Treis Karden (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Treis Karden (Moezel) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Treis Karden (Moezel)

Uitgesproken goed.

Dhr. en Mevr. Meijers en Peeters,
    3-10-2018

Aan de oever van de Moezel ca 8 km. van Cochum verwijderd zowel met de boot (aanleggen voor het hotel) als met de auto goed te doen. Weinig vertier in het rustige " dorp" Treis. . Aan de andere kant v.d. Moezel ligt Karden,

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldige ervaring

Roel van der Haak,
    22-2-2017

De moeite waard het is een prachtige omgeving. We hebben veel plaatsen bezocht. Mensen zijn aardig, en je kan er heerlijk eten en drinken voor een leuke prijs. Een bezoek aan Trier ( oudste stad van Duitsland ) is zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede uitvalsbasis

Marnick,
    20-2-2017

Treis-Karden is een rustig plaatsje aan de oevers van de Moezel. Wij waren hier voor een weekend motor rijden. Vanuit treis- Karden kun je prachtige ritten maken. zowel langs de Moezel, de Rijn , de Hondsrug of door het Eifelgebergte.

Gereisd met vrienden in april 2015

Prachtig.

Hanny Richter,
    5-9-2015

De natuur is er heel mooi, heb nog nooit zoveel druiven op de berg gezien. En er zijn gezellige plaatsen vlakbij. Treis-Garden is niet zo heel erg groot, maar wel mooi om te zien. Het hotel waar we zaten leek wel een klein kasteeltje.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Om zeker over te doen

bennytaverniers,
    4-3-2015

Familiebestemming, maarof het hotel ook geschikt is voor kleine kindjes? Hebben daar eigenlijk niet op gelet. Je kan vertrekkende vanuit het hotel heel wat leuke dingen doen.Is een plek dat veel energie geeft.In het hotel kan je je in de welness zalig laten verwennen in een aangename sfeer

Gereisd met vrienden in februari 2015
Treis Karden (Moezel) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 159 reviews