Camping Rissbach

8,2

157 reviews over Camping Rissbach in het Nederlands

Mooie omgeving

karinkwak, 31-10-2017

Het is op zich een rustige camping (helaas alleen last gehad van de woningen erachter die er van het bouwen waren die waren veel aan het timmeren en zagen)

De douches zijn heel klein maar is je in badjas heen ging en terug ging het wel.

Wij hebben gebruik gemaakt van de september/oktober aanbieding ter waarde van 100 euro.

Er werd aan gegeven van een wandel-fiest-trein toer aan geboden. Dit hield in dat wij een treinkaart naar Bullay kregen en de reis terug zelf moesten bekostigen. Voor ons 4 was dat dan 12 euro terwijl je in de trein een kaartje voor 4 personen voor 10 euro had.

We kregen er ook een kaartje bij voor 2 uur gebruik van thermalbad Moseltherme wij dachten dat wij hier dus gebruik konden maken van de sauna maar helaas was dit ook niet zo het was alleen voor het gebruik van het zwembad. Terwijl er voor de zomer een kaart is die dan voor de hele dag is voor het gebruik van een buitenbad.

Onze mening is dat paket heeft geen waarde van 100 euro maar minder.

Heerlijke vakantie gehad

Rozenveld, 29-10-2017

Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad op deze camping, de camping ligt aan de moezel met prachtig uitzicht en het plaatsje Traben _Trabach is op loopafstand langs een mooie wandelroute langs de moezel.

De camping is niet heel groot dus overzichtelijk voor ons en de kinderen, de toiletgebouwen zijn schoon en netjes, je kunt lekker eten in het restaurant. De camping winkel is niet groot maar heeft alles wat je nodig bent.

De kampeerplekken zijn niet heel groot maar dat kan ook niet als je langs de moezel staat, maar ze zijn groot genoeg om een fijne vakantie te hebben.

Wij komen zeker terug op deze camping.

fantastisch

mia, 2-9-2017

ik heb geen opmerkingen er is weer veel gedaan om de gasten van zn mooi en goed vakantie te laten genieten

bv honden douch elec reinigen van wc tank extra toilet gebouw en noem maar op

Prachtig uitzicht!

Linda, 28-8-2017

Wij stonden aan het water met prachtig uitzicht! Mooie ruime plaatsen. Schoon sanitair. Goed verzorgde camping! Vriendelijk, nederlands sprekend personeel. Zeer goede, gratis wifi. Gratis gebruik van het verwarmde buitenbad in Krov (minder dan 10 minuten rijden). Genoeg te doen en te zien in de omgeving.

Vier sterren?

Sandra, 25-8-2017

Echt goed was de animatie, deden goed hun best.

Voor een 4sterren camping hadden we antennekabel en water op de kampeerplaats verwacht. Twee zwembadjes die te koud waren. In restaurant op de camping moet je contant betalen, is wat ouderwets.

Super fantastisch

Annemarie Timmer, 5-8-2017

Een supermooie camping direct aan de moezel

Aardig en behulpzaam personeel

Goede voorzieningen

Heerlijke camping op mooie plek.

Monique, 23-7-2017

Nooit geweten dat er relatief dichtbij Nederland zo'n prachtig vakantiegebied (Moezel) ligt. Direct aan de Moezel deze fijne camping, met goed MiVa-sanitair en hond-vriendelijk.

We weten nu al; hier komen we zeker terug!

Leuke camping aan de mooie moezel

Lia, 20-6-2017

Een schoon verzorgde camping . Krijgt voldoende informatie bij aankomst.

Vriendelijk personeel.

Boodschappen op de fiets goed te doen naar Traben-Trarbach.

En mooie fietsroutes langs de moezel die heel duidelijk te volgen zijn.

Afzetters

Patricia, 1-5-2017

Bij aankomst moet je al direct betalen voor het aantal dagen dat je wil blijven. Ook als je op de bonnefooi komt rekenen ze stiekem reserveringskosten. We wilden hier graag een hele week blijven. Echter na een nacht hadden we de pech dat onze luifel afbrak. Dit was een flinke domper op onze vakantie, waardoor we wilden vertrekken.24 uur van te voren moet je melden dat je weggaat. Maar wel voor 11.00. Aangezien de luifel omstreeks 12 uur brak en we het dan pas gemeld hebben. Moesten we nog voor 2 dgn langer betalen. Kortom 100 euro voor 1 nacht. En dat terwijl we al door de volgende kampeerders van onze plek weggejaagd werden. Hoezo lege plek? Weinig coulance/begrip dat er over dat uurtje te laat zo moeilijk wordt gedaan.

heerlijke camping!!

Fam. Veenstra, 23-4-2017

Zeer genoten, erg gezellig, lieve mensen, leuke animatie en prachtige natuur! Klein maar fijn en zeker een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rissbach scoort een 8.15 uit 10 op basis van 176 reviews.