Camping Rissbach

Camping Rissbach
8,1

160 reviews over Camping Rissbach in het Nederlands

Aanrader maar dan wél áán de rivier

Mariska D.
17-6-2018

Prima camping voor een weekje boten kijken als je daar van houdt. Zorg dan wel voor een plek vooraan ( kost iets meer en je staat uiteraard zij aan zij....)

Verder vrij Nederlands georiënteerd; receptie, restaurant.

Omgeving is leuk, ook mooi fietsen langs de Moezel.

Voor herhaling vatbaar!

Carine
13-5-2018

De camperplaats is hier netjes, veel ruimte! En je kan er eindeloos wandelen in de bergen, door de bossen!!!

Rustige camping

Veerle de coene
8-4-2018

Zeer mooie en zeeeer propere camping .een klein min punt wifi van de camping laat het afweten en onze microgolf konden we ook niet gebruiken !voor de rest zeer vriendelyk we komen zeker terug

Mooie omgeving

karinkwak
31-10-2017

Het is op zich een rustige camping (helaas alleen last gehad van de woningen erachter die er van het bouwen waren die waren veel aan het timmeren en zagen)

De douches zijn heel klein maar is je in badjas heen ging en terug ging het wel.

Wij hebben gebruik gemaakt van de september/oktober aanbieding ter waarde van 100 euro.

Er werd aan gegeven van een wandel-fiest-trein toer aan geboden. Dit hield in dat wij een treinkaart naar Bullay kregen en de reis terug zelf moesten bekostigen. Voor ons 4 was dat dan 12 euro terwijl je in de trein een kaartje voor 4 personen voor 10 euro had.

We kregen er ook een kaartje bij voor 2 uur gebruik van thermalbad Moseltherme wij dachten dat wij hier dus gebruik konden maken van de sauna maar helaas was dit ook niet zo het was alleen voor het gebruik van het zwembad. Terwijl er voor de zomer een kaart is die dan voor de hele dag is voor het gebruik van een buitenbad.

Onze mening is dat paket heeft geen waarde van 100 euro maar minder.

Heerlijke vakantie gehad

Rozenveld
29-10-2017

Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad op deze camping, de camping ligt aan de moezel met prachtig uitzicht en het plaatsje Traben _Trabach is op loopafstand langs een mooie wandelroute langs de moezel.

De camping is niet heel groot dus overzichtelijk voor ons en de kinderen, de toiletgebouwen zijn schoon en netjes, je kunt lekker eten in het restaurant. De camping winkel is niet groot maar heeft alles wat je nodig bent.

De kampeerplekken zijn niet heel groot maar dat kan ook niet als je langs de moezel staat, maar ze zijn groot genoeg om een fijne vakantie te hebben.

Wij komen zeker terug op deze camping.

fantastisch

mia
2-9-2017

ik heb geen opmerkingen er is weer veel gedaan om de gasten van zn mooi en goed vakantie te laten genieten

bv honden douch elec reinigen van wc tank extra toilet gebouw en noem maar op

Prachtig uitzicht!

Linda
28-8-2017

Wij stonden aan het water met prachtig uitzicht! Mooie ruime plaatsen. Schoon sanitair. Goed verzorgde camping! Vriendelijk, nederlands sprekend personeel. Zeer goede, gratis wifi. Gratis gebruik van het verwarmde buitenbad in Krov (minder dan 10 minuten rijden). Genoeg te doen en te zien in de omgeving.

Vier sterren?

Sandra
25-8-2017

Echt goed was de animatie, deden goed hun best.

Voor een 4sterren camping hadden we antennekabel en water op de kampeerplaats verwacht. Twee zwembadjes die te koud waren. In restaurant op de camping moet je contant betalen, is wat ouderwets.

Super fantastisch

Annemarie Timmer
5-8-2017

Een supermooie camping direct aan de moezel

Aardig en behulpzaam personeel

Goede voorzieningen

Heerlijke camping op mooie plek.

Monique
23-7-2017

Nooit geweten dat er relatief dichtbij Nederland zo'n prachtig vakantiegebied (Moezel) ligt. Direct aan de Moezel deze fijne camping, met goed MiVa-sanitair en hond-vriendelijk.

We weten nu al; hier komen we zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rissbach scoort een 8.14 uit 10 op basis van 179 reviews.