Hotel Brauer

14 tips over Hotel Brauer

Christa Kruize, 16-7-2015
Mooi dichtbij is Koblenz en Cochem
jos van der vleuten, 16-11-2014

Trier, met de trein. (station is op 300 meter.)

Bernkastel-Kues. (In december mooie kerstmarkt)

Beilsgtein. (Van maart t/m oktober)

corrie verhappen, 21-9-2014
Je krijgt bij aankomst een a4 met allemaal goede tips.

Annie Verhoeven, 18-8-2014
Hotel Brauer in TreisKarden is helemaal geweldig. Goede gastheer, heel vriendelijk personeel waar alles bij kan heel goed ontbijt en diner. schone kamers ..en een prachtig uitzicht op de moezel.komen er zeker nog eens terug .
Erica, 12-8-2014

Vraag om een kamer aan de voorzijde, het spoor gaat écht heel dicht achter het hotel langs.

Tip: een bezoek aan Burg Thurant (Bij Löf) voor prachtig uitzicht. Het was een vrij kleine, maar leuke burcht waarbij ik uren van het uitzicht kon genieten. Zie foto's.

Annie Verhoeven, 10-8-2014

Heel goed hotel en heel goed ontbijt en diner. je mocht zelfs nog je eigen lunch pakket meenemen.Hele vriendelijke hotel eigenaar en personeel.

Is zeker een aanrader en ga er er zeker nog een naar toe. Helemaal top.

Hennie, 1-5-2014
Neem eventueel oordopjes mee. Er is zoveel moois te zien en te doen een aanrader is een wijnproeverij zit vlak bij het hotel vraag even aan de eigenaar van het hotel die heeft veel goede tips...
Willem Borsboom, 1-5-2014
Bent u slecht ter been dan zou ik u aanraden dit eerst te overleggen met de eigenaar daar enkele verdiepingen alleen per trap bereikbaar zijn. Goede auto en/of fietskaart kopen zal u ook veel goede plekjes laten zien.
jos van der vleuten, 6-12-2013

Cochum,

Beilstein (van april tot november)

Berkastel Kues

De rit langs de Moezel

Rik, 28-8-2013
Profiteer van de Moezel. Sla linksaf naar Koblenz, rechtsaf naar Trier, en alles wat er tussen ligt. Je hebt er de tijd van je leven.