Pension Alte Weinstube Burg Eltz

Pension
Kleine hotels
Pension Alte Weinstube Burg Eltz
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

62 reviews over Pension Alte Weinstube Burg Eltz in het Nederlands

Prachtige locatie

Peter Pijpers
19-8-2013

Na meerdere malen bij Antoinette en André gelogeerd te hebben, maakten we nu kennis met de nieuwe "Inhabers", Thea en Cees. Deze hebben de moeilijke taak om hun voorgangers te evenaren of mogelijk te verbeteren. Wij - een groep van 6 motorrijders- hebben dit weekend een zeer gunstige ervaring op gedaan. Thea en Cees hebben ons een pracht weekend bezorgd en de motortochten van daaruit zijn zeer mooi.

Met zijn allen waren we het er over eens dat dit zeker niet de laatste keer was, dat wij dit als uitgangspunt kiezen voor de hondsrug en de moezel/eifelstreek.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Gastvrijheid tot kunst verheven

Daniel
13-7-2013

Accommodatie is prima, motoren kunnen binnen staan en de kamers zijn ruim. Andre en Antoinette zijn super en doen alles om het je naar de zin te maken. Accommodatie ligt geografisch uitstekend om te kunnen toeren. De maaltijden van Antoinette zijn waarschijnlijk het grootste pluspunt, laat je verrassen.

Gereisd met partner in juni 2013

Voor de tweede keer bij Antoinette en Andre te gast geweest. Met een groep van 20 man wederom genoten van hun gastvrijheid en gezelligheid. Antoinette kookt verrukkelijk en de maaltijden werden dan ook alle eer aangedaan wanneer we hongerig terugkwamen van een dag bochtjes pakken in de Eifel en het Moezelgebied.

Het gasthof is erg knus ingericht, je hebt echt het gevoel dat je thuis bent. Leuke kamers, uitstekende bedden. En de parkeergelegenheid voor de motoren, droog binnen in de garage, is ook erg goed.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Genoten in een gastvrije omgeving!

Bennie
12-5-2013

Wij hebben genoten bij Antoinette en Andre. Wat een warm welkom en gastvrijheid na 6 uurtjes toeren op de motor!

Heerlijk eten, drinken en een goed bed en meer dan genoeg tips voor leuke uitstapjes in en om de Moezel, zoals een dagje met de trein naar Koblenz. Kortom, een aanrader voor iedereen die er lekker met de motor op uit wil!

Gereisd anders in januari 2013

Wat een geweldig plekje

Richart
7-5-2013

Wat hebben wij genoten bij Antoinette en Andre.

We hadden het adres via vrienden gekregen.

Nou Jan daarvoor een dikke 10.

Wij gaan zeker nog terug daar, want zelden vind je zo'n gastvrije mensen, waar je je eigen meteen thuis voelt.

Het wandelen in de bergen daar, wat een stukje prachtige natuur, en wat was het eten lekker daar boven op de berg.

Wij raden het iedereen aan om daar naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2013

Drie heerlijke dagen....

MANnenweekend Doornenburg
6-5-2013

Heerlijke sfeervolle plek. Geweldige gastvrijheid van André en Antoinette. Uitstekende uitvalbasis om na een goed ontbijt de prachtige omgeving te verkennen. In ons geval met 7 motoren. Aan het eind van de dag heerlijk buiten rond de haard napraten onder het genot van een drankje (of 2...).

Gereisd met vrienden in mei 2013

Ons plekje om tot rust te komen

Van den Broeck
25-11-2012

André en Antoinette het was weer fijn thuiskomen bij jullie!

Samen met de rest van onze familie hebben we bij jullie een super gezellig weekend beleefd. Dank jullie wel dat jullie nog een extra weekend speciaal langer open gehouden hebben. We zijn weer extra verwend geworden en zeker terug tot volgend jaar! Groetjes Rudy, Carine &kinderen en Eddy, Christel & dochter

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Fantastisch!!!!!!

ronnyhagendorens
21-10-2012

Opnieuw te gast in de Alte Weinstube bij Antoinette en Andre!!Hier is het echt goed vertoeven!!!De vriendelijkheid en het thuiskomen gevoel verdwijt hier nooit!!Voor ons ook de ideale uitvalsbasis naar Koblenz en Cochem!!Hier komen wij echt tot rust!!Ook een goed contact met de andere gasten!!De gastronomie van de keuken van Antoinette overtreft de trappen van vergelijking!!!Beginnende in de morgen met een uitgebreid ontbijt en om in de avond ,na een lekkere wandeling of boottocht bij haar te kunnen aanschuiven aan de tafel!!!En geloof me ik heb daar gedurende al onze verblijven nooit tweemaal hetzelfde voorgeschoteld gekregen!!!En steeds van verse kwaliteit!!!Daarna nog wat genieten van een goede wijn ,een goede nachtrust en fris weer uit de veren daags nadien!!!De rust en de kalmte die de omgeving en de beide uitbaters ten toon spreide zijn echt besmettelijk!!!Hier is het echt goed vertoeven ,een dikke tien en zeker aan te bevelen!!!

Gereisd met partner in september 2012

gezellige vakantiebestemming

Vandewalle Marie-Jeanne
12-10-2012

een plaats om in vakantiestemming, je direct thuis te voelen, in een prachtig gebouw, met heel toffe uitbaters

Gereisd met vrienden in september 2012

Aangenaam en sfeervol pension, heel gastvrij

Vanwijnsberghe Christiane
9-10-2012

Zimmerfrei Burg-EltzBurg-Eltzweg 2 in 56253 Treis-Karden

Gelegen in het centrum van het dorp, heel dicht bij de Moezelen dicht bij het station.

Heel aangename gastheer en gastvrouw die lekker kan koken.

Prijs/kwaliteit zeer goed.

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alte Weinstube Burg Eltz in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alte Weinstube Burg Eltz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.