Camping Mosel Islands

5.4Matig

Duitsland, Rheinland Pfalz, Treis Karden (Moezel)

5.4Matig

• 5.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

43 reviews over Camping Mosel Islands

• 3Mus09-08-2020

En dit noemen ze glamping?!

En dit noemen ze glamping?!

Een houten hutje met een bed is alles. Geen stoelen, tafel, gezellig lampje of iets dergelijks. Het is eigenlijk gewoon oplichting. Wij stonden er versteld van en konden eigenlijk niet geloven hoe armoedig het was. En dan moet je ook nog zelf je bed opmaken. Badhuis ook erg vies en chagrijnig ontvangst.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    6Johan Dolstra02-09-2019

Mooie camping mooie ligging. geen Vakantiegevoel

Wij zijn hier eind Augustus geweest.
    Wat ons opvalt is dat de camping vol staat met dure caravans /campers die niet meer mobiel zijn. De camping is door de weeks verlaten en weekends vol met vaste gasten. De vaste mensen worden apart behandeld. En groeten en leven ook niet met de camping mensen er wordt het weekend gevierd met drank en luide muziek.

Met de online boeking moet je uitkijken. Je moet online vooruit betalen. Dus je loopt niet snel weg. Maar met de reservering (156 euro) en uiteindelijk betaalde bedrag (241,25) is er in 6 dagen een verschil van 85 euro!!! Ook met de boeking aan gegeven dat we zicht op mosel en spoorlijn wouden hebben. Dit was in ordnung. 2 maal bevestigd via mail. Maar we werden aan de andere kant van eiland gestalt. Op moment bij klachten red je het niet met vakantie Duits/Engels/handen voeten maar heb je een hbo Duits nodig. Tussen de middag en na avond eten staat de poort op slot !

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Eric06-08-2019

Was mooi voor paar daagjes

Met caravan Ruime plaatsen Toiletten minimaal aanwezig niet echt goed schoon. Bij aankomst was er een keurige toiletwagen aanwezig. Hier was werkelijk niets op aan te merken. Maar deze werd na 1 dag buiten gebruik gesteld. Zodoende moest iedereen gebruik maken van het grote sanitair gebouw. Het douchen is te duur €0,25 per minuut. Douche was wel warm en een goede straal. Dat maakt dan dat kwartje weer een beetje goed. Verder is er op de camping zelf niet veel te doen. Omgeving prachtig. Koblenz ,Cochem ,Antwerpen ,Trier allemaal goed te doen. Maar 5 sterren ?? Uiteindelijk betaal je er wel voor. Met kinderen is het toch leuk als er een zwembad is. Tussen 13:00 en 15:00 mag de speeltuin niet gebruikt worden. En als je dan denkt ik ga even verderop m’n vertier zoeken , gaat de slagboom niet open. Middagpauze..... niet echt meer van deze tijd denk ik. Maakt voor ons niet zoveel uit wij zijn de hele dag meestal weg.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    7F.HENDRIKS02-10-2018

Kom hier zeker nog weleens terug

Leuke ligging van de camping op eilandje in de moezel met veel mogelijkheden voor fietsen en uitstapjes. Hoe deze camping aan de 5 * komt is mij een raadsel want buiten goed sanitair en een ruime staanplaats biedt de camping verder niets. Mevr op de receptie erg zakelijk maar mi zeker niet klantvriendelijk. Zijn er tegenover de camping voldoende inkoopmogelijkheden. Verder hier een leuk verblijf gehad

Gereisd met partner in september 2018

• 6Marian09-09-2018

Niet meer wat het geweest is, jammer

We zijn hier jaren met plezier gekomen, maar dit jaar was het niks, vieze wc's je moest soms zoeken naar een wc die enigszins schoon was, de douches best duur dus dan mag je wel verwachten dat ze het goed doen, dan had ik er een waar de douchekop het niet goed deed, dan een die de hele tijd stopte, dan een die verstopt was(je wilt niet weten wat er allemaal omhoog kwam uit het putje).Ik vind dat het belangrijkste op een camping, goed saniter. De ligging is super en heel mooi.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7dierickx11-10-2017

prachtige ligging

Even wennen aan de regels van de camping maar we gaan zeker terug, de beste douches ooit op een camping. De dame aan het onthaal zou best wat Engels spreken om met buitenlandse gasten te kunnen communiceren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 6M.vd.S16-08-2017

Prijzig voor wat je krijgt.

