Pension Bike-Inn John & Petra

Met vrienden

Niet gaan met een Groep

Danny
17-9-2018

Eten is prima, kamers zijn ook goed en schoon.

Alleen moet je niet met een groep hier heen gaan.

Gaat niet werken, voor beide partijen niet.

Deze mensen zijn niet gemaakt voor de horeca.

geweldig verblijf

Drewes de Witt
15-9-2018

Inmiddels een weekje thuis van een fijn verblijf in het Bike-Inn hotel van John en Petra. Het hotel zelf is eenvoudig met een eigen badkamer en prima bedden. Het ontbijt s'morgens is ruim voldoende om een goede basis te vormen voor het motorrijden. En voor dat laatste kwamen we natuurlijk voor. Er zijn diverse routes beschikbaar en Petra heeft die voor ons op de TomTom gezet. Vooral de 3 rivierenroute is een aanrader. Veel de bergen in met zijn vele haarspeldbochten. We hebben niet warm gegeten in het hotel. We gingen het dorp in en vooral Weinstube Castor is een aanrader. Lekker eten voor een normale prijs. Ook nog een dagje met de trein naar de geweldige oude stad Trier geweest. Dus samengevat; we hebben hier met John en Petra een fantastisch weekje beleefd. Voor de laagcijferige reviewers; wij hebben niets van al die 'strenge'regels gemerkt. Tip: als je je als gast gedraagt krijg je nooit problemen.

erg goed

Bert Blanke
25-8-2018

Ik sluit me graag van harte aan bij de onderstaande enthousiaste reacties. Ben koud terug van vier dagen in een mooie, gezellige en zonovergoten (waarvoor dank) omgeving. De motordag begint met een goed ontbijt en eindigt steevast aan de stamtafel met, naar wens, een inhoudelijk gesprek of een zinloos zwetsverhaal. Het geheel in goede banen geleid door Petra en John. Tips and tricks voor onderweg en -nieuwe- vrienden bij de koop ingesloten. John en Petra, van mij vijf sterren.

Bert Blanke

Met dank aan Dorathé, Grad en 'last but not least'; Piet. En de andere gasten.

Blijvend goed!

Bas Pors
7-8-2018

En weer een top motorweekend beleefd. Prima kamers, heerlijk ontbijt. Op zaterdag een lekkere en gezellige barbecue op achterterras onder de wijnranken. John en Petra leveren, evenals hun voorgangers, een prima service. Advies mbt routes of te bezoeken plaatsen? Geen probleem. Zelfs PC beschikbaar om routes op navigatie te zetten.

Motoren in afgesloten garage geeft ook een rustig gevoel. 's Avonds kun je op diverse plekken in het kleine gezellige dorpje eten. Daarna is het goed toeven op het terras of gewoon gezellig binnen aan de stamtafel.

De ligging is perfect. Routes mogelijk rond de Moezel, maar ook zo bij de Rijn, in de Hunsruck of naar Luxemburg heen en weer.

Ik kwam hier graag bij de vorige eigenaren. Ik kom hier nog steeds graag en zeker nog eens terug!

Zeker voor herhaling vatbaar

Willem
6-8-2018

Als motorrijder voel je je gelijk thuis bij deze gastvrouw en gastheer , Petra en John geven je gelijk een gevoel van thuiskomen !

Een maal in de week is er een BBQ en is gesitueerd achter het hotel waar je temidden van druivenranken en een gezellig terras de maaltijd kunt nuttigen , is echt een aanrader.

Goed verzorgd ontbijt buffet.

Route hulp met de navigatie ? Petra en John staan altijd voor je klaar .routes info en en trainingen ,

Top dagen gehad!!!! kamers zijn schoon en goed verzorgd .

De inrit met de overdekte garage voor onze zo kostbare motoren is goed te bereiken en veilig !

Echt een aanrader !!!!

Willem

Andere eigenaar maar net zo goed. Doen dus.

B.P. Van der Lee
6-8-2018

Van 23 juli tot en met 26 juli te gast geweest in de Bike Inn.

Ik was er wel eerder geweest, maar mijn vrouw was er voor het eerst. We hebben de motorbergtraining arrangement gedaan. Goede bergtraining gehad voor mijn vrouw en zeker ook voor mij als meer ervaren rijder. Mijn vrouw wil zeker terug en ik ga binnenkort weer. Goede kamers met goede bedden.

Doen zeg ik!!

Ik heb met veel plezier bij John en Petra verbleven en een heerlijke vakantie gehad.

