Pension Alte Weinstube Burg Eltz

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag8°1°
Pension Alte Weinstube Burg Eltz
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Alte Weinstube Burg Eltz in het Nederlands

Genoten in een gastvrije omgeving!

Bennie
12-5-2013

Wij hebben genoten bij Antoinette en Andre. Wat een warm welkom en gastvrijheid na 6 uurtjes toeren op de motor!

Heerlijk eten, drinken en een goed bed en meer dan genoeg tips voor leuke uitstapjes in en om de Moezel, zoals een dagje met de trein naar Koblenz. Kortom, een aanrader voor iedereen die er lekker met de motor op uit wil!

Gereisd anders in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alte Weinstube Burg Eltz in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alte Weinstube Burg Eltz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.