Camping Rissbach / Traben-Trarbach

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°-1°
Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Omschrijving
Op Camping Rissbach kun je mooie foto's van de rivier de Moezel maken, want de camping ligt direct aan de rivier. Zowel het sanitair als het restaurant zijn schoon en goed geregeld. Zwem je liever niet in de rivier, dan kun je ook in de zwembaden terecht. Grote steden Trier en Koblenz liggen op een uurtje rijden en zijn ook met de trein bereikbaar.

168 reviews over Camping Rissbach / Traben-Trarbach in het Nederlands

heerlijke camping!!

Fam. Veenstra,
23-4-2017

Zeer genoten, erg gezellig, lieve mensen, leuke animatie en prachtige natuur! Klein maar fijn en zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rustige camping met mooie staanplaatsen

Michel,
20-4-2017

Prima ontvangst, zeer lekker gegeten in het restaurant, mooie staanplaatsen vlak aan de rivier, rustig gelegen op wandelafstand van Traben-Trarbach. Enige minpunt is nogal weinig sanitair dat wel prima onderhouden werd

Voor kinderen is er een kleine speeltuin. Het zwembad heb ik vanop een afstand gezien. Mooie fietsmogelijkheden in de buurt

Gereisd met partner in april 2017

Mooie gezellige camping

Louise
18-10-2016

Plaatsen niet al te ruim maar dat is met alle langgerekte campings pal aan de Moezel het geval. Het is er superschoon.Vind onderstaande reactie onbegrijpelijk. Nergens staat dat wifi inclusief is! Zoals bijna overal alleen bij gemeenschappelijke ruimte en de prijs voor "eigen" wifi is redelijk en betaal je overal. Wat kunnen mensen toch zeuren!

Mooie camping, prachtige wandelmogelijkheden en schattige stadjes in de buurt. Personeel supervriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

Redelijk goede camping

Janneman
20-9-2016

Camping is goed, caravans staan wel dicht op elkaar. Restaurant is oké, in de ochtend zijn er superlekkere broodjes te koop. Personeel is heel vriendelijk, spreekt Nederlands. Sanitair is naar behoren, ver weg als je aan het andere eind van de camping staat. De camping is wat ons betreft nogal duur, zgn. all-in met wifi, maar dat is alleen beschikbaar bij het recreatiegebouw. Goede wifi is bij te kopen voor veel geld. Toch kan dit blijkbaar allemaal, de camping is volledig volgeboekt.

Goede uitvalsbasis voor Trier, dichtbij is het erg mooie Bernkastel-Kues.

Gereisd met partner in september 2016

een geweldige camping

mia
2-9-2016

6 weken geweest voor het vijfde jaar top vakantie

toen ik aan kwam stond mijn caravan al op de plek top service van eigennaar

zo zie je maar dat deze camping een service verleend deze mensen weten van je vakantie een topper te maken

vriendelijk personeel, schoon, lekker zwembad,en natuurlijk de plaatsen zeer ruim en langs de moesel top plaatsen en zwemmen in de moesel

er zijn altijd mensen die wat te klagen of te zeuren hebben zet het niet op zoover maar stap op de eigennaar af daar bereik je meer mee ik kom weer terug geweldig iedereen bedankt

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

geweldig

rolien
25-8-2016

Super mooie camping, schoon, vriendelijk personeel. Mooi animatieteam voor iedere leeftijd.

resaurant iets minder, afhaalporties waren bij ons niet heel groot.

mooie omgeving, dorpjes vlakbij waar boodschappen gedaan kunnen worden.

1.5 week geweest maar nog lang alles niet gezien.

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

twee weken genoten. Wil je vissen boek dan een plek op de eerste rij aan de oever.

Eten in restaurant van de camping erg lekker, maar gaat niet heel snel. Vonden wij niet erg want de bediening, Nanda, is super vriendelijk en een gezellige meid.

De schnitzels moet je hier geproefd hebben, net zoals het bier, de wijn, het ijs..... en eigenlijk de rest van de kaart ook ;=-)

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Hier zien ze mij nooit meer.

Jozef
14-8-2016

Kamperen kan enkel van zaterdag tot zaterdag. 12 dagen op verlof gaan kan maar je betaald er 14. Bovendien betaal je steeds een standplaats en 4 personen ook al ben je maar met 2.

Gereisd met partner in juli 2016

Top !

Renate den Besten
14-8-2016

Het is een super camping heerlijk aan de moezel we zijn nu vd derde keer en voelt als een soort thuishaven in een dal tussen wijnranken.., schoon, gezellig sfeervol, zeer vriendelijk personeel.

Er is animatie voor de kinderen aanwezig,.

zwembad is niet groot maar voldoende voor de kinderen (kleinere de grotere ook hoor) en de moezel daar wordt het meeste gebruik van gemaakt. heerlijk dobberen varen kanoen vissen enz..

Douchekaart is tegelijk de inrij kaart ideaal,. dit jaar was het douchen gratis dat was ook erg prettig, na 40 minuten kon de kaart weer gevuld worden. gemiddeld 4 minuten douchen is lang genoeg,,

heerlijke moezelwijn en druivensap zonder alcohol

Het is een echte aanrader,..

Tot volgend jaar,.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

genoten

Doddema
9-8-2016

Prachtige ligging gemoedelijk vriendelijk .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach / Traben-Trarbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach / Traben-Trarbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.