Vakantiehuis Klaus

Kleine hotelsWeer vandaag10°7°
Vakantiehuis Klaus
9,5

4 reviews over Vakantiehuis Klaus in het Nederlands

Genieten van de Moezel in een geweldig huis...

Fam. Schox
23-10-2011

Het appartement is heel ruim en sfeervol ingericht. Vanuit de woonkamer heb je vanuit verschillende ramen een prachtig uitzicht. Op het omheinde terras is het heerlijk genieten. De eigenaars laten de gasten volkomen vrij.

In de woning ligt een map met veel informatie over de omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2011

Helemaal top

Cees Buitendijk
29-4-2010

Schoon, groot en prachtig hoog gelegen. Huiskamer met nieuw meubilair. Muur van de grote huiskamer in de rondte gebouwd met veel ramen Panaorma uitzicht. Grote keuken waar je bij je ontbijt de zon over de bregen ziet komen. Gote inloop badkmaer met wasmachine. Leuk beschut terras en voor de de grote leuk ingerichte slaapkamer met eerste klas matrassen maken dit onderkomen helemaal af. De wijnfeesten meegemaakt en zeldzame eerste pluk Riesling bij de lokale wijnboer voor 5,40 euro die ook nog een prachtig restaurant heeft iets verder met lokale grechten.

Gereisd met partner in september 2009
2007

We komen hier graag terug.

Gereisd met partner in oktober 2007

Wij zijn in oktober 2007 in woning Wolfskaul 13 te Treis-Karden van fam. Klaus aan de Moezel geweest. Deze is mooi alles op en top ingericht schoon, ruime woonkamer met bloementje, grootte slaapkamer goed bed , keuken / vaatwasmachine / eethoek , grootte douche / wasmachine , hal en terrasje. Het dorp heeft mooie uitzichten ligt tussen Cochem / Koblentz heeft voldoende restaurants en 2 supers. We komen hier graag terug.

Gerald und Bettina Klaus

Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klaus in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.