Pension Alte Weinstube Burg Eltz

Pension
Pension Alte Weinstube Burg Eltz
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Weinstube Burg Eltz voor je op een rij gezet:

62 reviews over Pension Alte Weinstube Burg Eltz in het Nederlands

fantastisch!

Van Loock Erik en Linda
18-4-2016

Thea en Cees zijn supervriendelijke mensen die begaan zijn met hun klanten.

Ontbijt was super niets op aan te merken, we hadden gekozen voor half pension en mochten in de Am Stiftor gaat eten, ook daar niks op aan te merken lekker en eerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Voor ons was het zeer geslaagd weekend Zeker voor herhaling vatbaar

Absolute aanrader!

Ruud en Ben
9-10-2015

Per toeval bij Cees en Thea terechtgekomen maar wat een geluk!!! Super aardige En gezellige mensen, gastvrij, (klant)vriendelijk en (brabants??)gastvrij. Hier mogen andere ondernemers een voorbeeld aan nemen. Alsof je thuiskomt!!

Cees/Thea Bedankt!!!

Geweldige plek

Kees Bevers
30-8-2015

Mooie plaats om te wandelen en Burg Eltz te bezoeken, hotel is gewoon fantastisch, authentiek en schitterend ingericht, heerlijk ontbijt, kortom een aanrader om bij Thea en Cees te verblijven, bedankt voor een paar leuke en gezellige dagen.

Aanrader!

Richard hofman
    2-8-2015

Wat een leuk en gezellig hotel...

Schoon, lekker authentieke kamers..

leuk terras en lekkere wijnen.

Goede uitvalbasis voor bv cochem .

Ontbijt en service zeer goed!

Leuke eigenaren, parkeerplaats naast de deur.

Eet gelegenheden op loopafstand.

Conny en Ton Breure
    2-8-2015

Ons verblijf in der Alte Weinstube bij Thea en Cees was super.

We hebben genoten van hun gastvrijheid en goede zorgen om het ons naar ons zin te maken.

Kamer en ontbijt was heerlijk. Het eitje in de morgen was perfect en warm, dus niet groen en koud. En dan nog niets gezegd over de rest van het ontbijt!!!!!

Ook hele leuke, gezellige en leerzame wijnproeverij meegemaakt.

Alles gaat zo gemoedelijk. Daarom nog nachtje extra bijgeboekt .

Wij vonden het jammer om weg te gaan. Gaan zeker nog een keer terug.👌

fantastische plek en hele lieve mensen

hans van delft
    11-10-2014

de plek van dit hotel is heel leuk, de omgeving is geweldig,vlak bij de moesel.

op de heenreis kwamen we voor de 1e keer bij Thea en Cees en gelijk was er een warm onthaal .,de kamers zijn schoon ook de badkamer is prima in orde.

leuke Zimmer Frei

L. Spaaij
    7-5-2014

Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, ligt mooi centraal. Beneden heel mooi opgeknapt, boven oud, maar schoon. Heerlijk geslapen. Goed ontbijt. De uitbaters Cees en Thea doen alles om het je naar de zin te maken.

Bedankt Thea en Cees !!

R.Cuijpers
    28-9-2013

Met een groep (10 personen) bij Thea en Cees gelogeerd voor 2 Nachten.

Omdat wij ze al kende van het Brabantse Nistelrode ,was het meteen

thuiskomen in de älte weinstube. Wat een plezier en lol hebben we daar

gehad, lekker gegeten, prachtig gewandeld naar het kasteel, en ook

nog enkele exursies gehad .genieten,genieten en nog eens genieten.

Perfect

wvb10073
    20-9-2013

zojuist terug van een overnachting bij Thea en Cees. Twee zeer aardige en gastvrije mensen die weten hoe je een hotel moet runnen. Wij waren met een groep motorrijders. Het is geen specifiek motorhotel maar je kunt er wel je motor in een afgesloten garage kwijt. Kamers waren netjes en verzorgd en het hotel zelf heeft een gezellige uitstraling. Ruim en goed ontbijt. Iedereen zal zich hier snel thuis voelen.

Gewoon goed

Banneke
    3-9-2013

Wij hadden een grote slaapkamer, alles zag er netjes en schoon uit, ik zou er zo weer heen gaan. Schijnt dat de oude eigenaren een super goeie reputatie opgebouwd hebben mbt de motor fanaten, dit kan ik bevestigen, de motoren kunnen in een afgesloten garage staan, waarin ook nog eens eventuele kleine reparaties gedaan kunnen worden, banden op-pomp apparaat is aanwezig en er passen met gemak 10 motoren in. De nieuwe eigenaren hebben weinig tot geen kennis of interesse in motoren maar ze doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. Ontbijt en slapen was heerlijk!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alte Weinstube Burg Eltz in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alte Weinstube Burg Eltz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Alte Weinstube Burg Eltz scoort een 9.32 uit 10 op basis van 63 reviews.