Hotel Schloss Hotel Petry

Hotel Schloss Hotel Petry
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Hotel Petry voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Schloss Hotel Petry in het Nederlands

Fantatisch

Riki van der Vegt,
30-11-2018

Een super hotel. Leuk ingericht en heel schoon. Klantvriendelijk personeel. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens.

Gereisd met partner in november 2018

perfect

h en j,
20-8-2018

we verbleven in het landhaus niks geen lawaai van treinen of andere gasten. hele nette schone kamer het eten was ook niks op aan te merken. ook geen last van de warmte zoals in het hotel zelf

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een fantastisch verblijf tegen een perfecte prijs

Claessesns Christiane,
20-7-2018

De maaltijden, de kamers, de vriendelijkheid en de hygiëne waren uitstekend.

De nabijheid van het station kan geluidsoverlast geven.

Gereisd met vrienden in juni 2018

D-reizen

helaas dit hotel is geen 4* waard.

Maes f,
21-8-2017

ontbijt is ok, doch het avond menu voldoet niet aan de opgegeven formule.

Reis geboekt bij touroperator en er is sprake van een 3-gangenmenu doch het salade buffet wordt gerekend als één gang.De klant wordt hier bedrogen.

Het dessert is verzorgd, doch samengesteld uit alleen kant en klaar aangekochte voedingswaren.

Op woensdagen spreken we van een 4* hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De kamers in Schloss zijn klein maar bevat alles wat nodig is. Alle overige ruimtes super net en schoon. vriendelijk personeel en goed (lekker) gegeten. Ontbijt en 3 gangen menu TOP. Leuk waren de dagelijks aangepast menukaart op naam en tips. Heel plezierig verblijf gehad. zeker een aanrader om nogmaals terug te gaan.

Fam Bell: Klasse!!

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

Wil,
21-6-2017

Kleine kamers en slecht eten! Diner was restanten l van een groep eters op zondag en een ober waar je 3 keer om je drinken moest vragen.

Alleen het ontbijt was lekker.

Gereisd met partner in juni 2017

Top hotel

Jvdr123,
25-3-2017

Super goed ontbijt in een aangename sfeer.

Diner was ook fantastisch, eren van de kaart is echt een aanrader!!

Kamers die wij hadden waren wat verouderd, alles was zeer schoon en netjes, douche was vechten voor een straaltje water, maar ondanks dat een super verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2017

valt tegen

Bruining
28-11-2016

Arrangementen vallen tegen ,het diner is karig minimaal, het plaatselijke personeel is stug en commercieel.

De kamers welke naar De moezel zijn gericht zijn gehorig,door het lawaai van de vele passerende treinen en gedateerd.

Rioleringslucht in sanitair.

De 4* die het hotel heeft is het zeker niet waard,hooguit 3*

Het ontbijt is prima verzorgd.

Gereisd met vrienden in november 2016

nooit meer

john en frida broeders
15-8-2016

wij hadden een mooie kamer hadden wij extra voor betaald ontbijt s,morgens heel goed het diner was goed maar heel krap en er was een klasse verschil dit was niet prettig personeel was niet vriendelijk een ober kwam zeggen dat wij niet meer mochten zingen [meer onder dwang] wij hebben al veel reizen meegemaakt dit nog nooit meegemaakt de omgeving is prachtig wij waren met touroperator

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Leuk hotel maar wel een krappe kamer.

Kees van der Put
28-7-2016

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Avond diner was ook goed maar aan de krappe kant. Onze hotelkamer was netjes ingericht waarschijnlijk pas gerenoveerd wel erg krap 20 vierkante meter en een kleine douche. Het meeste personeel is heel vriendelijk op een ober na, te veel dienstjaren? Hij keek je niet eens aan als hij wat op tafel zette, alles ging op de automatische piloot. Treinstation voor de deur de fiets mag gratis mee.

Gereisd met partner in juli 2016

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Hotel Petry in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Hotel Petry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.