Hotel Brauer

86 reviews over Hotel Brauer in het Nederlands

Geweldig genoten

S Meulendijks,
29-10-2018

Afgelopen weekend met 19 personen in het hotel verbleven. De ontvangst was zeer vriendelijk met een lekker glaasje Prosecco. De eigenaren voelde alles goed aan en omdat we zelf al een weekend programma hadden gemaakt hoefde de eigenaar niet meer uitteleggen wat er in de buurt allemaal te doen was. De prijs kwaliteit verhouding klopt precies bij dit hotel gewoon simpel maar goed. Ook de andere gasten in het hotel deden s avonds lekker mee met de muziek zodat er een goede sfeer was. Al met al een top weekend gehad in dit hotel. Nogmaals dank voot de gastvrijheid.

Raad van 11 met partners striepersgat (valkenswaard)

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mieke buijtels,
28-10-2018

Met onze vrienden groep uit Volkel een weekend in hotel brauer verbleven . Het was in 1 woord fantastisch ! Dit ook mede mogelijk gemaakt door de raad van 11 en hun partners . Ze hadden ontzettend leuke muziek bij en kregen alle voetjes op de vloer ( tapijt ) bedankt voor het leuke weekend !

Groetjes Mieke

Gereisd met vrienden in oktober 2018

zeer goed

carla den Hollander,
23-1-2018

3 keer geweest met oud en nieuw, heel gezellig familiebedrijf, Nederlanders.

Vader, moeder en zoon.

Gereisd met vrienden in december 2017

Voor de 7 maal en het was zoals altijd fantastisch

Dijkslag. H.,
23-11-2017

Alles was perfect tot in de puntjes geregeld. Geen negatieve reacties.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch ik ben hier zo van opgeknapt :)

Marcel Hoogaerts,
10-10-2017

Dit hotel is helemaal goed de locatie mooi aan het water altijd plek op het terras omdat het alleen voor de hotel gasten is bedden zijn uitstekend eindelijk een fijn gevuld kussen de douche is ook helemaal goed ivm de sproeier die is afneembaar plus een volle straal de meeste hotels is dat geknepen Martin is een geweldige barkeeper met zijn lieve vader Swier je krijgt hier waar voor je geld volle glazen worden er geschonken motor rijders zijn welkom garage beschikbaar .De trein heb ik totaal geen last van gehad, het is gewoon weg genieten op het terras kijk je naar de motoren die langs komen de boten in de Moezel varen lekker ontspannen met een wijntje van Castor dat groeit aan de overkant op de berg kom hier zeker terug ik hoop van het jaar nog/love it .

Gereisd met vrienden in september 2017

een goed en klantvriendelijk hotel

fam boots,
3-8-2017

swier en zoon martin zijn leuke en goede uitbaters van dit hotel

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch omgeving

Frans Born,
3-7-2017

Vriendelijk ontvangen goed hotel mooie omgeving hotel houderkun je alles vragen zekers een aanrader voor ouderen eten zeer goed mooi rustig hotel aan de mosel

Gereisd met partner in juli 2017

Voor herhaling vatbaar, heerlijk eten en gastvrij!

Familie Landzaat,
23-4-2017

Heerlijk eten en hotel ligt op een prachtige ligging en topservice van eigenaren, prijs is goed en een zeer goede kwaliteit. Schoon hotel en er wordt echt rekening gehouden met de gasten! Wordt echt aandacht besteed aan het eten en de gasten en Martin is een echte barman, die erg veel aandacht aan het glaswerk besteed(schoon) en alle gasten super bediend! Top hoor. We hebben genoten! Fam Landzaat

Gereisd met vrienden in april 2017

“een schitterend Moezelweekend met de Hotspotters”

Lieve Janssens,
3-4-2017

De drukke weg voor en de spoorlijn achter het hotel, vielen naar de achtergrond bij de hartelijke ontvangst, gastvrijheid en vriendelijkheid van de uitbaters. De 7 kamers die we met ons vriendenclubje bezetten, waren allen keurig. Super beddengoed, goeie matrassen, proper sanitair. Het eten was eenvoudig, maar aan alle wensen kon voldaan worden. De all-in formule beviel ons heel erg. Genoeg parking en een goede uitvalsbasis naar leuke plekjes. Mooie wandelomgeving. We hebben met 14 personen genoten van dit weekend zonder zorgen. Bedankt aan de reisorganisatie en Hotel Brauer die dit mede mogelijk maakten.

Verbleef April, 2017

Gereisd met vrienden in april 2017

Alles erg goed en erg vriendelijk geregeld

Dhr. Bangma,
25-3-2017

Perfecte all-inclusive formule

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brauer in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.