Camping Rissbach

167 reviews over Camping Rissbach in het Nederlands

Prachtige camping.

Elisa van leeuwen
7-9-2018

Mooie en gezellige camping, vriendelijk personeel. Wij stonden met onze tent aan het water waar het heerlijk vertoeven was en het uitzicht adembenemd.De plaatsen waren niet echt groot maar wel goed afgebakend zodat iedereen weet waar en hoe hij moet staan. Het sanitair is een 10 waard, warme douchen die jezelf kan stellen, schoon toilet en een mooie ruimte om je op te maken, er hing zelfs een fohn. de omgeving is prachtig en nodigt uit om mooie wandelingen en fietsroutes te maken. In het winkeltje is genoeg te kopen voor de vergeten spullentjes en er zijn zat leuke souveniers. Helaas was het voor ons in de nachten te koud om onze vakantie voort te zetten en moesten wij onze vakantie afbreken. Zonder problemen kregen wij netjes ons resterende dagen terug in geld, echt nog nooit meegemaakt. Wij komen zeker terug naar deze super gezellige en vriendelijke camping. Traben zelf is via een mooie route lopend te bereiken..

Er zijn 3 rijen voor de caravan of tent. We hadden een mooie plaats aan de moezel. (voorste rij) De ruimtes zijn soms wat aan de krappe kant dus meet thuis eerst goed je caravan/tent voordat je boekt. De auto staan naast je caravan/tent

Het eten is prima. Binnen in de eetgelegenheid is het wel wat warm/benauwd (maar de zomer was ook erg warm) Helaas kun je alleen contact betalen.

Er zijn 2 kleine zwembaden en je kunt prima zwemmen in de moezel. Er zijn geen glijbanen etc. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt.

De eigenaren (en familie) zijn erg betrokken en organiseren veel extra's. Denk hierbij aan knutselactiviteiten, banaan varen voor kinderen, kampvuur met kleine prijsjes voor een wijntje of biertje. Een spooktocht of een wijntour. Er zijn 3 activiteiten per dag!

Er is een klein winkeltje waar je ook je dagelijkse broodjes kunt bestellen (supermarkt dichtbij)

Sanitair is en prima verzorgt.

Veelal Nederlandse gezinnen

Leuk voor paar dagen

Tanja
23-8-2018

Leuke camping voor paar dagen.

Kleine plekken en achterop de camping middelste rij wel lastig te bereiken. Moeilijk ook om weer te vertrekken aangezien toegang moeizaam is.

Net sanitair, gratis douches.

leuk speeltuintje en zwembad klein maar prima voor de kids.

Heerlijk eten op de camping. Wel reserveren.

Weinig parkeergelegenheid. Dat is wel lastig.

Mooie gezellige camping

Corina
15-8-2018

Mooie, gezellige camping met net sanitair. Leuke activiteiten voor kinderen. Hele mooie omgeving, veel te doen en te zien

Super

Janneke
7-8-2018

Weer een paar dagen op rissbach geweest. Gewoon super. Sanitair is netjes en wordt super bij gehouden. Mooie ligging en animatie voor de kids !!

Restaurant kun je goed eten, echter niet pinnen wat wel lastig is en in het hoogseizoen toch op maandag gesloten. Dat was wel jammer en hopelijk dat dit nog veranderd.

We komen in september weer terug. Zeker een aanrader

Zeker aan te raden voor jong en oud!!

Fam. Augustijn
4-8-2018

Een super geweldige camping. Ze (eigenaren en familie) doen enorm veel voor de kampeerders. En met name voor de kinderen. Zonder extra kosten!!! Zoals: banaan varen op de moezel, spooktocht, kampvuur en nog veel meer. Voor de volwassenen ook diverse wandeltochten zoals wijnproeven en bezoek aan wijnkelder of een tocht door de ruïne mont royal. Kortom geweldig!!!

komen zeker weer eens terug.

johan Jousma
10-7-2018

Mooie en zeer schone camping met name de toiletgebouwen. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Aanrader maar dan wél áán de rivier

Mariska D.
17-6-2018

Prima camping voor een weekje boten kijken als je daar van houdt. Zorg dan wel voor een plek vooraan ( kost iets meer en je staat uiteraard zij aan zij....)

Verder vrij Nederlands georiënteerd; receptie, restaurant.

Omgeving is leuk, ook mooi fietsen langs de Moezel.

Voor herhaling vatbaar!

Carine
13-5-2018

De camperplaats is hier netjes, veel ruimte! En je kan er eindeloos wandelen in de bergen, door de bossen!!!

Rustige camping

Veerle de coene
8-4-2018

Zeer mooie en zeeeer propere camping .een klein min punt wifi van de camping laat het afweten en onze microgolf konden we ook niet gebruiken !voor de rest zeer vriendelyk we komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.