Over de ligging valt niets te zeggen...mooi midden op de Moezel. Maar om nu voor een overnachting aan het water 3.10 euro extra te rekenen (terwijl er genoeg plaatsen leeg waren) vonden wij overdreven. Ook om voor 1 overnachting 1.50 en 3.00 aan stroom te rekenen is erg ruim. Sanitair is prima, maar 25 ct per minuut om te douchen is ook wat aan de hoge kant. Wi-Fi is er duur en slecht bereik. Wel echt ruime plaatsen. De 5 sterren hebben we niet kunnen vinden. Geen winkel, restaurant, animatie of zwembad op de camping. Wel diverse winkels op loopafstand net buiten de camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8RonW29-08-2016

mooi, maar een streng regime

We hadden een mooie plek direct aan de Moezel. Fraai uitzicht op de rivier en de wijnbergen aan de overkant. Ook een spoorlijn. De lokale ‘boemeltjes’ hoor je haast niet door het moderne materieel, maar vier of vijf keer per uur een goederentrein is toch van een andere orde. Na twee dagen ben je eraan gewend en neem je het voor lief. De camping is mooi, zij het aan de dure kant. Ruim 26 euro per nacht voor 2 volwassenen met caravan en auto in het hoogseizoen. Douchen komt daar nog bij en dat reken je af met een tegoed op een transponder. Kost 25 cent per minuut en men heeft toch minimaal 2 tot 4 minuten nodig. Wifi 2 euro per 2 uur, maar dekking is er slechts in de nabijheid van de receptie. Sanitair redelijk schoon (1x per dag) en in goede staat. Een ergernis is de mevrouw van de receptie. Er kan geen lachje af en ze is snel over de huppel. Maar ja, ze is wel correct en beleefd. Wij gingen vroegtijdig naar een andere camping en ondanks dat we tevoren gereserveerd hadden, betaalden we slechts de nachten die we gestaan hadden. Dat is bijna overal in Duitsland zo, maar in Frankrijk betaal je zonder te lachen gewoon de periode die je gereserveerd hebt.
    Mooie omgeving, heerlijk om door het bos naar Cochem te fietsen bijvoorbeeld. Op een steenworp van de camping 2 grote supermarkten, 2 bakkers, een bouwmarkt en een handvol restaurantjes. Wij waren hier al eens eerder geweest en toen was het ‘vechten’ om een plaatsje aan de rivier. Nu wat het pas vierde week juli en waren er zeker 10 plekken aan het water vrij. Het bezoek aan de camping lijkt terug te lopen. Enigszins begrijpelijk, want hoewel het een mooie camping is, is er voor de wat oudere jeugd helemaal niets te doen. Voor mensen zonder kinderen is de camping echter alleszins de moeite waard!

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Wit20-08-2016

schitterende ligging, beheerder erg zakelijk

Aan de Moezel liggen veel campings, maar dit is echt een van de mooiste qua ligging en faciliteiten: op schiereilandje met naastgelegen jachthaven (leuke bedrijvigheid) met bootrestaurant. Boven aan de weg supermarkten, bakker, bouwmarkt met ook campingtoebehoren en tuinzaken. Op camping ook vaste staanders, maar dit veelal op aparte velden. Caravans e.d.van vaste staanders zijn keurig onderhouden. Toervelden prima, sanitair ook prima (douchen a 0,25 per minuut). Beheerster van camping is heel zakelijk, geen lachje of extraatje kan er af. Maar...camping is dan ook wel in orde. Ja, er hangen overal bordjes / papiertjes met regeltjes, maar dit zijn gewone campingregels die nog eens bevestigd worden. Wij stoorden ons hier niet aan. Leuke mix van bezoekers; Duits, Nederlands, Deens, Engels. Trein aan overkant weg hoor je wel, maar rijden weinig goederen treinen meer (dit i.t.t. Rijn), 1 minpunt: WIFI is waardeloos. 2 uur voor EUR 2,00 maar 0,0 ontvangst. Klaagde iedereen over.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5sjeng16-08-2016

Eens maar nooit meer!

Bij aankomst receptie gesloten.(zou volgens beschrijving wel open moeten zijn) wachtrij voor de deur. Bijna van de sokken gereden door dame van de receptie op pensioenleeftijd in golfkar. Vertekkende kampeerders voor ons werden afgeblaft, dus wij zagen de bui al hangen. Ook wij kregen de volle laag, opdrachten werden toegeblaft "ausweis!". Geld werd uit je handen gegritst. En toen wij ook nog durfden te vragen hoe het met douchen ging, werden we nog net niet " uitgescholden" wisselgeld werd toegeworpen. Nog nooit (ergens) zo onfatsoenlijk behandeld. Ook lijken er regeltjes voor alles te zijn, wanneer te douchen, wanneer gras te maaien, wanneer de slagboom open kan, en wanneer de kinderen mogen spelen, voor de duidelijkheid, tijdens de middagrust mag dit niet. Verder opzich een mooie locatie als je het overige kunt accepteren. Het is dat wij plannen hadden vanuit treis, en feitenlijk verbouwereerd waren door toedoen,anders waren wij meteen doorgereden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016