Vakantiehuis Ferienwohnung Kaufmann

4 reviews over Vakantiehuis Ferienwohnung Kaufmann in het Nederlands

Prachtige plek

Roukema
29-12-2012

Een zeer nette ferienwohnung, met 2 ruime slaapkamers en ruime badkamer. Mooi uitzicht vanaf het balkon. Zeer rustige omgeving, vlak by bos. Klaus en Agnes zyn erg aardig en vriendelyk. Prima prys, alle jaargetyden hetzelfde. Eetgelegenheid vlakby in het dorp. Kamers zyn erg netjes. Kindvriendelyk, spelletjes en poolbiljard in de woning aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prima Vakantie

Jeroen
12-8-2012

Het is een prachtige ruime woning op een prima lokatie. De sanitaire voorzieningen zijn prima en de bedden zijn goed. De inventaris is schoon en compleet (zoals gebruikelijk in Duitsland). De lokatie is prima als uitvalsplek voor het maken van wandelingen. . De woning ligt op een heuvel en vanuit het centrum van Treis is het een tamelijk steile klim. Je moet dus goed ter been zijn om te voet de woning te bereiken. Parkeerplaats voor de deur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prachtig appartement.

Lamers en Janssen
10-7-2010

2-07-2010 Wij : Fam. Lamers en Fam. Janssen zijn bij de Fam. Kaufmann in Treis-Karden aan de Moesel geweest. Hebben we met vier volwassen personen een prachtig weekend gehad. De vacantiewoning was zeer ruim en mooi en compleet ingericht.

s`Avonds kon je heerlijk genieten op het balkon van de rust en het uitzicht.

De Fam. Kaufmann zijn zeer vriendelijk en niets is hun teveel.

Het vacantiehuis heeft op de onderste verdieping nog een vier persoons mooi compleet apppartement met grote tuin en tuinmeubelen. Eigen parkeer gelegenheid voor de deur. In Treis-Karden zijn verschillende goede restaurants en wijn-stuben. Je kunt er prachtige wandelroutes maken en evtueel boottochten . Een echte aanrader is de boottocht naar Cochem.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Prima Vakantiehuis.

Janssen
31-5-2010

Wij hebben gedurende het Pinksterweekeinde in de vakantiewoning van de fam. Kaufmann gelogeerd. Het is een prachtige ruime woning op een prima lokatie. Wij waren met 8 personen en hadden zowel het 5-persoons appartement alsook het 3-persoons appartement tot onze beschikking. De sanitaire voorzieningen zijn prima en de bedden zijn goed. De inventaris is schoon en compleet (zoals gebruikelijk in Duitsland). Rond het huis is een zonnige ruime tuin met tuinmeubilair. De lokatie is prima als uitvalsplek voor het maken van wandelingen. Er zijn diverse wandelroutes die op loopafstand van de woning gestart kunnen worden. Ook de combinatie met de nieuwe zgn. Burgen-Bus uit Treis is een aanrader. De woning ligt op een heuvel en vanuit het centrum van Treis is het een tamelijk steile klim. Je moet dus goed ter been zijn om te voet de woning te bereiken. Parkeerplaats voor de deur.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienwohnung Kaufmann in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienwohnung Kaufmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.