Vakantiehuis Stoffel

9.2Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Treis Karden (Moezel)

9.2Fenomenaal

15 reviews over Vakantiehuis Stoffel

• 2018
    9Corry06-08-2018

Heerlijke ruime vakantiewoning

De woning is ruim, van alle gemakken voorzien en goed schoongemaakt

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Nicole13-07-2017

Prima vakantiewoning!

Compleet ingericht en schoon, en in een rustige straat maar wel op 5 minuten lopen van het dorp.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Fam. Land10-07-2017

Geweldig!

Aardige mensen, zeer schoon, compleet ingericht appartement. Gelegen in een rustige straat nabij het dorpje Treis-Karden. Echt een aanrader om vanuit dit appartement het Moezel-gebied te gaan verkennen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Willem en Mariëtte24-01-2016

Fijne vakantiewoning

In het rustige gedeelte van Treis-Karden, op de 1e etage bevindt zich de ruime vakantiewoning voorzien van alle gemakken. De omgeving leent zich ook in de wintermaanden voor prachtige wandelingen. In het dorp zijn diverse restaurantjes waar je voor relatief weinig geld heerlijk kan eten. Wij komen hier in de zomer zeker nog een keer terug, mede ook vanwege de sympathieke verhuurders die zich bescheiden maar zeer vriendelijk opstelden. Geen verzoek was hen teveel, bijv. Broodjes meenemen voor ons ontbijt, zodat we zelf 's ochtends niet de deur uit hoefden.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Nicole17-01-2016

Geweldig!

Mooi ingericht appartement, voorzien van alle gemakken (ook Wifi). Ligging aan een rustige straat nabij het bos. Eigenaren zijn zeer hartelijk en komen met goede tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. Wij gaan hier vaker terugkomen!

Gereisd met partner in november 2015

• 10bos_eeuwijk19-12-2014

Fraaie vakantiewoning, voorzien van veel extra's!

Prima vakantiewoning om tot rust te komen in een fijn vakantiegebied. Het plaatsje Treis-Karden heeft meerdere restaurants en ijssalons. Wandelen en shoppen behoort ook tot de mogelijkheden. Keuken is zeer compleet, koelkast, vaatwasser, magnetron, en zeer veel servies en bestek.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Daphne 31-05-2014

Aanrader

Prima huisje. Schoon, ruim voor 2 personen maar ook goed te doen voor 4 personen. Het huisje is volledig ingericht, vooral de keuken is compleet uitgerust, zelfs met koffie/thee, vaatwastabletten, zout, etc. Het huisje is rustig gelegen en heeft 3 locaties om buiten te kunnen zitten. Je kunt de zon dus opzoeken of juist ontwijken, wat je maar wilt. Het huis ligt aan een rustige weg met alleen bestemmingsverkeer, aan een klein smal beekje en met een ruime tuin. Supermarkten en het dorpscentrum zijn vlakbij en op korte afstand diverse bezienswaardigheden (Cochem, slot Eltz, Koblenz). Dhr en Mw. Stoffel zijn vriendelijk en zeer behulpzaam (ze wonen aan de overkant en zijn dus gemakkelijk bereikbaar) en hadden bij aankomst taart voor ons klaar staan. Prijs/kwaliteit is meer dan goed.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Alexander15-10-2013

Wat is het hier mooi en rustig.

Afgelopen zomer heb ik 2 maal genoten van het huis met nummer 49. Wat een ruimte en een heerljike omgeving. Mooie plaatsen en zwembaden in de buurt. Uitstekende gastvrijheid van mevrouw en mijnheer Stoffel. Het verzorge ontbijt ( vooraf even aangeven ) was uitgebried en erg lekker. Vanaf centrum Nederland slechts 3 uur reizen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Annika05-08-2013

Heerlijk weekendje weg!

Wij zijn een weekendje weg geweest naar dit vakantiehuis en we hebben ontzettend genoten.. Erg mooie plek, op een rustige ligging vlakbij een mooi wandelgebied, maar waar ook in de buurt allerlei winkels te vinden zijn. Wij hebben hier ook motor gereden en vanuit het huisje kan je ontzettende mooie tochten maken. Het huis is mooi, ruim en voorzien van van alles en een super mooie plek om te genieten van een heerlijke vakantie. En de familie Stoffel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10riks kuiper04-08-2013

uitstekende lokatie

Mooie kamers, mooi uitzicht, mooie omgeving, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke mensen. Echt een aanrader. Niet geschikt voor personen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in januari 2013

Vakantiehuis Stoffel info