Hotel Ehranger Hof

41 reviews over Hotel Ehranger Hof in het Nederlands

Nooit Nooit Nooit meer!

Anoniem
11-8-2018

Ben nog nooit zo onfatsoenlijk behandeld door personeel echt geen woorden voor, bij aankomst zat er een meisje in sport kleding bij de receptie die ons dus ff moest ontvangen en ze was maar druk met 1ding dat was dus klagen hoe warm ze het had. Ja het was ook warm maar kom op zeg oh oooh.

Ontbijt was de 1e morgen goed niks op aan te merken,dag 2begon nou dat hebben we geweten.

We komen rond half 7 weer terug en wilden in het hotel ff een hapje eten nou dat konden we dus vergeten ze hadden eerst die dag een begrafenis gehad van iemand die daar had gewerkt maar vervolgens deden ze direct maar ff een personeelsfeestje er achteraan en was er geen tijd voor de hotel gasten ik wist niet wat ik hoorde onvoorstelbaar. Dat feest ging tot midden in de nacht door onder ons raam ook andere gasten hadden overlast! De volgende morgen liep al het personeel met een kater en super onvriendelijk en het ontbijt was bagger. Hotel ligt ook erg afgelegen..

E. Tijsseling
9-7-2018

Wel goed: vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt.

Niet goed: receptie niet 24/7 bezet, zodat het onmogelijk was 's avonds laat nog een biertje te gaan drinken.

Wij gaan niet meer terug .

Herman van Wijngaarden
5-6-2018

Er werken vriendelijke mensen .

Het eten is goed .

Een kamer aan de straatkant is af te raden ,

een hele nacht door auto,s en treinen die

voorbij gaan .

De kamer ziet er netjes en schoon uit .

Voor herhaling vatbaar

Lieve
19-3-2018

Ontbijt en Dinner waren goed en voldoende voor hun prijs.

Kleine badkamer en wel wat last van de nabije kamers, men hoort de tv van de buren enz;

een goede plek

T.Oosterlee
9-5-2017

Het is een goed hotel met vriendelijk personeel. Het enige minpuntje is dat de kamers aan de voorkant veel last hebben van het lawaai van het spoor en het verkeer, kamer boeken aan de achterkant dus. Het voordeel van het station is dat je snel in de stad bent de bus doet er ong. 30 min. over en de halte is vlakbij het hotel.

Vriendelijk personeel en een uitstekende keuken voor een goede prijs.

Uns hat es sehr gut gefallen

3-11-2016

Uns hat es sehr gut gefallen.

Einziges Manko war, das ein Gast mit seinem Schäferhund am Frühstücksbüffet teilnahm. Wir haben das direkt bemängelt, konnten aber den weiteren Verlauf unserer Reklamation nicht verfolgen, da wir grade im Begriff waren den Frühstücksraum zu verlassen.

Sehr gut für eine Übernachtung

7-10-2016

Sehr gut für eine Übernachtung. Etwas lange Wartezeiten im Restaurant.

Nettes Haus, freundliches Personal, welches auf jeden Wunsch/Bitte eingeht.

Die unscheinbare Fassade entpuppt sich als liebevoll eingerichtetes modernes Hotel in dem es an Nichts fehlt. Das Personal ist herzlich, die Preise im Rahmen. Ich habe mich sehr wohl gefühlt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ehranger Hof in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ehranger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ehranger Hof scoort een 7.54 uit 10 op basis van 41 reviews.