8,2

Weer vandaag6°-1°

169 reviews over Pension Bike-Inn John & Petra in het Nederlands

Super verblijf!

Ton, 9-11-2017

Een prima hotel in een super mooie omgeving, waaruit je een mooie basis heb voor toertochten of wandelroutes!!!

Verzorgde schone kamers, lekker ontbijt, en er is altijd tijd voor n praatje......... Kortom John en Petra doen hun uiterste best om het n ieder naar het zin te maken! We gaan zeker terug komen! Een gezellig hotel, en motor staat veilig in afgesloten garage.......

Geweldig goed

Peter Bijnsdorp, 6-11-2017

We komen hier al jaren, en het bevalt ons nog steeds erg goed. De ligging van Bike Inn is zeer dicht bij de Moezel je kunt er geweldig mooi rijden in de omgeving, met adembenemende vergezichten langs en over de Moezel. Het hotel heeft een gezellige huiskamer met andere motorrijders. De kamers zelf zijn ruim en hebben een badkamer met hygiënisch sanitair. De stalling van de motor is echt ruim en veilig wat je een goed gevoel geeft. In Treis zijn veel uitstekende eetgelegenheden allemaal op loop afstand. John en Petra zijn gezellige mensen ze rijden zelf ook motor en hebben op de PC van Bike Inn veel motorroutes voor de Garmin of Tom Tom welke je op je eigen navigatie kunt zetten. In de huiskamer is WiFi welke iets beten kan. De wegen rondom de Moezel zijn kronkelig en hebben niet veel verkeer, kortom je kan er super rijden. Ik beveel dit hotel van harte aan.

Een fantastische plek om te vertoeven!!

Quinten Sinot., 6-11-2017

Het is een lekker knus hotel met een rustige huiskamer sfeer. Prachtige omgeving om te rijden en leuke restaurantjes in de buurt om lekker te eten. Wat mensen wel even moeten weten is dat het een rustig hotel is waar je 's avonds na je motorrit lekker een biertje of een wijntje kunt drinken en dat het dus geen zuip kroeg is. De bar sluit dan ook om twaalf uur zodat je de volgende ochtend weer fris aan het ontbijt kunt zitten en daarna weer lekker kunt touren in de mooie omgeving.

Een zeker voor herhaling vatbare gebeurtenis.

Peter., 28-10-2017

Ik ben onlangs daar geweest, en wil graag mijn ervaring met jullie delen. Voor mij was dit een supergezellig en op motorgebied 'n fantastishe ervaring. Het hotel biedt voor motorliefhebbers de mogelijkheid, je motor binnen te stallen, wat naast alle gezelligheid voor mij 'n zeer geslaagde ervaring is. De gastheer en gastvrouw doen hun best om 't voor de gasten comfortabel en gezellig te maken, door in de seizoenen s'zomers regelmatig 'n barbeque en wanneer nodig, in de avonduurtjes ook nog eens 'n sfeerverhogend haardvuurtje te ontsteken. En bij 't ontwaken, wordt er gezorgd voor 'n prima ontbijt. Kotom een en al gezelligheid voor dr gasten. Je kan er met de motor schitterende toertochten maken. Een echte aanrader, en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Met dank aan de gastheer en gastvrouw.

Fantastisch gezellig

Douwe Rauke de Hoop, 28-10-2017

Ik heb persoonlijk een goede klik met John en Petra. Toen John en Petra het hotel overnamen. Was ik er bij samen met mijn motor maat. We kregen gelijk een thuis gevoel. Sinds dien ga ik in ieder geval elk jaar ff naar John en Petra! Wat voor mij een begrip in Treis Karden is geworden. Leuke mensen. Een netjes hotel met een keurige prijs

