Hotel Deutscher Hof

115 reviews over Hotel Deutscher Hof

• 2019
    10Fam. Leunissen01-11-2019

fantastisch

Heel mooi hotel . mooie kamer goed ontbijtbuffet. onze dochter en schoonzoon met hun kindje kwamen op bezoek mochten gratis de auto parkeren. mooie ligging kort bij het centrum. een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• Oude reviews

9Marco Zwetsloot18-09-2017

Heerlijk hotel voor bezoek aan Trier

Heerlijk hotel op prima lokatie in de stad. Centrum maar paar minuten lopen. Prima moderne kamers met waterkoker en thee/koffie zakjes. Uitstekende badkamer met heerlijke douche. Ontbijtbuffet was ook super met zelfs echte honing uit een honingraat. Restaurant was ook prima.

Gereisd met partner in september 2017

• 10fam.muesen11-09-2017

zéér goed en zeker voor herhaling vatbaar

het onthaal was prima. we zijn hier gestart voor een fietsroute langs de moezel en hebben alle juiste informatie bekomen die we moesten hebben het eten, wat half pension was, was voortreffelijk de kamers hadden alle voorzieningen, ook airco het personeel was zeer vriendelijk;en vlakbij het centrum, wat ook belangrijk is!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Anton van Vreeswijk27-08-2017

Prima overnachtingshotel bij het oude centrum.

Goed hotel met apart (gratis) parkeerterrein, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer (helaas geen airco) en goed uitgebreid ontbijt en gratis wifi.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9anthonissen w.17-04-2017

Vriendelijk personeel,verzorgde kamers,ontbijt +++

Op wandelafstand naar centrum. Vele fietsroute mogelijkheden.Bezoek ook Saarburg.

Gereisd met partner in april 2017

• 9E. en N.08-04-2017

Prima hotel

Een gastvrij hotel, mooie kamer en hele mooie badkamer. Alles is super schoon. Het personeel is erg vriendelijk. Een hotel waar je heel goed kunt parkeren. De ligging van het hotel is centraal. Vanuit het hotel steek je een straat over en loop je het centrum van Trier binnen. Wij hadden half pension geboekt, het 3-gangen diner was lekker. Keuze hoofdgerecht vis, vlees en vegetarisch. De ochtend begint met een heerlijk ontbijtbuffet. Een minpuntje dat de kamer erg warm was. Nu in april ging dat nog maar in de zomer zal het naar onze mening de temperatuur erg oplopen, er is geen airco op de kamer. Ik zou zeker en tweede keer dit hotel bezoeken.

Familie Weber & Team, Front Office Manager, 16-04-2017

Hartelijk dank vor uw goede beoordeling! Leuk dat je genoten uw verblijf! We hebben ook kamers met airconditioning. Op uw volgende reservering, kunt u ons informeren dat verlangen. We kijken uit naar uw volgende bezoek!

Gereisd met partner in april 2017

• 10Garcet Jean22-12-2016

Heerlijk hotel

Ruime kamers (comfort). Heerlijk ontbijt in gezellige ontbijtzaal. Zeer vriendelijk personeel. Ruime parking. Reeds tweede maal hier en komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Ruud09-11-2016

Erg goed hotel.

Een erg goed hotel met een prima ligging. Aan de overkant van de straat begint het voetgangersgebied met restaurants en winkels. Het ontbijt is uitgebreid en erg smakelijk. Wat me echter het meest opviel was het enthousiasme en de vriendelijkheid van het personeel. We waren met een gezelschap van 80 personen en hebben 5 hele fijne dagen gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 6Harry03-09-2016

Niet snel weer

Op de website staat vanaf 80 euro maar daar krijg je hem niet voor Wij moesten 140 euro betalen voor een kamer met douche, geen minibar, geen airco 28 graden buiten =28 graden binnen. De prijs kwaliteit is ver beneden peil.. 80 euro zou echt een goede prijs zijn. We dicht bij het centrum en vriendelijk personeel maar toch!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Mirjam Hoorman26-10-2015

Goed hotel

Vriendelijk personeel, lekker eten en ligt dichtbij centrum.

Gereisd met partner in oktober 2015

13 tips over Hotel Deutscher Hof

• Fam. Westerweele, 18-12-2013

Een tip is via het VVV een boeking doen voor een bezoek aan de wijnkelder van G.F. von Nell.

• Elisa Jolling, 17-12-2013

alles wat je van een citytrip mag verwachten! kamers aan de achterzijde zijn rustiger; aan de voorkant is een drukke rijbaan

• W.H. Plücker, 25-11-2013

Wij hadden voor de avond van aankomst voor E 25,- pp 's avonds het 3-gangen menugeboekt. Ongelofelijk, wat een prijs/kwaliteit verhouding. Super lekker gegeten.

1 vraag over Hotel Deutscher Hof

• Carolien, 11-05-2011

Wat te doen

Heeft iemand van jullie leuke tips voor ons om te ondernemen?

fam_dewit, 24-03-2012

Bezoek in Trier zeker de Dom, de Porta Nigra en de Kaisertermen. Als je van shoppen houdt kom je in Trier zeker aan je trekken en ook aan gezellige eetgelegenheden ontbreekt het niet. Het is ook heerlijk kuieren door deze stad. Op anderhalve dag heb je het in Trier wel gehad. Ga echter meerdere dagen en rij even door naar Metz, 100 km verderop. De Kathedraal is subliem en voor een prikje huur je er aan de Dienst voor Toerisme een Nederlandstalige audiogids voor een stadswandeling op eigen tempo. Wij vonden Metz een verrassende ontdekking.

Hotel Deutscher Hof info

• Aantal sterrenstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBowling