Pension Alte Weinstube Burg Eltz

9,3

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

24 reviews over Pension Alte Weinstube Burg Eltz in het Nederlands

fantastisch!

Van Loock Erik en Linda
18-4-2016

Thea en Cees zijn supervriendelijke mensen die begaan zijn met hun klanten.

Ontbijt was super niets op aan te merken, we hadden gekozen voor half pension en mochten in de Am Stiftor gaat eten, ook daar niks op aan te merken lekker en eerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Voor ons was het zeer geslaagd weekend Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in april 2016

Geweldige plek

Kees Bevers
30-8-2015

Mooie plaats om te wandelen en Burg Eltz te bezoeken, hotel is gewoon fantastisch, authentiek en schitterend ingericht, heerlijk ontbijt, kortom een aanrader om bij Thea en Cees te verblijven, bedankt voor een paar leuke en gezellige dagen.

Aanrader!

Richard hofman
2-8-2015

Wat een leuk en gezellig hotel...

Schoon, lekker authentieke kamers..

leuk terras en lekkere wijnen.

Goede uitvalbasis voor bv cochem .

Ontbijt en service zeer goed!

Leuke eigenaren, parkeerplaats naast de deur.

Eet gelegenheden op loopafstand.

Conny en Ton Breure
2-8-2015

Ons verblijf in der Alte Weinstube bij Thea en Cees was super.

We hebben genoten van hun gastvrijheid en goede zorgen om het ons naar ons zin te maken.

Kamer en ontbijt was heerlijk. Het eitje in de morgen was perfect en warm, dus niet groen en koud. En dan nog niets gezegd over de rest van het ontbijt!!!!!

Ook hele leuke, gezellige en leerzame wijnproeverij meegemaakt.

Alles gaat zo gemoedelijk. Daarom nog nachtje extra bijgeboekt .

Wij vonden het jammer om weg te gaan. Gaan zeker nog een keer terug.👌

Gereisd met partner in augustus 2015

fantastische plek en hele lieve mensen

hans van delft
11-10-2014

de plek van dit hotel is heel leuk, de omgeving is geweldig,vlak bij de moesel.

op de heenreis kwamen we voor de 1e keer bij Thea en Cees en gelijk was er een warm onthaal .,de kamers zijn schoon ook de badkamer is prima in orde.

Gereisd met partner in september 2014

Gastvrijheid tot kunst verheven

Daniel
13-7-2013

Accommodatie is prima, motoren kunnen binnen staan en de kamers zijn ruim. Andre en Antoinette zijn super en doen alles om het je naar de zin te maken. Accommodatie ligt geografisch uitstekend om te kunnen toeren. De maaltijden van Antoinette zijn waarschijnlijk het grootste pluspunt, laat je verrassen.

Gereisd met partner in juni 2013

Fantastisch!!!!!!

ronnyhagendorens
21-10-2012

Opnieuw te gast in de Alte Weinstube bij Antoinette en Andre!!Hier is het echt goed vertoeven!!!De vriendelijkheid en het thuiskomen gevoel verdwijt hier nooit!!Voor ons ook de ideale uitvalsbasis naar Koblenz en Cochem!!Hier komen wij echt tot rust!!Ook een goed contact met de andere gasten!!De gastronomie van de keuken van Antoinette overtreft de trappen van vergelijking!!!Beginnende in de morgen met een uitgebreid ontbijt en om in de avond ,na een lekkere wandeling of boottocht bij haar te kunnen aanschuiven aan de tafel!!!En geloof me ik heb daar gedurende al onze verblijven nooit tweemaal hetzelfde voorgeschoteld gekregen!!!En steeds van verse kwaliteit!!!Daarna nog wat genieten van een goede wijn ,een goede nachtrust en fris weer uit de veren daags nadien!!!De rust en de kalmte die de omgeving en de beide uitbaters ten toon spreide zijn echt besmettelijk!!!Hier is het echt goed vertoeven ,een dikke tien en zeker aan te bevelen!!!

Gereisd met partner in september 2012

fijne mensen voor de klanten

eric en mieke
14-8-2012

fijne mensen met een luisterend oor ligt vlak aan de moezel prijs is zeer goed bij ons was alles naar wens zeker een aanrader voor motorrijders en fietsers

Gereisd met partner in augustus 2012

Voor herhaling vatbaar !!!

Janel
3-8-2012

In principe zouden we dit jaar niet op vakantie gaan maar gingen overstag omdat we er toch even "uit" wilden. Zo kwamen we terecht in de Alte Weinstube bij Andre en Antoinette. Wat een gastvrijheid naar iedere gast toe. Groot en klein was welkom. We hebben genoten van de prachtige omgeving die we met de fiets hebben verkend. Na een sportieve dag teruggekomen konden we genieten van een drankje. 3 keer hadden we het geluk dat Antoinette voor de gasten kookte. De maaltijden en een zeer goed verzorgde barbeque waren uitstekend !! De avonden werden ingevuld met een gezellig haardvuur buiten en interessante gesprekken. Daar zorgde Andre voor, hij heeft een zeer brede kennis van de gebeurtenissen in de wereld. Bedankt, we komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2012

Geweldig pension

Alex Tiemes
31-7-2012

Alte Weinstube Burg Eltz is een perfecte plek om uitstapjes te maken per auto, motor en fiets. Voor elk wat wils; vlak fietsen langs de Moezel (goede fietspaden), en steile en uitdagende hellingen ("zonder naam"), waar je je op kunt uitleven. Met goede kaarten bij de hand zijn er makkelijk korte, maar ook lange routes te maken. Geweldige locatie met lieve, hartelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alte Weinstube Burg Eltz in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alte Weinstube Burg Eltz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.