Het is een no-nonsense hotel waar het motorrijden centraal staat. In het hotel hangt een familiaire huiskamersfeer waardoor je makkelijk in contact komt met andere motorrijders, het samen gezellig hebt bij een drankje of om samen een route te rijden.

Het zijn prima, schone kamers en er wordt lekker gekookt door Petra. Het hotel biedt ook bergtraining aan waarin je samen met John op je eigen niveau werkt aan je rijtechniek (aanrader!).

Wat er bovenuit springt is dat John en Petra zeer betrokken zijn bij hun gasten. Ze voelen de sfeer goed aan (en spelen hierop in) en helpen je waar nodig (bijv. om de routes op je navigatie te zetten).

Dit was de alweer de 4e keer dat ik bij Bike Inn te gast was. Steeds met wisselende motorgroepen.

John en Petra zijn aardige en behulpzame mensen. Het hotel heeft een gezellige bar en een terras aan voor en achterzijde. Voor het hotel zit je dicht op de straat, maar daar beleef je ook wat. Er rijdt van alles langs. Mooi om naar te kijken. Het terras achter is lekker rustig met uitzicht op de wijngaarden. Met andere woorden, voor iedere wens is er wel een terras. Daarnaast zijn diverse kamers uitgerust met een eigen balkon of terrasje, waar je ook kunt zitten. En ja... er wordt wel degelijk bediend op het terras achter. We waren er 4 nachten en werden altijd keurig geholpen en bediend. En heb je motorpech of je navigatie werkt niet, dan helpen ze je ook. Ook als je weggebracht moet worden naar station of garage. Uiteraard zijn er regels om het voor iedereen gezellig te houden (gasten en buren). Voor mij is dit een van de betere hotels.

voor groepen door alle regeltjes geen aanrader

Martin Hendriks
15-6-2018

wij hadden afgelopen weekend 8,9,10 en 11 juni geboekt. wij konden ons daar wel vermaken dachten we. Maar helaas mocht het niet zo zijn. Vanaf het moment dat we incheckten kregen we te maken met regeltjes. Niet 1, maar wel 100. Het is op zich een leuk hotel met een prima garage voor de motoren. Het ontbijt was ook prima, bbq niet. de kamers goed, maar niet geweldig schoon. maar we zijn niet zo veeleisend. Om 23.00 uur gaat het terras dicht , voor en achterterras . Om 0.00 uur gaat de bar dicht. Dat wordt nadrukkelijk tientallen malen per dag gezegd. Is totaal geen probleem. Met elkaar (4 personen) ff nakletsen op het balkon mag ook niet( teveel lawaai) . Gezellig avond ff zitten mag, maar niet hardop lachen enpraten. We zijn op zondag naar een ander hotel gegaan omdat die mensen het wel snapten hoe je met gasten moet omgaan. jammer, maar om de hele dag op je vingers getikt te worden, zijn we toch een beetje te oud voor denk ik.

Bike Inn, eigenaar, 17-6-2018

Dank voor de review, die gelukkig voornamelijk positief is.

Jammer dat jullie onze boekingsvoorwaarden als belemmerend hebben ervaren.

Wij respecteren de (nacht)rust van onze gasten en buren, en ja....dat resulteert in het feit dat het terras om 23.00 uur dicht gaat en dat wij graag rust willen na 24.00 uur.

Luidkeels converseren op het balkon om half 2 's nachts draagt niet bij aan deze rust.

Waarschijnlijk hadden wij wederzijds andere verwachtingen van het verblijf in ons hotel.

Niet voor gezellige motorrijders

J.
10-6-2018

Ik verbaas me echt over de recente recensies. En er zijn er een aantal weggehaald. Dit hotel is Niet geschikt voor (groepen) Motorrijders die gezellig een potje bier willen drinken, maar eerder voor wandelaars/fietsers of bejaarden. Ik heb verschillende (motor)hotels gehad, maar de klantvriendelijkheid straalde er niet vanaf. Ze zitten niet op gezellige motorrijders te wachten. De kamer was netjes (miste zeep) het ontbijt was goed maar had iets uitgebreider gemogen. Vrijdag bij het avondeten werd nadrukkelijk aangegeven dat je maar 1 Schnitzel mag pakken. Het terras aan de voorzijde is te klein, aan een drukke weg en is niet gezellig om te zitten. Het terras achter bereik je via een nooddeur en dan via trappen. Hier brengen ze het liefst geen drank naartoe heb ik van een andere gehoord. Op zaterdag was het terras achter gesloten en alleen open voor de barbecueënde en niet voor de rest. S’ Avonds sluit de tent echt om 24.00 uur. Jammer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bike-Inn John & Petra in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bike-Inn John & Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.