Pension Alte Weinstube Burg Eltz

9,3

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

35 reviews over Pension Alte Weinstube Burg Eltz in het Nederlands

Absolute aanrader!

Ruud en Ben
9-10-2015

Per toeval bij Cees en Thea terechtgekomen maar wat een geluk!!! Super aardige En gezellige mensen, gastvrij, (klant)vriendelijk en (brabants??)gastvrij. Hier mogen andere ondernemers een voorbeeld aan nemen. Alsof je thuiskomt!!

Cees/Thea Bedankt!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Bedankt Thea en Cees !!

R.Cuijpers
28-9-2013

Met een groep (10 personen) bij Thea en Cees gelogeerd voor 2 Nachten.

Omdat wij ze al kende van het Brabantse Nistelrode ,was het meteen

thuiskomen in de älte weinstube. Wat een plezier en lol hebben we daar

gehad, lekker gegeten, prachtig gewandeld naar het kasteel, en ook

nog enkele exursies gehad .genieten,genieten en nog eens genieten.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Perfect

wvb10073
20-9-2013

zojuist terug van een overnachting bij Thea en Cees. Twee zeer aardige en gastvrije mensen die weten hoe je een hotel moet runnen. Wij waren met een groep motorrijders. Het is geen specifiek motorhotel maar je kunt er wel je motor in een afgesloten garage kwijt. Kamers waren netjes en verzorgd en het hotel zelf heeft een gezellige uitstraling. Ruim en goed ontbijt. Iedereen zal zich hier snel thuis voelen.

Gereisd met vrienden in september 2013

Gewoon goed

Banneke
3-9-2013

Wij hadden een grote slaapkamer, alles zag er netjes en schoon uit, ik zou er zo weer heen gaan. Schijnt dat de oude eigenaren een super goeie reputatie opgebouwd hebben mbt de motor fanaten, dit kan ik bevestigen, de motoren kunnen in een afgesloten garage staan, waarin ook nog eens eventuele kleine reparaties gedaan kunnen worden, banden op-pomp apparaat is aanwezig en er passen met gemak 10 motoren in. De nieuwe eigenaren hebben weinig tot geen kennis of interesse in motoren maar ze doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. Ontbijt en slapen was heerlijk!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Prachtige locatie

Peter Pijpers
19-8-2013

Na meerdere malen bij Antoinette en André gelogeerd te hebben, maakten we nu kennis met de nieuwe "Inhabers", Thea en Cees. Deze hebben de moeilijke taak om hun voorgangers te evenaren of mogelijk te verbeteren. Wij - een groep van 6 motorrijders- hebben dit weekend een zeer gunstige ervaring op gedaan. Thea en Cees hebben ons een pracht weekend bezorgd en de motortochten van daaruit zijn zeer mooi.

Met zijn allen waren we het er over eens dat dit zeker niet de laatste keer was, dat wij dit als uitgangspunt kiezen voor de hondsrug en de moezel/eifelstreek.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Voor de tweede keer bij Antoinette en Andre te gast geweest. Met een groep van 20 man wederom genoten van hun gastvrijheid en gezelligheid. Antoinette kookt verrukkelijk en de maaltijden werden dan ook alle eer aangedaan wanneer we hongerig terugkwamen van een dag bochtjes pakken in de Eifel en het Moezelgebied.

Het gasthof is erg knus ingericht, je hebt echt het gevoel dat je thuis bent. Leuke kamers, uitstekende bedden. En de parkeergelegenheid voor de motoren, droog binnen in de garage, is ook erg goed.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Wat een geweldig plekje

Richart
7-5-2013

Wat hebben wij genoten bij Antoinette en Andre.

We hadden het adres via vrienden gekregen.

Nou Jan daarvoor een dikke 10.

Wij gaan zeker nog terug daar, want zelden vind je zo'n gastvrije mensen, waar je je eigen meteen thuis voelt.

Het wandelen in de bergen daar, wat een stukje prachtige natuur, en wat was het eten lekker daar boven op de berg.

Wij raden het iedereen aan om daar naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2013

Drie heerlijke dagen....

MANnenweekend Doornenburg
6-5-2013

Heerlijke sfeervolle plek. Geweldige gastvrijheid van André en Antoinette. Uitstekende uitvalbasis om na een goed ontbijt de prachtige omgeving te verkennen. In ons geval met 7 motoren. Aan het eind van de dag heerlijk buiten rond de haard napraten onder het genot van een drankje (of 2...).

Gereisd met vrienden in mei 2013

Ons plekje om tot rust te komen

Van den Broeck
25-11-2012

André en Antoinette het was weer fijn thuiskomen bij jullie!

Samen met de rest van onze familie hebben we bij jullie een super gezellig weekend beleefd. Dank jullie wel dat jullie nog een extra weekend speciaal langer open gehouden hebben. We zijn weer extra verwend geworden en zeker terug tot volgend jaar! Groetjes Rudy, Carine &kinderen en Eddy, Christel & dochter

Gereisd met vrienden in oktober 2012

gezellige vakantiebestemming

Vandewalle Marie-Jeanne
12-10-2012

een plaats om in vakantiestemming, je direct thuis te voelen, in een prachtig gebouw, met heel toffe uitbaters

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alte Weinstube Burg Eltz in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alte Weinstube Burg Eltz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.