Voor herhaling vatbaar

Sonja, 27-10-2017

Een fijn motorhotel in een super omgeving, met een grote garage om de motoren in te stallen. De kamers zijn netjes met voldoende plek voor je spullen. Wel even zelf een washandje (voor de liefhebber) en je eigen shampoo/zeep meenemen. De centrale ruimte is gezellig, maar (nog) een beetje oubollig. De grote tafel is leuk. Om met anderen in contact te komen! De Erdinger smaakt ons goed en als het geen schnitzelavond of barbecuedag is, kun je op loopafstand in het dorp bij verschillende restaurants heel goed eten. De bar in het hotel sluit rond middernacht, maar dat is voor ons geen probleem omdat we er de volgende dag graag op tijd fris op uit gaan. Bij het ontbijt is er ook van alles, broodjes, yoghurt.. En dan rijden! Bochtige routes zijn er genoeg. Er is een computer waar je ze zo van over kunt zetten op je navigatie.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Bert, 27-10-2017

Vriendelijk ontvangst, je wensen worden wat in hun mogelijkheden ingewilligd, huiselijke sfeer, gemoedelijke sfeer tussen de overige reizigers, prima ontbijt met voor elk wat wils. In directe omgeving voldoende gelegenheden voor het avondeten. Tot slot een mooie basis voor diverse toertochten. Zowel voor een weekend, lang weekend of week.

Eens maar nooit meer..

Stephan, 24-10-2017

Wat een gezellig weekendje met onze motorclub moest worden werd één groot fiasco (tenminste 1e helft van het weekend).

Bij binnenkomst werden we al meteen hartelijk ontvangen, niet eerst een welkomst drankje maar we moesten meteen richting de kamer met de tassen.

Eten was voedzaam en daar hield het meteen mee op ook.

Savonds gezellig wat drinken werd steeds moeizamer, om 24 uur de bar dicht (hun goed recht), geen probleem dan gaan we elders wat drinken.

Toen begon de ellende we werden als kleine kinderen aangesproken dat dit niet normaal is.

We waren toch echt met allemaal volwassen mensen dachten we, om 3 uur snachts werden we hartelijk ontvangen door de gastheer..😤

De volgende ochtend kregen we een preek waar een kostschool jaloers op is en/of we ook maar meteen wilde vertrekken, dit was achteraf het mooiste moment van het weekend wat we elders perfect hebben voort gezet.

Voor ons een éénmalig bezoek daar 🖓🖓

Fantastisch huiskamerhotel !

Martin en Barbara, 22-10-2017

Prima hotel. Geen negatieve punten. Erg gastvrij, gezellig. Gastheer en gastvrouw zijn belangstellend en betrokken. Knap zoals zij dit hotel runnen. Een fijn hotel om te verblijven.

Gasten worden als lastige vliegen beschouwd

Hans Hoogveld, 17-10-2017

Eigenaren John en Peter lijken dit hotel overgenomen te hebben met het idee dat ze van daarmee van hun hobby hun werk kunnen maken of zoiets maar hebben duidelijk geen idee wat goed gastheerschap in houdt. Zoals John het zelf kernachtig samenvatte: "ik bepaal wat er in mijn hotel gebeurt" in plaats van te vragen: "hoe kan ik nog meer tot uw dienst zijn" zoals iedere succesvolle horecaman/-vrouw zicht zou moeten instellen.

Details zoals kentekens met de hotelnaam (BI) op auto's en motoren waarmee dit stel zich kan profileren heeft duidelijk het overschot van de aandacht gekregen waardoor die aandacht en tijd voor gasten niet meer beschikbaar is.

Let vooral goed op om alle regeltjes en voorwaarden netjes op te volgen! Enige kostschoolervaring voor de gasten is wenselijk.

Als groep hebben wij het geboekte verblijf overigens niet uitgezeten omdat wij voor het opvolgen van regeltjes een onvoldoende kregen van eigenaar John.

Achteraf waren we daar erg blij mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bike-Inn John & Petra in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bike-Inn John & Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bike-Inn John & Petra scoort een 8.17 uit 10 op basis van 170 reviews.