Pension Bike-Inn John & Petra

8.9Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Treis Karden (Moezel)

8.9Fantastisch

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

Contact

182 reviews over Pension Bike-Inn John & Petra

• 2019
    9Sjoerd08-09-2019

Geweldig hotel met veel gevoel voor gastvrijheid door John en Petra. John maakt een BBQ om je vingers bij af te likken en Petra's salades zijn van topkwaliteit. Het hotel is goed schoon en de bedden goed. Route in overvloed vraag maar aan John. Kortom als je hier bent geweest ga je terug met een grote grijns op je gezicht. Sjoerd member COBB

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Nico Heerens28-07-2019

Genieten met een motorhart zoals het hoort!

Afgelopen weekend samen met mijn dochter een bezoek gebracht aan Bike Inn in Treis Duitsland (Moezel). Een aantal jaren niet meer geweest en nu kennis gemaakt met de voor mij nieuwe eigenaren John en Petra die alweer enkele jaren eigenaar zijn van de Bike Inn. Alles in het pand heeft een opfrisbeurt gehad, nette kamers, goede sanitaire voorzieningen, heerlijk eten en belangrijk; het motorvriendelijke hart is absoluut in de Bike Inn gebleven! Een heerlijk weekend gehad, uitstekend verzorgd en zeer gastvrij, leuke motorpraat met medebezoekers van alle leeftijden en eigenaren en als extra; veel nuttige info over bochten rijden in de bergen door John de eigenaar. (er is zelfs een professionele cursus berg/bochten rijden mogelijk tegen een zeer schappelijke prijs). Het was zeer gezellig en we komen graag een keer terug. Met vriendelijke motorgroet; Nico en Patricia Heerens Tilburg

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Steven van Erkelens08-06-2019

Top class motorhotel

Weer een top lang motorweekend gehad bij John en Petra. Bike inn in Treis Karten. Het is een perfecte uitvalsbasis voor mooie motortochtjes. De ontbijtjes waren wederom goed verzorgt evenals de maaltijden en de BBQ op de zaterdagavond . Kamers netjes en schoon en lekker geslapen na een avond gezelligheid onder motorrijders

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Mark26-05-2019

Helemaal super!

Leuk en gezellig hotel. Vriendelijke bediening, nette en schone kamers, motoren kunnen binnen staan in een garage. Komen hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Werner Buurma14-04-2019

Wat mag een gast nog meer wensen? Niets toch!

Petra en John van Bike-Inn weten wat gastvrijheid is. Je voelt je direct van harte welkom. Kamer en badkamer zijn schoon, het bed is perfect! Na een heerlijke nachtrust sluit het uitgebreide ontbijtbuffet hier prima op aan. Mocht je na een dagrit, 's avonds gebruik willen maken van de avondmaaltijd, ook dan word je verrast door een smaakvolle en met liefde gemaakte driegangen-dis tegen een wel heel klein prijsje! Kers op de taart zijn de heerlijke lokale wijnen die John en Petra aanbieden. Deze lieve mensen weten hun gasten het zodanig naar de zin te maken, dat ze snel weer terug willen naar dit leuke hotel in het fraaie Treis-Karden. En wij hebben de daad bij het woord gevoegd, want we komen hier alweer terug over drie maanden.

Alleen gereisd in april 2019

• 2018
    9Ton en Anja04-11-2018

fantastisch

Paar weken geleden nog een paar heerlijke dagen gehad in de Bike-Inn!

Super mooie omgeving om te wandelen en te klimmen en klauteren( klettersteig en de langste wandel hangbrug)

Bij terugkomst in het hotel gezellig een lekker biertje of wijntje en daarna een prima maaltijd verzorgd door Petra Goed verzorgd hotel kort om volgend jaar komen we zeker terug naar het mooie Treis- Karden .

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Piet B28-10-2018

Weer genoten van de gastvrijheid in Hotel Bike Inn De zorg van Petra en John voor de kamers en de badkamers die er altijd schoon en verzorgd uitzien, en het goed verzorgde ontbijt. De kennis van de omgeving en de mooie motor routes zorgen voor een ontspannen aanwezigheid In deze streek. En mijn complimenten voor de zorg en aandacht van Petra omdat ik Met mijn zwaar dieet alle aandacht krijg. Het is of je thuiskomt en dat is aan te raden voor iedereen .

Piet B

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Marcel14-10-2018

Super.

Gezellig hotel met vriendelijke verzorging. Dit jaar er in juni met een maat en augustus met mijn oudste zoon op de motor geweest. En afgelopen oktober met mijn 2e zoon met de auto naar toe geweest.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Drewes de Witt15-09-2018

geweldig verblijf

Inmiddels een weekje thuis van een fijn verblijf in het Bike-Inn hotel van John en Petra. Het hotel zelf is eenvoudig met een eigen badkamer en prima bedden. Het ontbijt s'morgens is ruim voldoende om een goede basis te vormen voor het motorrijden. En voor dat laatste kwamen we natuurlijk voor. Er zijn diverse routes beschikbaar en Petra heeft die voor ons op de TomTom gezet. Vooral de 3 rivierenroute is een aanrader. Veel de bergen in met zijn vele haarspeldbochten. We hebben niet warm gegeten in het hotel. We gingen het dorp in en vooral Weinstube Castor is een aanrader. Lekker eten voor een normale prijs. Ook nog een dagje met de trein naar de geweldige oude stad Trier geweest. Dus samengevat; we hebben hier met John en Petra een fantastisch weekje beleefd. Voor de laagcijferige reviewers; wij hebben niets van al die 'strenge'regels gemerkt. Tip: als je je als gast gedraagt krijg je nooit problemen.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Bert Blanke25-08-2018

erg goed

Ik sluit me graag van harte aan bij de onderstaande enthousiaste reacties. Ben koud terug van vier dagen in een mooie, gezellige en zonovergoten (waarvoor dank) omgeving. De motordag begint met een goed ontbijt en eindigt steevast aan de stamtafel met, naar wens, een inhoudelijk gesprek of een zinloos zwetsverhaal. Het geheel in goede banen geleid door Petra en John. Tips and tricks voor onderweg en -nieuwe- vrienden bij de koop ingesloten. John en Petra, van mij vijf sterren. Bert Blanke Met dank aan Dorathé, Grad en 'last but not least'; Piet. En de andere gasten.

Alleen gereisd in augustus 2018

24 tips over Pension Bike-Inn John & Petra

• Oortman, 06-04-2014

Zowel het terras aan de voorkant als op de berg prima !!! Herman en Petra nogmaals Hartelijk dank we komen zeker terug

• mm klever, 27-10-2013

Wat mij bekend is geworden is de "Klettersteig" , wijnproeverij maar er zullen ongetwijfeld nog veel meer bezienswaardigheden zijn.

• roelof boerman, 05-07-2012

Wel op tijd reserveren, want er zijn vooral veel weekenden die al tijden van te voren zijn volgeboekt

2 vragen over Pension Bike-Inn John & Petra

• Henk Trof, 12-02-2018

enkele kamers boeken

Hallo, wij, groepje van 5 personen gaan motortoertochtje maken vanuit groningen (NL) door Duitsland-Luxemburg-Belgie en zijn nog op zoek naar een overnachting voor de nacht van 15/16 juni, mijn vraag is of er voor deze nacht nog plaats vrij is voor 5 personen incl. ontbijt en wat de kosten hiervoor zijn? alvast bedankt voor uw reactie

• Bé Pepping, 28-07-2016

Kamer boeken

Hebben jullie op korte termijn nog een kamer vrij voor 2 pers.

Pension info

• Overige servicesHanddoeken(service)