Pension Alte Weinstube Burg Eltz

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag10°6°
Pension Alte Weinstube Burg Eltz
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

62 reviews over Pension Alte Weinstube Burg Eltz in het Nederlands

heel mooi weekend

H.M.van Gaal
1-10-2012

het was voor ons een heel mooi kadeau om zo je 50 jarig huwelijk te kunnen vieren met zo"n gemoedelijke en gastvrije ontvangst en verblijf

niets op aan te merken. eten en drank en de kamers alles was in orde

Andre en Antoinette bedankt.

Gereisd met vrienden in januari 2012

schitterend!!!

Marijke van Gaal
30-9-2012

Ons cado 'Een onverwacht samenzijn met onze ouders' omdat zij het afgelopen jaar 50 jaar waren getrouwd, is dankzij de gastvrijheid van Andre en Antoinette onvergetelijk geworden!! Jullie verstaan de kunst om iedereen een thuisgevoel te geven. Ons mam kan lekker koken....maar jij ook Antoinette!!! Dank je wel. De excursie een wijnproeverij in de huifkar is aan te bevelen... Lambert drinkt voor het eerst wijn en geniet daar nu nog van. Zeker weten tot ziens. Groetjes Marijke en Lambert

Gereisd met vrienden in september 2012

Prettig verblijf met veel mogelijkheden

Priau Johan
18-8-2012

Het was onze tweede maal in deze zimmerfrei

De zimmerfrei is goed gelegen voor wandelingen, fietstochten langs de moezel of, voor de meer sportievelingen, in de bergen.Ook is het niet ver gelegen van de stad Cochem.

De kamers beschikken over de nodige accomodatie.

De uitbaters André en Antoinnette zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is er ook prima zowel het ontbijt als het avondmaal(op aanvraag). Als Antoinette met haar kookkunst uitpakt is ze niet meer te stuiten en tovert ze een heerlijke maaltijd op tafel. Zelfs als er gasten zijn die een bepaald dieet moeten volgen doet ze er alles aan om dit te verwezenlijken.

Er is ook een mooi terras waar het leuk te vertoeven is.

Kortom het was terug een leuk weekend

Gereisd met vrienden in augustus 2012

fijne mensen voor de klanten

eric en mieke
14-8-2012

fijne mensen met een luisterend oor ligt vlak aan de moezel prijs is zeer goed bij ons was alles naar wens zeker een aanrader voor motorrijders en fietsers

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooi rustig gelegen

sonja en benny
4-8-2012

Bij Antoinette en Andre voel je je meteen thuis! Super gezellige mensen en een fijne huiselijke sfeer! Na een dagje uit kom je echt 'thuis'. Rustig gelegen, fijn buiten terras om rustig wat te te drinken en te relaxen! Doe zo voort! Wij komen zeker nog eens terug voor ne limoncello he Antoinette!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Voor herhaling vatbaar !!!

Janel
3-8-2012

In principe zouden we dit jaar niet op vakantie gaan maar gingen overstag omdat we er toch even "uit" wilden. Zo kwamen we terecht in de Alte Weinstube bij Andre en Antoinette. Wat een gastvrijheid naar iedere gast toe. Groot en klein was welkom. We hebben genoten van de prachtige omgeving die we met de fiets hebben verkend. Na een sportieve dag teruggekomen konden we genieten van een drankje. 3 keer hadden we het geluk dat Antoinette voor de gasten kookte. De maaltijden en een zeer goed verzorgde barbeque waren uitstekend !! De avonden werden ingevuld met een gezellig haardvuur buiten en interessante gesprekken. Daar zorgde Andre voor, hij heeft een zeer brede kennis van de gebeurtenissen in de wereld. Bedankt, we komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2012

Geweldig pension

Alex Tiemes
31-7-2012

Alte Weinstube Burg Eltz is een perfecte plek om uitstapjes te maken per auto, motor en fiets. Voor elk wat wils; vlak fietsen langs de Moezel (goede fietspaden), en steile en uitdagende hellingen ("zonder naam"), waar je je op kunt uitleven. Met goede kaarten bij de hand zijn er makkelijk korte, maar ook lange routes te maken. Geweldige locatie met lieve, hartelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2012

voor herhaling vatbaar

johny & mia
25-7-2012

zeer goede ontvangst,aangename mensen en een fijne sfeer.

BBQ zeer plezierig

Gereisd met vrienden in juni 2012

Mooie fijne ontspanning

perer Pijpers
21-7-2012

Zeer mooi en rustiek plekje, Hier voel je je thuis.

Fijne wandeling gemaakt naar Burg_Eltz en iedeen opgedaan om hier te gaan fietsen samen met mijn vrouw. Ook veel mountainbike mogelijkheden.

Wij zijn hier met de motor terecht gekomen en de vele andere mogelijkheden ontdekt.

Hier gaan we zeker weer terug, want hier voelden we ons echt thuis.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Absolute topplek voor een motorweekend!

Eline de Vos
10-7-2012

Een prachtig verbouwd Gasthof op een goed te bereiken locatie aan de Moezel. Antoinette en André weten van het verblijf een feestje te maken door een heel gastvrije opstelling; het voelde alsof we thuis waren. De bedden zijn lekker stevig waardoor je een goede nachtrust hebt, daarnaast zijn de kamers bijzonder ruim en gezellig ingericht. En het is allemaal zooooo schoon, echt een compliment waard! Het was een onvergetelijk weekend met onze motormeidengroep.

Andere positieve punten: ruime parkeerplaats en daarnaast een garage zodat de motoren droog binnen kunnen staan; een tankstation om de hoek; elke kamer heeft een eigen badkamer; er is een veranda met druivenranken eronder.. het is kortom een klein paradijsje en ik weet nu al dat ik volgend jaar weer terug kom!

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alte Weinstube Burg Eltz in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alte Weinstube Burg Eltz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.