Hotel Ostermann

8,8

Laatste review

Fantastisch, heerlijk genieten!!

14-7-2018

Dit was onze 4e keer naar dit super goede en mooie hotel. Vriendelijke mensen, zeer goed ontbijt, mooie schone kamers, mooi zwembad, heerlijk terras aan de moezel en niet te vergeten het heerlijke eten, vooral de rumpsteak!!TOP Hotel

Kenmerken

14-7-2018

Goede prijs~kwaliteit

Lien,
17-3-2018

Heel slechte bedden! Hoe je ook draait of keert, je voelt alle veren van de matras

Heerlijk genieten

Robin en Mirella + Hond Malinka,
27-2-2018

Al verschillende jaren komen we naar hier...Culi-angebot is super goed...er even tussenuit....hier is het echt genieten.Honden zijn welkom......................(maar zorg dat je hond goed is opgevoed....andere mensen moeten geen overlast hebben van jou hond).

Komen er zeker nogmaals.

Reginald B,
20-11-2017

Prima ligging. Je kunt alle kanten op.

Aan de voorkant van het hotel een heerlijk groot balkon....miss dat het verkeer wat lawaaiig overkomt. Nette royale kamer met dito badkamer...schoon. Helaas geen cv in de badkamer om bv je handdoek te drogen maar zeker niet koud! We zijn er meerdere malen geweest en blijft gewoon goed.

Personeel neemt ook de eventuele suggestie aan ter verbetering!

De motorrijder kan zijn bike ook in de garage stallen.

heel goed hotel

familie Boon,
18-9-2017

heel goed hotel hebben er 4 nachten geslapen ,zeer ruime en nette kamer ,grote badkamer , kortweg heel goed, zwembad zeer proper, grote parking en een garage om de fietsen op te bergen. èèn klein min puntje het ontbijt geen gebakken ei of roerei juist licht gekookt ei, en de charcuterie alle dagen het zelfde, avondeten zeer lekker en meer dan voldoende en het personeel zeer vriendelijk dus zeker een hotel om eens terug te gaan is prachtig gelegen vlak voor de moezel mooi uitzicht.

Twas er kij goe

Inaperdaen,
28-7-2017

Twas een heel goed hotel.

Lekker eten.

Was heel verzorgd.

En leuk met een zwembad erbij.

Personeel was heel vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar!!

Familie Bosmans,
26-7-2017

Super mooi hotel net mooie kamers, zwembad, vriendelijke eigenaren en personeel, mooi uitzicht en geweldig ontbijt.

Mooi hotel op toplocatie

11-5-2017

Het hotel ligt direct aan de moezel. Beschikt over een binnenbad, speelplaats, visvijver. Mooi schone kamers en het ontbijt is echt geweldig! Vriendelijke eigenaresse en personeel. Leuke uitstapjes te maken naar oa Trier, Cochem. Of een boottochtje over de Moezel.

Is ons zo goed bevallen in 2015 dat we dit jaar weer gaan maar datn in juli. Alhoewel we in oktober nog heel mooi weer hadden.

Hotel Ostermann is zeer goed.

Ludo Borghs,
      30-4-2017

Dit hotel is zeker één van de betere waar wij reeds mochten verblijven. Zeer mooie en propere kamer, het ontbijt buffet is zeer goed en het avondmaal is zeer lekker en heel veel. Het personeel is zeer vriendelijk en wij hadden even een probleem met de douche maar dat werd ogenblikkelijk gemaakt. Dit hotel is wel zeer rustig gelegen want het staat gans alleen en ook 's nachts heel rustig want er waren geen luidruchtige hotel gasten. Zeker een aanrader voor wie enkele dagen volledig tot rust wil komen.

Leuke hotel aan de oevers van de Moezel

Danny,
      8-1-2017

Je kan maar beter niet op 2de Kerst aankomen tijdens de lunch want dan heeft er niemand tijd voor je. We kwamen op de middag aan en vermits we volpension hadden was er een maaltijd voorzien voor ons. Het restaurant zat vol met mensen uit de buurt en voor hotelgasten was er geen plaats. Na ongeveer 45 minuten wachten hebben mijn vrouw en dochter gaan vragen of we nog iets konden eten. Het antwoord dat daarop volgde was niet echt klantgericht: "als het jullie niet aanstaat ga jullie beklag maar doen bij de touroperator!" Het heeft nog tot de tweede dag geduurd voor ze terug vriendelijk was tegenover ons. Voor de rest was het een zeer goed hotel met mooie verzorgde kamers,heerlijk ontbijt en 's avonds een 4 gangenmenu. In Treis-Karden zelf is niet zoveel te beleven, maar je kan een uitstap maken naar Cochem of gaan shoppen in Koblenz of Trier.

We hebben een aantal aanbieders voor Ostermann voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ostermann in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ostermann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.