Vakantiehuis Het Rode Huis

13 reviews over Vakantiehuis Het Rode Huis in het Nederlands

Aanrader!

Andrea
13-5-2018

Een heerlijk huisje op een mooie locatie. Het rode huisje heeft een mooie uitstraling van buiten en ook binnen is het erg gezellig ingericht. Het is een knus klein huisje met al het benodigde aan boord. Het huisje was keurig schoon en het ontvangst was zeer gastvrij. Het balkon heeft een leuk uitzicht over de Moezel en er is altijd iets te zien. Kortom wat ons betreft een echte aanrader!

Oude reviews (archief)

Voor herhaling vatbaar

Marianne, Bennebroek
14-10-2016

Wat een heerlijk huis(je) is dit, bijzonder smaakvol opgeknapt met behoud van originele details. Vanaf het balkon voor het huis kijk je direct op de Moezel, binnen wacht een gezellige en prettig ingedeelde woonkamer met een comfortabele stoel en een dito bankje. Een kleine houtkachel zorgt voor een prettige warmte op de koude avonden. De keuken is klein, maar toch heb je er voldoende ruimte om meer of minder uitgebreid te koken. De inventaris in de keuken is heel compleet. De badkamer is prachtig met een heerlijke inloopdouche. Ook op de slaapkamer valt niets aan te merken, de matrassen zijn uitstekend. Heel prettig was de ontvangst door Petra. Zij had voor onze komst de haard al aangemaakt en er stond een fles wijn op ons te wachten. Behalve een rondleiding door het huis was er ook tijd voor verhalen over de oude staat van het huisje en de restauratie. Treis kan blij zijn met het resultaat van de opknapbeurt en degenen die het huisje huren zullen ervan genieten.

Gezellig huisje!

Hans en Lia
4-9-2015

Het huis is gezellig en compleet ingericht. Ligging perfect, winkels en restaurants in de buurt.

Een boottocht begint aan de voordeur. Mooie wandelingen, zoals bijv. naar slot Eltz.

Fietsverhuur in de buurt, een fietstocht langs de Moesel is aan te bevelen. Zeker met de vele gezellige terrasjes.

Super lief huisje

Mirjam Nisters
    7-4-2015

Wij hebben dit paasweekend heerlijk genoten van de Moezel en zijn omgeving van uit dit lief, gezellig, leuk ingericht, kleine huisje.

Van alle gemakken voorzien en netjes. En ook alles was aanwezig.

Heel hartelijk door de gastvrouw ontvangen.

Uitzicht was super!

Fantastische locatie.

Trudy en Leo van der Lans
    13-10-2014

Het huisje geeft een warm gevoel, het is met liefde ingericht. Voorzien van alle gemakken.

Het is zeker de moeite waard als je er even uit wilt.

aanrader

m. kleijngeld
    13-8-2014

Zeer tevreden over het verblijf in het Rode Huisje.

Omgeving zeker de moeite waard, grotere plaatsen zoals Trier en Cochem makkelijk te bereiken met de trein.

Er zijn voordeelkaarten te verkrijgen waarmee je een hele dag kunt "treinen" deze gelden ook voor het meeste stadsvervoer dus bus.

binnenkort weer terug naar Treis-Karden was zeer goed bevallen..

heerlijke vakantie gehad

Mirna Rood
    10-6-2014

wij hebben een week in het huis gezeten, en erg genoten van de omgeving en het huis.

lekker uitrusten na een dag weg net of je thuis komt.

ook de eigenaren zijn geweldig en in overleg veel mogelijk.

een absolute aanrader!

marja
    5-5-2014

Een sfeervol, verzorgd en compleet huis voor twee, prachtig gelegen aan de rivier. Verwarming voornamelijk dmv een houtkachel. Eerste mand hout gratis. Vanuit het huis en vanaf het balkon een fraai uitzicht op de Moezel en de heuvels aan de overkant. Op loopafstand winkels, restaurants, banken. In de directe omgeving is het prachtig wandelen en fietsen. Boottochten vanaf de pier voor de deur. Voor een dagtochtje met de auto: Koblenz en Trier. Zeer vriendelijke eigenaren.

Heerlijk huisje

anke
    4-11-2013

Afgelopen weekend een heerlijk weekendje gehad in ´het rode huisje´. Lekker knus, de kachel aan met uitzicht over de moezel. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Veel mogelijkheden in de omgeving, wandelen tussen de wijnbergen, kastelen bezoeken en lekker eten/drinken. Genoeg keus aan restaurantjes in de buurt, kortom, reden genoeg om snel weer terug te komen.

Fantastische locatie!

Margon en Piet
    30-9-2013

Het rode huis is een gezellig, knus, romantisch vakantiehuis in Treis.

Winkels, bakker, diverse restaurants zijn allemaal op loop afstand te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Rode Huis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Rode Huis in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Rode Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Rode Huis scoort een 9.51 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: