Camping Rissbach / Traben-Trarbach

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°5°
Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Omschrijving
Op Camping Rissbach kun je mooie foto's van de rivier de Moezel maken, want de camping ligt direct aan de rivier. Zowel het sanitair als het restaurant zijn schoon en goed geregeld. Zwem je liever niet in de rivier, dan kun je ook in de zwembaden terecht. Grote steden Trier en Koblenz liggen op een uurtje rijden en zijn ook met de trein bereikbaar.

2 reviews over Camping Rissbach / Traben-Trarbach in het Nederlands

een geweldige camping

mia
2-9-2016

6 weken geweest voor het vijfde jaar top vakantie

toen ik aan kwam stond mijn caravan al op de plek top service van eigennaar

zo zie je maar dat deze camping een service verleend deze mensen weten van je vakantie een topper te maken

vriendelijk personeel, schoon, lekker zwembad,en natuurlijk de plaatsen zeer ruim en langs de moesel top plaatsen en zwemmen in de moesel

er zijn altijd mensen die wat te klagen of te zeuren hebben zet het niet op zoover maar stap op de eigennaar af daar bereik je meer mee ik kom weer terug geweldig iedereen bedankt

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Mooi centraal gelegen aan de Moezel.

Alwin
9-8-2014

Camping Rissbach is mooi centraal gelegen aan de Moezel nabij Traben-Trarbach. De camping bestaat alleen uit seizoensplaatsen. De staanplaatsen zijn ruim, maar zijn niet afgebakend (vind ik zelf nadelig). Sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. Op de camping zit een goed restaurant. Auto's hoor je hier niets of nauwelijks en boten varen af en aan op de Moezel. Al met al is het verblijf op deze camping mij prima bevallen!

Gereisd alleenreizend in september 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach / Traben-Trarbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach / Traben-Trarbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.