Pension Alte Weinstube Burg Eltz

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag10°7°
Pension Alte Weinstube Burg Eltz
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Alte Weinstube Burg Eltz in het Nederlands

Een plaats om terug te komen!

Rudy, Carine en kinderen
7-8-2011

Bij Antoinetje en André was het een beetje thuiskomen. Ontzettend lieve mensen die ons een prachtige vakantie gegeven hebben. Nette kamers en lekker eten, en Antoinette bedankt om speciaal voor onze kinderen iets naar hun smaak te koken!

Wij vonden het zo leuk dat we binnenkort nogmaals terugkomen.

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alte Weinstube Burg Eltz in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alte Weinstube Burg Eltz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.