Hotel Deutscher Hof

Hotel Deutscher Hof
8,8

114 reviews over Hotel Deutscher Hof in het Nederlands

Heerlijk hotel voor bezoek aan Trier

Marco Zwetsloot
18-9-2017

Heerlijk hotel op prima lokatie in de stad. Centrum maar paar minuten lopen. Prima moderne kamers met waterkoker en thee/koffie zakjes. Uitstekende badkamer met heerlijke douche. Ontbijtbuffet was ook super met zelfs echte honing uit een honingraat. Restaurant was ook prima.

zéér goed en zeker voor herhaling vatbaar

fam.muesen
11-9-2017

het onthaal was prima. we zijn hier gestart voor een fietsroute langs de moezel en hebben alle juiste informatie bekomen die we moesten hebben

het eten, wat half pension was, was voortreffelijk

de kamers hadden alle voorzieningen, ook airco

het personeel was zeer vriendelijk;en vlakbij het centrum, wat ook belangrijk is!

Prima overnachtingshotel bij het oude centrum.

Anton van Vreeswijk
27-8-2017

Goed hotel met apart (gratis) parkeerterrein, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer (helaas geen airco) en goed uitgebreid ontbijt en gratis wifi.

HotelSpecials.nl

Sehr zu empfehlen auch für Gruppenreisen

W. Köplin
24-5-2017

60 Gäste waren in zentraler Lage bestens untergebracht. Individuelle Angebote des Hauses und gute Kontakte zu Anbietern von Führungen und Besichtigungen in Trier haben uns die Organisation der Gruppenreise sehr erleichtert.

100 % positives Feedback unserer Gäste bestätigen uns, die richtige Wahl getroffen zu haben.

Vriendelijk personeel,verzorgde kamers,ontbijt +++

anthonissen w.
17-4-2017

Op wandelafstand naar centrum. Vele fietsroute mogelijkheden.Bezoek ook Saarburg.

Prima hotel

E. en N.
8-4-2017

Een gastvrij hotel, mooie kamer en hele mooie badkamer. Alles is super schoon. Het personeel is erg vriendelijk. Een hotel waar je heel goed kunt parkeren. De ligging van het hotel is centraal. Vanuit het hotel steek je een straat over en loop je het centrum van Trier binnen. Wij hadden half pension geboekt, het 3-gangen diner was lekker. Keuze hoofdgerecht vis, vlees en vegetarisch. De ochtend begint met een heerlijk ontbijtbuffet.

Een minpuntje dat de kamer erg warm was. Nu in april ging dat nog maar in de zomer zal het naar onze mening de temperatuur erg oplopen, er is geen airco op de kamer. Ik zou zeker en tweede keer dit hotel bezoeken.

Familie Weber & Team, Front Office Manager, 16-4-2017

Hartelijk dank vor uw goede beoordeling! Leuk dat je genoten uw verblijf!

We hebben ook kamers met airconditioning. Op uw volgende reservering, kunt u ons informeren dat verlangen.

We kijken uit naar uw volgende bezoek!

Heerlijk hotel

Garcet Jean
22-12-2016

Ruime kamers (comfort). Heerlijk ontbijt in gezellige ontbijtzaal. Zeer vriendelijk personeel. Ruime parking. Reeds tweede maal hier en komen zeker terug.

Erg goed hotel.

Ruud
9-11-2016

Een erg goed hotel met een prima ligging. Aan de overkant van de straat begint het voetgangersgebied met restaurants en winkels. Het ontbijt is uitgebreid en erg smakelijk. Wat me echter het meest opviel was het enthousiasme en de vriendelijkheid van het personeel.

We waren met een gezelschap van 80 personen en hebben 5 hele fijne dagen gehad.

Niet snel weer

Harry
3-9-2016

Op de website staat vanaf 80 euro maar daar krijg je hem niet voor

Wij moesten 140 euro betalen voor een kamer met douche, geen minibar, geen airco 28 graden buiten =28 graden binnen.

De prijs kwaliteit is ver beneden peil.. 80 euro zou echt een goede prijs zijn.

We dicht bij het centrum en vriendelijk personeel maar toch!

Mooi binnen in de stad , mooie kamers.

F van Marle
30-7-2016

vriendelijke receptie fijne fietsen stalling en parkeer plaats auto.

min puntje dure menu lijst.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deutscher Hof in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deutscher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deutscher Hof scoort een 8.75 uit 10 op basis van 114 reviews.