9,3

106 reviews over Hotel Deutscher Hof in het Nederlands

Heerlijk hotel voor bezoek aan Trier

Marco Zwetsloot
18-9-2017

Heerlijk hotel op prima lokatie in de stad. Centrum maar paar minuten lopen. Prima moderne kamers met waterkoker en thee/koffie zakjes. Uitstekende badkamer met heerlijke douche. Ontbijtbuffet was ook super met zelfs echte honing uit een honingraat. Restaurant was ook prima.

zéér goed en zeker voor herhaling vatbaar

fam.muesen
11-9-2017

het onthaal was prima. we zijn hier gestart voor een fietsroute langs de moezel en hebben alle juiste informatie bekomen die we moesten hebben het eten, wat half pension was, was voortreffelijk de kamers hadden alle voorzieningen, ook airco het personeel was zeer vriendelijk;en vlakbij het centrum, wat ook belangrijk is!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Prima overnachtingshotel bij het oude centrum.

Anton van Vreeswijk
27-8-2017

Goed hotel met apart (gratis) parkeerterrein, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer (helaas geen airco) en goed uitgebreid ontbijt en gratis wifi.

Vriendelijk personeel,verzorgde kamers,ontbijt +++

anthonissen w.
17-4-2017

Op wandelafstand naar centrum. Vele fietsroute mogelijkheden.Bezoek ook Saarburg.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

E. en N.
8-4-2017

Een gastvrij hotel, mooie kamer en hele mooie badkamer. Alles is super schoon. Het personeel is erg vriendelijk. Een hotel waar je heel goed kunt parkeren. De ligging van het hotel is centraal. Vanuit het hotel steek je een straat over en loop je het centrum van Trier binnen. Wij hadden half pension geboekt, het 3-gangen diner was lekker. Keuze hoofdgerecht vis, vlees en vegetarisch. De ochtend begint met een heerlijk ontbijtbuffet. Een minpuntje dat de kamer erg warm was. Nu in april ging dat nog maar in de zomer zal het naar onze mening de temperatuur erg oplopen, er is geen airco op de kamer. Ik zou zeker en tweede keer dit hotel bezoeken.

Familie Weber & Team, Front Office Manager, 16-4-2017

Hartelijk dank vor uw goede beoordeling! Leuk dat je genoten uw verblijf! We hebben ook kamers met airconditioning. Op uw volgende reservering, kunt u ons informeren dat verlangen. We kijken uit naar uw volgende bezoek!

Heerlijk hotel

Garcet Jean
22-12-2016

Ruime kamers (comfort). Heerlijk ontbijt in gezellige ontbijtzaal. Zeer vriendelijk personeel. Ruime parking. Reeds tweede maal hier en komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg goed hotel.

Ruud
9-11-2016

Een erg goed hotel met een prima ligging. Aan de overkant van de straat begint het voetgangersgebied met restaurants en winkels. Het ontbijt is uitgebreid en erg smakelijk. Wat me echter het meest opviel was het enthousiasme en de vriendelijkheid van het personeel. We waren met een gezelschap van 80 personen en hebben 5 hele fijne dagen gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet snel weer

Harry
3-9-2016

Op de website staat vanaf 80 euro maar daar krijg je hem niet voor Wij moesten 140 euro betalen voor een kamer met douche, geen minibar, geen airco 28 graden buiten =28 graden binnen. De prijs kwaliteit is ver beneden peil.. 80 euro zou echt een goede prijs zijn. We dicht bij het centrum en vriendelijk personeel maar toch!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Goed hotel

Mirjam Hoorman
26-10-2015

Vriendelijk personeel, lekker eten en ligt dichtbij centrum.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Prachtig hotel

Patrick
28-7-2015

mooie en aangename kamer met koffie en thee in de kamer, goed bed, super ontbijt, vriendelijk personeel. Hotel ligt heel dicht bij het centrum van Trier.

Gereisd Met partner in Sat Jul 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deutscher Hof in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deutscher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.