Pension Alte Weinstube Burg Eltz ***

Review geschreven door Banneke

Gewoon goed

Banneke,
3-9-2013

Wij hadden een grote slaapkamer, alles zag er netjes en schoon uit, ik zou er zo weer heen gaan. Schijnt dat de oude eigenaren een super goeie reputatie opgebouwd hebben mbt de motor fanaten, dit kan ik bevestigen, de motoren kunnen in een afgesloten garage staan, waarin ook nog eens eventuele kleine reparaties gedaan kunnen worden, banden op-pomp apparaat is aanwezig en er passen met gemak 10 motoren in. De nieuwe eigenaren hebben weinig tot geen kennis of interesse in motoren maar ze doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. Ontbijt en slapen was heerlijk!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013