Géén boekingskosten

Hotel Brauer

DuitslandRheinland PfalzTreis Karden (Moezel)
8.2FantastischScore uit 101 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 101 reviews

101 Reviews over Brauer

• 8Huub en Aafke16-07-2022

Fijn verblijf

Zeer gastvrij ontvangen met een welkomst drankje. Daarna uitleg over het hoe en wat in het hotel en het menu van de komende dagen. Schone wat verouderde kamer met balkon en zicht op de Moezel. Voor ons verblijf per mail aangegeven dat mijn echtgenote veganist was. Daar is echt 100% rekening mee gehouden. TOP Martin. Ontbijt was niet uitgebreid maar meer dan voldoende. Wij hadden All Inclusive geboekt dus de mogelijkheid tot het maken van een lunchpakket was aanwezig. Het diner s'avonds was zeer goed. Wij hebben in elk geval 4 hele fijne dagen gehad.

• 7Marie-jose Bastiaans28-05-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Zoals al veel keren vermeld is is het hotel zwaar verouderd.Wel een prachtige ligging en uitvalsbasis. Badkamers moeten echt een opknapbeurt hebben. Plastix bak achter toilet,vloerbedekking tot ondergrond versleten. Maar super knap met dat oude spul wel goed schoon daarvoor dikke complimenten. Beneden gastentoilet zou wel schoner mogen. Bij binnenkomst een glaasje bubbels das gezellig Ook aangegeven dat onze vriend slokdarm problemen had dus al het eten was keurig gepureerd en een visje ipv vlees Vind het ontbijt erg summier maar heeft de pret niet gedrukt Konden ook voor de lunch een pakketje maken. Avondeten staat vast en is prima. Word een goed biertje getapt in super schone glazen dit geld ook voor de wijn. Al met al een.prima vakantie maar dat is ook omdat we samen veel lol hebben gehad. Eindconclusie:zeker niet voor herhaling vatbaar.Alles is het net niet. Hopelijk zijn er mogelijkheden om het boeltje op te knappen

• 9Truce20-05-2022

fantastisch!

Een heerlijk verblijf gehad in dit hotel, we werden vriendelijk welkom geheten met het menu voor de komende dagen en wat toeristische informatie over de omgeving. Het ontbijt en dinér was prima verzorgd, lunchpakketje mag je ook meenemen. Vanaf 16.00 uur is het al borreltijd en na het eten staat de koffie klaar met likeur naar wens. Wij waren 50 jaar getrouwd en hadden een stille hint gegeven en die dag was onze tafel mooi versierd, fles bubbelwijn erbij en een toetje met kaarslicht en natuurlijk een luid Lang zullen ze leven.... geweldig! De kamer is wat gedateerd, maar dat zijn we gewend in de Duitse hotels, maar alles schoon en goed verzorgd. Een minpuntje is de autoweg voor het hotel, maar s'nachts dus het raam dicht. Verder hebben we echt genoten!

• 8Marianne02-01-2022

Gezellig sfeervol hotel met uitstekende service

Gezellig hotel met uitzicht op de Moezel. Bij aankomst een hartelijke ontvangst. Het cafe-restaurant is verouderd, maar heeft een erg gezellige sfeer. Het diner is uitstekend en ook het ontbijt is goed. De kamer is ruim maar erg gedateerd, de badkamer is klein en ook verouderd. Het is allemaal wel schoon en netjes. Hele vriendelijke bediening en je komt niks tekort. Wij waren er met singles om de jaarwisseling te vieren. Het was allemaal goed geregeld, en de gastheren staan altijd klaar. Er is wel een minpunt: het hotel en bijbehorende villa/dependance ligt pal aan een spoorlijn, en helaas blijven de zware goederentreinen de hele nacht doorrijden, zo'n 5-6 keer per nacht dendert het voorbij. Een volgende keer zou ik nadrukkelijk om een kamer aan de weg vragen.

• 8Bart30-11-2021

Prima hotel met aardige gastheren!

4 nachten all-in geweest bij Hotel Brauer. Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg van het concept. Menu is vantevoren bekend en was voor ons voldoende en lekker, evenals het ontbijt. Hotel is wat verouderd maar het belangrijkste voor ons: Het is er schoon. Wij sliepen aan de kant van de weg maar ervaarden hier geen hinder van.

• 9Fam. Arts en Willems10-08-2021

Geweldige gastheren

Perfect in alle opzichten!Attente gastheren, prima keuken, goede locatie.

• 8mucky24-01-2021

allin

super verblijf voor een lang of kort weekend met de motor of meerdere motors

• 9Dhr. Damink18-09-2020

Alles prima in orde

Ga gerust! Het hotel is heel gezellig met direct uitzicht op de moezel en de tegenoverliggende wijnbergen

• 8Verhagen29-11-2019

Goed eten welkom gevoel

Super fijne gastheer die desnoods menu overhoop gooit om het na je zin te maken. Spreekt Duits, Nederlands en Engels. Fijn hotel met heel goed eten

• 4Stephan25-08-2019

Goede ontvangst en eten, vies en gedateerd hotel

Als laatste hotel na een rondreis 2 nachten verbleven en erg gemengde gevoelens bij dit hotel. Bij binnenkomst al zoiets van ??? Oud, gedateerd maar ook vies. Spinnenwebben, vuil, 100.000 vliegjes in de lampenkappen etc etc. Kamer dito. Vieze plekken. Schimmel. Versleten handdoeken en sanitair.
    Alles kraakt, wringt, is scheef of los. Zeer drukke weg en spoorlijn achterzijde doet ook geen goed.

Bij binnenkomst wel verwelkomt door zeer aardige man. Goede uitleg gehad en drankje.

Eten wat de pot schaft met enkel de keuze als je iets niet lust. Dat eten was trouwens super.

Daarna even aan de bar gezeten een zoonlief/barman drinkt tussendoor net zo veel weg dan het voltallige gastenbestand.

De onhygiënische indruk icm met de slechte kamer voor ons de 1e en de laatste keer.

Directie, Eigenaar, 30-08-2019

Beste heer van de Sande, helaas was uw verblijf bij ons niet naar uw zin. Ik wil er wel op wijzen dat al onze medewerkers een HACCP certifiaat hebben en een daarbij behorende cursus gevolg hebben aangaande uw hygiene probleem. Natuurlijk bevinden zich tijdens de avonduren vliegjes bij onze terraslampen, vrij natuurlijk,overigens. Daar zullen ook spinnetjes verzamellen aangezien wij direct aan de Moezel rivier zijn, Erg natuurlijk, ons zin, en heeft niks met de higiene in in ons hotel te maken wat elke dag netjes in orde gemaakt wordt, evenal het terras. Het feit dat de barman een drankje dronk was toch echt dat U tot NA sluitingstijd (van 16 uur tot 24 uur is de bar open ) nog de bar bezocht heeft (gratis) en u daarover geen klachten heeft is ons een beetje raar gevallen. Natuurlijk zal bij het klimmen van onze trap naar de verdiepingen alles een beetje kraken, vergeet niet, de originele houten trappen worden nog steeds gebruikt en horen bij het "Denkmal schutz" aangezien dit een van de oudste hotels in Treis-Karden is.

Hotel Brauer info

Het complex