Pension Bike-Inn John & Petra

189 reviews over Pension Bike-Inn John & Petra in het Nederlands

fantastisch

Ton en Anja
4-11-2018

Paar weken geleden nog een paar heerlijke dagen gehad in de Bike-Inn!

Super mooie omgeving om te wandelen en te klimmen en klauteren( klettersteig en

de langste wandel hangbrug)

Bij terugkomst in het hotel gezellig een lekker biertje of wijntje en daarna een prima maaltijd verzorgd door Petra

Goed verzorgd hotel kort om volgend jaar komen we zeker terug naar het mooie

Treis- Karden .

Piet B
28-10-2018

Weer genoten van de gastvrijheid in Hotel Bike Inn

De zorg van Petra en John voor de kamers en de badkamers die er

altijd schoon en verzorgd uitzien, en het goed verzorgde ontbijt.

De kennis van de omgeving en de mooie motor routes zorgen voor een

ontspannen aanwezigheid In deze streek.

En mijn complimenten voor de zorg en aandacht van Petra omdat ik

Met mijn zwaar dieet alle aandacht krijg.

Het is of je thuiskomt en dat is aan te raden voor iedereen .

Piet B

Super.

Marcel
14-10-2018

Gezellig hotel met vriendelijke verzorging.

Dit jaar er in juni met een maat en augustus met mijn oudste zoon op de motor geweest. En afgelopen oktober met mijn 2e zoon met de auto naar toe geweest.

geweldig verblijf

Drewes de Witt
15-9-2018

Inmiddels een weekje thuis van een fijn verblijf in het Bike-Inn hotel van John en Petra. Het hotel zelf is eenvoudig met een eigen badkamer en prima bedden. Het ontbijt s'morgens is ruim voldoende om een goede basis te vormen voor het motorrijden. En voor dat laatste kwamen we natuurlijk voor. Er zijn diverse routes beschikbaar en Petra heeft die voor ons op de TomTom gezet. Vooral de 3 rivierenroute is een aanrader. Veel de bergen in met zijn vele haarspeldbochten. We hebben niet warm gegeten in het hotel. We gingen het dorp in en vooral Weinstube Castor is een aanrader. Lekker eten voor een normale prijs. Ook nog een dagje met de trein naar de geweldige oude stad Trier geweest. Dus samengevat; we hebben hier met John en Petra een fantastisch weekje beleefd. Voor de laagcijferige reviewers; wij hebben niets van al die 'strenge'regels gemerkt. Tip: als je je als gast gedraagt krijg je nooit problemen.

erg goed

Bert Blanke
25-8-2018

Ik sluit me graag van harte aan bij de onderstaande enthousiaste reacties. Ben koud terug van vier dagen in een mooie, gezellige en zonovergoten (waarvoor dank) omgeving. De motordag begint met een goed ontbijt en eindigt steevast aan de stamtafel met, naar wens, een inhoudelijk gesprek of een zinloos zwetsverhaal. Het geheel in goede banen geleid door Petra en John. Tips and tricks voor onderweg en -nieuwe- vrienden bij de koop ingesloten. John en Petra, van mij vijf sterren.

Bert Blanke

Met dank aan Dorathé, Grad en 'last but not least'; Piet. En de andere gasten.

Blijvend goed!

Bas Pors
7-8-2018

En weer een top motorweekend beleefd. Prima kamers, heerlijk ontbijt. Op zaterdag een lekkere en gezellige barbecue op achterterras onder de wijnranken. John en Petra leveren, evenals hun voorgangers, een prima service. Advies mbt routes of te bezoeken plaatsen? Geen probleem. Zelfs PC beschikbaar om routes op navigatie te zetten.

Motoren in afgesloten garage geeft ook een rustig gevoel. 's Avonds kun je op diverse plekken in het kleine gezellige dorpje eten. Daarna is het goed toeven op het terras of gewoon gezellig binnen aan de stamtafel.

De ligging is perfect. Routes mogelijk rond de Moezel, maar ook zo bij de Rijn, in de Hunsruck of naar Luxemburg heen en weer.

Ik kwam hier graag bij de vorige eigenaren. Ik kom hier nog steeds graag en zeker nog eens terug!

Zeker voor herhaling vatbaar

Willem
6-8-2018

Als motorrijder voel je je gelijk thuis bij deze gastvrouw en gastheer , Petra en John geven je gelijk een gevoel van thuiskomen !

Een maal in de week is er een BBQ en is gesitueerd achter het hotel waar je temidden van druivenranken en een gezellig terras de maaltijd kunt nuttigen , is echt een aanrader.

Goed verzorgd ontbijt buffet.

Route hulp met de navigatie ? Petra en John staan altijd voor je klaar .routes info en en trainingen ,

Top dagen gehad!!!! kamers zijn schoon en goed verzorgd .

De inrit met de overdekte garage voor onze zo kostbare motoren is goed te bereiken en veilig !

Echt een aanrader !!!!

Willem

Andere eigenaar maar net zo goed. Doen dus.

B.P. Van der Lee
6-8-2018

Van 23 juli tot en met 26 juli te gast geweest in de Bike Inn.

Ik was er wel eerder geweest, maar mijn vrouw was er voor het eerst. We hebben de motorbergtraining arrangement gedaan. Goede bergtraining gehad voor mijn vrouw en zeker ook voor mij als meer ervaren rijder. Mijn vrouw wil zeker terug en ik ga binnenkort weer. Goede kamers met goede bedden.

Doen zeg ik!!

Ik heb met veel plezier bij John en Petra verbleven en een heerlijke vakantie gehad.

Het is een no-nonsense hotel waar het motorrijden centraal staat. In het hotel hangt een familiaire huiskamersfeer waardoor je makkelijk in contact komt met andere motorrijders, het samen gezellig hebt bij een drankje of om samen een route te rijden.

Het zijn prima, schone kamers en er wordt lekker gekookt door Petra. Het hotel biedt ook bergtraining aan waarin je samen met John op je eigen niveau werkt aan je rijtechniek (aanrader!).

Wat er bovenuit springt is dat John en Petra zeer betrokken zijn bij hun gasten. Ze voelen de sfeer goed aan (en spelen hierop in) en helpen je waar nodig (bijv. om de routes op je navigatie te zetten).

Dit was de alweer de 4e keer dat ik bij Bike Inn te gast was. Steeds met wisselende motorgroepen.

John en Petra zijn aardige en behulpzame mensen. Het hotel heeft een gezellige bar en een terras aan voor en achterzijde. Voor het hotel zit je dicht op de straat, maar daar beleef je ook wat. Er rijdt van alles langs. Mooi om naar te kijken. Het terras achter is lekker rustig met uitzicht op de wijngaarden. Met andere woorden, voor iedere wens is er wel een terras. Daarnaast zijn diverse kamers uitgerust met een eigen balkon of terrasje, waar je ook kunt zitten. En ja... er wordt wel degelijk bediend op het terras achter. We waren er 4 nachten en werden altijd keurig geholpen en bediend. En heb je motorpech of je navigatie werkt niet, dan helpen ze je ook. Ook als je weggebracht moet worden naar station of garage. Uiteraard zijn er regels om het voor iedereen gezellig te houden (gasten en buren). Voor mij is dit een van de betere hotels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bike-Inn John & Petra in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bike-Inn John & Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.