Camping Mosel Islands

Camping Mosel Islands
7,3

32 reviews over Camping Mosel Islands in het Nederlands

Kom hier zeker nog weleens terug

F.HENDRIKS,
2-10-2018

Leuke ligging van de camping op eilandje in de moezel met veel mogelijkheden voor fietsen en uitstapjes.

Hoe deze camping aan de 5 * komt is mij een raadsel want buiten goed sanitair en een ruime staanplaats biedt de camping verder niets.

Mevr op de receptie erg zakelijk maar mi zeker niet klantvriendelijk. Zijn er tegenover de camping voldoende inkoopmogelijkheden.

Verder hier een leuk verblijf gehad

Gereisd met partner in september 2018

Niet meer wat het geweest is, jammer

Marian,
9-9-2018

We zijn hier jaren met plezier gekomen, maar dit jaar was het niks, vieze wc's je moest soms zoeken naar een wc die enigszins schoon was, de douches best duur dus dan mag je wel verwachten dat ze het goed doen, dan had ik er een waar de douchekop het niet goed deed, dan een die de hele tijd stopte, dan een die verstopt was(je wilt niet weten wat er allemaal omhoog kwam uit het putje).Ik vind dat het belangrijkste op een camping, goed saniter. De ligging is super en heel mooi.

Gereisd met partner in augustus 2018

prachtige ligging

dierickx,
11-10-2017

Even wennen aan de regels van de camping maar we gaan zeker terug, de beste douches ooit op een camping. De dame aan het onthaal zou best wat Engels spreken om met buitenlandse gasten te kunnen communiceren.

Gereisd met partner in juli 2017

Prijzig voor wat je krijgt.

M.vd.S,
16-8-2017

Over de ligging valt niets te zeggen...mooi midden op de Moezel. Maar om nu voor een overnachting aan het water 3.10 euro extra te rekenen (terwijl er genoeg plaatsen leeg waren) vonden wij overdreven. Ook om voor 1 overnachting 1.50 en 3.00 aan stroom te rekenen is erg ruim. Sanitair is prima, maar 25 ct per minuut om te douchen is ook wat aan de hoge kant. Wi-Fi is er duur en slecht bereik. Wel echt ruime plaatsen. De 5 sterren hebben we niet kunnen vinden. Geen winkel, restaurant, animatie of zwembad op de camping. Wel diverse winkels op loopafstand net buiten de camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

mooi, maar een streng regime

RonW
29-8-2016

We hadden een mooie plek direct aan de Moezel. Fraai uitzicht op de rivier en de wijnbergen aan de overkant. Ook een spoorlijn. De lokale ‘boemeltjes’ hoor je haast niet door het moderne materieel, maar vier of vijf keer per uur een goederentrein is toch van een andere orde. Na twee dagen ben je eraan gewend en neem je het voor lief.

De camping is mooi, zij het aan de dure kant. Ruim 26 euro per nacht voor 2 volwassenen met caravan en auto in het hoogseizoen. Douchen komt daar nog bij en dat reken je af met een tegoed op een transponder. Kost 25 cent per minuut en men heeft toch minimaal 2 tot 4 minuten nodig. Wifi 2 euro per 2 uur, maar dekking is er slechts in de nabijheid van de receptie.

Sanitair redelijk schoon (1x per dag) en in goede staat. Een ergernis is de mevrouw van de receptie. Er kan geen lachje af en ze is snel over de huppel. Maar ja, ze is wel correct en beleefd. Wij gingen vroegtijdig naar een andere camping en ondanks dat we tevoren gereserveerd hadden, betaalden we slechts de nachten die we gestaan hadden. Dat is bijna overal in Duitsland zo, maar in Frankrijk betaal je zonder te lachen gewoon de periode die je gereserveerd hebt.

Mooie omgeving, heerlijk om door het bos naar Cochem te fietsen bijvoorbeeld. Op een steenworp van de camping 2 grote supermarkten, 2 bakkers, een bouwmarkt en een handvol restaurantjes.

Wij waren hier al eens eerder geweest en toen was het ‘vechten’ om een plaatsje aan de rivier. Nu wat het pas vierde week juli en waren er zeker 10 plekken aan het water vrij. Het bezoek aan de camping lijkt terug te lopen. Enigszins begrijpelijk, want hoewel het een mooie camping is, is er voor de wat oudere jeugd helemaal niets te doen. Voor mensen zonder kinderen is de camping echter alleszins de moeite waard!

