Vakantiehuis Klickerterhof

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

1 review over Vakantiehuis Klickerterhof in het Nederlands

Fantastische plek met een prachtig panorama!

Nan en Leo
23-7-2013

Appartement Klickerterhof is een zeer authentieke plek in de natuur voor rustliefhebbers. Een pas gerenoveerde vakantiewoning met een groot terras en alle comfort.

Prachtig uitzicht vanuit het terras, en de vuurplaats biedt mogelijkheden om te grillen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

De Familie Ternes is erg gastvriendelijk en behulpzaam. Zij geven goede tips over de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klickerterhof in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klickerterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.