van het hotel en keek uit op hoge bomen en heuvels. Ontbijt kent veel variatie. Het restaurant menu is beperkt maar wel lekker. Wij misten de kleine kaart. Achter het hotel is een biergarten en terras in aanbouw, je moet wel goede benen hebben omdat je moet traplopen om er te komen. Er zijn 6 parkeerplaatsen voor het hotel maar je kunt ook goed ( gratis) in de straat parkeren. Het hotel ligt in een klein voorstadje van Trier en er is niets te beleven. Het station ligt direct aan de overkant van de straat en een bushalte op 5 min lopen. Je bent per auto binnen10 min in Trier centrum en Luxemburg stad is 30 min auto rijden.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ehranger Hof in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ehranger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.