Gereisd met partner in juli 2016

Aan de Moezel liggen veel campings, maar dit is echt een van de mooiste qua ligging en faciliteiten: op schiereilandje met naastgelegen jachthaven (leuke bedrijvigheid) met bootrestaurant. Boven aan de weg supermarkten, bakker, bouwmarkt met ook campingtoebehoren en tuinzaken.

Op camping ook vaste staanders, maar dit veelal op aparte velden. Caravans e.d.van vaste staanders zijn keurig onderhouden. Toervelden prima, sanitair ook prima (douchen a 0,25 per minuut). Beheerster van camping is heel zakelijk, geen lachje of extraatje kan er af. Maar...camping is dan ook wel in orde. Ja, er hangen overal bordjes / papiertjes met regeltjes, maar dit zijn gewone campingregels die nog eens bevestigd worden. Wij stoorden ons hier niet aan. Leuke mix van bezoekers; Duits, Nederlands, Deens, Engels.

Trein aan overkant weg hoor je wel, maar rijden weinig goederen treinen meer (dit i.t.t. Rijn),

1 minpunt: WIFI is waardeloos. 2 uur voor EUR 2,00 maar 0,0 ontvangst. Klaagde iedereen over.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Eens maar nooit meer!

sjeng
16-8-2016

Bij aankomst receptie gesloten.(zou volgens beschrijving wel open moeten zijn) wachtrij voor de deur. Bijna van de sokken gereden door dame van de receptie op pensioenleeftijd in golfkar. Vertekkende kampeerders voor ons werden afgeblaft, dus wij zagen de bui al hangen. Ook wij kregen de volle laag, opdrachten werden toegeblaft "ausweis!". Geld werd uit je handen gegritst. En toen wij ook nog durfden te vragen hoe het met douchen ging, werden we nog net niet " uitgescholden" wisselgeld werd toegeworpen. Nog nooit (ergens) zo onfatsoenlijk behandeld. Ook lijken er regeltjes voor alles te zijn, wanneer te douchen, wanneer gras te maaien, wanneer de slagboom open kan, en wanneer de kinderen mogen spelen, voor de duidelijkheid, tijdens de middagrust mag dit niet. Verder opzich een mooie locatie als je het overige kunt accepteren. Het is dat wij plannen hadden vanuit treis, en feitenlijk verbouwereerd waren door toedoen,anders waren wij meteen doorgereden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

je wordt hier beter ontvangen ,dan bij ons aan Zee

Paul en Ank Rebergen
14-7-2016

Als je bij de receptie komt,gaat alles correct , en die mevrouw is voor ons prima,ik bedoel wat ze belooft komt zij na,en daar hou ik van, ik bedoel zij zet alles in het werk ,om het goed te doen voor ons,en daar gaat het om, haar werkgever heeft een goede aan haar,en dat zij niet met haar laat spelen ,vindt ik normaal,anders nemen die Nederlandse een loopje met haar. Laat je niet gek maken,je werkt hard,en ga zoo verder.wij komen 22-07-2016 weer naar deze Camping om weer lekker te genieten.

Met vriendelijke groet,

Paul en Ank Rebergen

Uit Veenendaal Nederland

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi gelegen, prijzig

Bijsterveld
29-3-2016

Camping ligt mooi op eilandje in moezel. Correcte, zakelijke ontvangst. Werden naar plaats begeleidt. Mooie, grote plaats aan Moezel. Gunstig gelegen t.o.v. supermarkt, dorp, openbaar vervoer en bezienswaardigheden. Sanitair mooi en brandschoon, maar wel op 1e verdieping. Beneden slechts 3 afwasplekken binnen. Voor 200 plaatsen en 200 aanlegplaatsen in de jachthaven lijkt me dit weinig in het hoogseizoen. Staanplaats al prijzig, daarbovenop komt 25 ct per minuut douchen (uitstekende douches!) en 55 ct per Kwh stroomverbruik. Voor de hond wordt 4.00 gerekend per nacht. Redelijk veel jaarplaatsen.

Gereisd met partner in maart 2016

Nooit meer

dortwegt
2-10-2015

Er staat bij een 5 sterren camping.. is het niet! Tot 3x toe geklaagd dat er 's avonds geen tot weinig licht brand in het sanitairgebouw (lampen stuk) .. Hier is niets aangedaan, en dan op de dag van vertrek zeggen dat er niets gezegd is. Op een 5 sterrencamping hoort volgens mij Animatie, Zwembad, supermarktje... Dit zat wel in de buurt maar niet op de camping. Kids moesten 4 euro per persoon betalen om in het zwembad te kunnen... Erg jammer. Voor mij deze camping nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mosel Islands in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mosel Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.