Pension Alte Weinstube Burg Eltzstersterster

9.3Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Treis Karden (Moezel)

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

63 reviews over Pension Alte Weinstube Burg Eltz

• 10Van Loock Erik en Linda18-04-2016

fantastisch!

Thea en Cees zijn supervriendelijke mensen die begaan zijn met hun klanten. Ontbijt was super niets op aan te merken, we hadden gekozen voor half pension en mochten in de Am Stiftor gaat eten, ook daar niks op aan te merken lekker en eerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Voor ons was het zeer geslaagd weekend Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in april 2016

• 10Ruud en Ben09-10-2015

Absolute aanrader!

Per toeval bij Cees en Thea terechtgekomen maar wat een geluk!!! Super aardige En gezellige mensen, gastvrij, (klant)vriendelijk en (brabants??)gastvrij. Hier mogen andere ondernemers een voorbeeld aan nemen. Alsof je thuiskomt!! Cees/Thea Bedankt!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Kees Bevers30-08-2015

Geweldige plek

Mooie plaats om te wandelen en Burg Eltz te bezoeken, hotel is gewoon fantastisch, authentiek en schitterend ingericht, heerlijk ontbijt, kortom een aanrader om bij Thea en Cees te verblijven, bedankt voor een paar leuke en gezellige dagen.

• 7Richard hofman02-08-2015

Aanrader!

Wat een leuk en gezellig hotel... Schoon, lekker authentieke kamers.. leuk terras en lekkere wijnen.

Goede uitvalbasis voor bv cochem . Ontbijt en service zeer goed! Leuke eigenaren, parkeerplaats naast de deur.

Eet gelegenheden op loopafstand.

• 10Conny en Ton Breure02-08-2015

Ons verblijf in der Alte Weinstube bij Thea en Cees was super. We hebben genoten van hun gastvrijheid en goede zorgen om het ons naar ons zin te maken. Kamer en ontbijt was heerlijk. Het eitje in de morgen was perfect en warm, dus niet groen en koud. En dan nog niets gezegd over de rest van het ontbijt!!!!! Ook hele leuke, gezellige en leerzame wijnproeverij meegemaakt. Alles gaat zo gemoedelijk. Daarom nog nachtje extra bijgeboekt . Wij vonden het jammer om weg te gaan. Gaan zeker nog een keer terug.👌

• 10hans van delft11-10-2014

fantastische plek en hele lieve mensen

de plek van dit hotel is heel leuk, de omgeving is geweldig,vlak bij de moesel. op de heenreis kwamen we voor de 1e keer bij Thea en Cees en gelijk was er een warm onthaal .,de kamers zijn schoon ook de badkamer is prima in orde.

Gereisd met partner in september 2014

• 9L. Spaaij07-05-2014

leuke Zimmer Frei

Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, ligt mooi centraal. Beneden heel mooi opgeknapt, boven oud, maar schoon. Heerlijk geslapen. Goed ontbijt. De uitbaters Cees en Thea doen alles om het je naar de zin te maken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 9R.Cuijpers28-09-2013

Bedankt Thea en Cees !!

Met een groep (10 personen) bij Thea en Cees gelogeerd voor 2 Nachten. Omdat wij ze al kende van het Brabantse Nistelrode ,was het meteen thuiskomen in de älte weinstube. Wat een plezier en lol hebben we daar gehad, lekker gegeten, prachtig gewandeld naar het kasteel, en ook nog enkele exursies gehad .genieten,genieten en nog eens genieten.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9wvb1007320-09-2013

Perfect

zojuist terug van een overnachting bij Thea en Cees. Twee zeer aardige en gastvrije mensen die weten hoe je een hotel moet runnen. Wij waren met een groep motorrijders. Het is geen specifiek motorhotel maar je kunt er wel je motor in een afgesloten garage kwijt. Kamers waren netjes en verzorgd en het hotel zelf heeft een gezellige uitstraling. Ruim en goed ontbijt. Iedereen zal zich hier snel thuis voelen.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Banneke03-09-2013

Gewoon goed

Wij hadden een grote slaapkamer, alles zag er netjes en schoon uit, ik zou er zo weer heen gaan. Schijnt dat de oude eigenaren een super goeie reputatie opgebouwd hebben mbt de motor fanaten, dit kan ik bevestigen, de motoren kunnen in een afgesloten garage staan, waarin ook nog eens eventuele kleine reparaties gedaan kunnen worden, banden op-pomp apparaat is aanwezig en er passen met gemak 10 motoren in. De nieuwe eigenaren hebben weinig tot geen kennis of interesse in motoren maar ze doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. Ontbijt en slapen was heerlijk!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

13 tips over Pension Alte Weinstube Burg Eltz

• R.Cuijpers, 28-09-2013

een aanrader voor fietsers en wandelaars

• Banneke, 03-09-2013

Ga eens bij de Griek eten, 5 min lopen, goed eten voor weinig!

• Daniel, 13-07-2013

Altjd eten bij Antoinette.

0 vragen over Pension Alte Weinstube Burg Eltz

Pension info