Vakantiehuis Stoffel

De woning is ruim, van alle gemakken voorzien en goed schoongemaakt

Prima vakantiewoning!

Nicole,
13-7-2017

Compleet ingericht en schoon, en in een rustige straat maar wel op 5 minuten lopen van het dorp.

Geweldig!

Fam. Land,
10-7-2017

Aardige mensen, zeer schoon, compleet ingericht appartement. Gelegen in een rustige straat nabij het dorpje Treis-Karden.

Echt een aanrader om vanuit dit appartement het Moezel-gebied te gaan verkennen.

Fijne vakantiewoning

Willem en Mariëtte
24-1-2016

In het rustige gedeelte van Treis-Karden, op de 1e etage bevindt zich de ruime vakantiewoning voorzien van alle gemakken. De omgeving leent zich ook in de wintermaanden voor prachtige wandelingen. In het dorp zijn diverse restaurantjes waar je voor relatief weinig geld heerlijk kan eten. Wij komen hier in de zomer zeker nog een keer terug, mede ook vanwege de sympathieke verhuurders die zich bescheiden maar zeer vriendelijk opstelden. Geen verzoek was hen teveel, bijv. Broodjes meenemen voor ons ontbijt, zodat we zelf 's ochtends niet de deur uit hoefden.

Geweldig!

Nicole
17-1-2016

Mooi ingericht appartement, voorzien van alle gemakken (ook Wifi).

Ligging aan een rustige straat nabij het bos. Eigenaren zijn zeer hartelijk en komen met goede tips voor bezienswaardigheden in de omgeving.

Wij gaan hier vaker terugkomen!

Prima vakantiewoning om tot rust te komen in een fijn vakantiegebied. Het plaatsje Treis-Karden heeft meerdere restaurants en ijssalons. Wandelen en shoppen behoort ook tot de mogelijkheden. Keuken is zeer compleet, koelkast, vaatwasser, magnetron, en zeer veel servies en bestek.

Aanrader

Daphne
31-5-2014

Prima huisje. Schoon, ruim voor 2 personen maar ook goed te doen voor 4 personen. Het huisje is volledig ingericht, vooral de keuken is compleet uitgerust, zelfs met koffie/thee, vaatwastabletten, zout, etc. Het huisje is rustig gelegen en heeft 3 locaties om buiten te kunnen zitten. Je kunt de zon dus opzoeken of juist ontwijken, wat je maar wilt. Het huis ligt aan een rustige weg met alleen bestemmingsverkeer, aan een klein smal beekje en met een ruime tuin. Supermarkten en het dorpscentrum zijn vlakbij en op korte afstand diverse bezienswaardigheden (Cochem, slot Eltz, Koblenz). Dhr en Mw. Stoffel zijn vriendelijk en zeer behulpzaam (ze wonen aan de overkant en zijn dus gemakkelijk bereikbaar) en hadden bij aankomst taart voor ons klaar staan. Prijs/kwaliteit is meer dan goed.

Wat is het hier mooi en rustig.

Alexander
15-10-2013

Afgelopen zomer heb ik 2 maal genoten van het huis met nummer 49. Wat een ruimte en een heerljike omgeving. Mooie plaatsen en zwembaden in de buurt. Uitstekende gastvrijheid van mevrouw en mijnheer Stoffel. Het verzorge ontbijt ( vooraf even aangeven ) was uitgebried en erg lekker. Vanaf centrum Nederland slechts 3 uur reizen.

Heerlijk weekendje weg!

Annika
5-8-2013

Wij zijn een weekendje weg geweest naar dit vakantiehuis en we hebben ontzettend genoten.. Erg mooie plek, op een rustige ligging vlakbij een mooi wandelgebied, maar waar ook in de buurt allerlei winkels te vinden zijn. Wij hebben hier ook motor gereden en vanuit het huisje kan je ontzettende mooie tochten maken. Het huis is mooi, ruim en voorzien van van alles en een super mooie plek om te genieten van een heerlijke vakantie. En de familie Stoffel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug!

uitstekende lokatie

riks kuiper
4-8-2013

Mooie kamers, mooi uitzicht, mooie omgeving, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke mensen. Echt een aanrader. Niet geschikt voor personen die slecht ter been zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stoffel in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stoffel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.