Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 194 reviews

8.4FantastischScore uit 194 reviews

Pension info

Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

194 Reviews over Bike-Inn John & Petra

• 8Tanja09-10-2022

Heerlijke dagen, mede door het prachtige weer!

Lekker nog een paar dagen vakantie en bij toeval en onverwachts in hotel Bike-Inn gelogeerd. Een warm welkom en gelijk een vertrouwd gevoel. Gezellig samenzijn met Petra en John, maar ook met de andere gasten en heerlijk gegeten, zowel ontbijt als avondeten. Samen met m’n lief de bochten training gedaan in het Moezelgebied, gegeven door gastheer John, dit met veel geduld en passie voor het motorrijden! Veel van opgestoken, want rijden in ons vlakke West-Nederland is er beslist niet mee te vergelijken! Ook heel fijn dat de motorfietsen in de garage konden worden gestald trouwens!

• 8Gerard en Hermien21-08-2022

Elk jaar terug komen

We komen elk jaar wel naar Bike Inn, prima kamers, gezellige eigenaren, goed ontbijt en heel mooi rijden daar.

• 7rrud bogaart26-07-2022

net hotel

gezellige mensen lekker biertje gedronken en alles was netjes geregeld

• 8Piet B14-06-2022

Gastvrij

Bike inn

Bike Inn: Het is een plezier om naar toe te gaan en de gastvrijheid waarmee ik ontvangen wordt. Het is een hotel met een echt motorverleden De motoren kunnen in een grote garage die afgesloten wordt. Aan al je wensen wordt gedacht, zolang als dat in het bereik ligt van de mogelijkheden van John en Petra. Het gezellige onderkomen ingericht voor motorrijders is altijd goed onderhouden. Schone en ruime kamers met nieuwe bedden. De motorritten die door Bike inn worden aangeboden zijn heel mooi en door John en Petra allemaal gereden en eventueel aangepast. Er zitten hele mooie ritten tussen met genoeg terrasjes voor koffie en iets te eten. De ritten er naar toe en terug zij ook heel mooi en kan je er ook een mooie dag van maken. Het ontbijt is ruim voldoende en voor iedereen wat ,zelfs voor mensen met een dieet wordt er rekening gehouden . Het Hotel zit heerlijk in de bebouwd kom met veel terrasjes.

Ton en Piet

• 10Wim en Lea Koblens02-12-2021

van dit hotel worden wij heel erg blij.

Om de paar jaar komen we in dit hotel. Nu alweer voor de 5e keer. Elke keer voelt het als thuiskomen. Een warm bad. John en Petra zijn lieve hartelijke mensen. Zij worden blij om jou een fijne vakantie te bezorgen. Het hotel is gezellig, het ontbijt is lekker en koffie en thee zijn er in overvloed. Ik, Lea, vind het een dikke plus dat er nergens rommel ligt, ook in de garage niet, di eis er echt en alleen voor de motoren. Alles is keurig opgeruimd en schoon. Op het terras en 's avonds is het prima vertoeven met een drankje, welke John graag voor je inschenkt. De consumptieprijzen zijn heel schappelijk. John en Petra ga zo door. Tot ziens hoor, want we komen zeker weer terug want er is genoeg te beleven aan en rond de Moezel.

• 7Ben van Werven27-09-2021

Een blijver!

Hallo Petra en John, het was gezellig om weer bij jullie te zijn. Ik kom zeker volgend jaar weer terug. Het verblijf was goed, de ontvangst beter en de routes best. De terugreis via Blankenheim was er wel 1 met hindernissen, omleidingen ivm met herstelwerkzaamheden van het hoge water en veel files later op de snelweg. Tot 2022! groeten Ben

• 10Bert Hulshof18-09-2021

Top week gehad

Voor de 5e keer bij John en Petra Een week motor rijden warm ontvangst goed ontbijt Vrijdag schnitsel avond Zaterdag avond BBQ En heerlijke muziek Op de Dinsdag hebben we een training gehad van John veilig rijden op je eigen weghelft kijktechniek stuurtechniek bijschaven . Veel geleerd en de andere dagen het in de praktijk gebracht . Petra en John dank voor de fijne week en tot volgend jaar

• 7Johannes14-08-2021

Minder positief dan de rest van de reviewers...

Kamer was sober maar schoon. Ontbijt een ruime voldoende. BBQ weinig verassends maar het vlees was gaar. De zgn 'beilagen' waren al snel op. Bar gaat (te) vroeg dicht. Klokslag middernacht is't gebeurt. Terras gaat al een uur eerder (23 uur) dicht. Vanaf 00.00 uur is er geen drankje meer te krijgen. Ook niet in een automaat of koelkast. Het dorp zelf is rond middernacht allang uitgestorven. Dus een eventueel gezellig avondje is vroeg afgelopen. Jammer, want niet iedereen hoeft zonodig de volgende ochtend weer voor dag en dauw op de motor te stappen. Uiteindelijk kent gezelligheid geen tijd. Behalve bij Bike Inn. De gastheer en gastvrouw vind ik, in tegenstelling tot veel anderen (dat moet gezegd), gemaakt gastvrij. De klant is koning maar zij zijn de keizer en keizerin. En laten dat onnodig blijken. Stalling voor de motorfiets is oké. De Moezel en omgeving is écht een aanrader. Bike Inn qua locatie ook. Qua uitbaters niet. En zo is het!

• 9Martien10-08-2021

Super weekend gehad

We zijn een weekend met 3 zwagers bij John en Petra geweest en het was gewoon goed en alles netjes schoon en prima bedden en goed geholpen met routes, goed ontbijt, lekker biertje, zeker voor een herhaling vatbaar.

• 9Carla10-08-2021

Super leuk hotel voor motorrijders

Wij waren er voor de eerste keer. Maar het is voor herhaling vatbaar. Heel gezellig bij John en Petra. Goede kamer. Schoon. Gezellig. Lekker gegeten zowel ontbijt als diner. Gaan zeker terug voor de bochtentraining bij John.

Pension Bike-Inn John & Petra info

• AirconditioningNiet beschikbaar