Camping Rissbach / Traben-Trarbach

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°4°
Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Omschrijving
Op Camping Rissbach kun je mooie foto's van de rivier de Moezel maken, want de camping ligt direct aan de rivier. Zowel het sanitair als het restaurant zijn schoon en goed geregeld. Zwem je liever niet in de rivier, dan kun je ook in de zwembaden terecht. Grote steden Trier en Koblenz liggen op een uurtje rijden en zijn ook met de trein bereikbaar.

7 reviews over Camping Rissbach / Traben-Trarbach in het Nederlands

Mooie omgeving

karinkwak,
31-10-2017

Het is op zich een rustige camping (helaas alleen last gehad van de woningen erachter die er van het bouwen waren die waren veel aan het timmeren en zagen)

De douches zijn heel klein maar is je in badjas heen ging en terug ging het wel.

Wij hebben gebruik gemaakt van de september/oktober aanbieding ter waarde van 100 euro.

Er werd aan gegeven van een wandel-fiest-trein toer aan geboden. Dit hield in dat wij een treinkaart naar Bullay kregen en de reis terug zelf moesten bekostigen. Voor ons 4 was dat dan 12 euro terwijl je in de trein een kaartje voor 4 personen voor 10 euro had.

We kregen er ook een kaartje bij voor 2 uur gebruik van thermalbad Moseltherme wij dachten dat wij hier dus gebruik konden maken van de sauna maar helaas was dit ook niet zo het was alleen voor het gebruik van het zwembad. Terwijl er voor de zomer een kaart is die dan voor de hele dag is voor het gebruik van een buitenbad.

Onze mening is dat paket heeft geen waarde van 100 euro maar minder.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

twee weken genoten. Wil je vissen boek dan een plek op de eerste rij aan de oever.

Eten in restaurant van de camping erg lekker, maar gaat niet heel snel. Vonden wij niet erg want de bediening, Nanda, is super vriendelijk en een gezellige meid.

De schnitzels moet je hier geproefd hebben, net zoals het bier, de wijn, het ijs..... en eigenlijk de rest van de kaart ook ;=-)

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prachtig, gezellig en klantvriendelijk

Jolanda Heemskerk
14-7-2016

Het is een prachtige camping, op een top locatie langs de Mosel.

Het personeel zorgt dat je je meteen thuis voelt.

Ze zijn behulpzaam en maken je vakantie nog mooier dan hij al is.

Schoon sanitair.

Perfecte locatie om mooie uitstapjes te maken.

Hier kom ik zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2016

prachtige camping

Fatma Babaoglu
5-7-2016

Camping Risbach is een gastvrije camping. Ontzettend vriendelijk welkom en heerlijk rustig verblijf. Prachtige ligging aan de Moezel

Gereisd met vrienden in juni 2016

Goed verzorgde en onderhouden camping.

Marien
23-4-2013

Vriendelijke personeel die gelijk klaar staan wanneer er iets niet gaat zoals gewenst. Bij aankomst was het veld nog wat zacht gelijk werd hulp geboden om de caravan op zijn plek te zetten.

Goede onderhouden en zo goed als vlakke velden. Keurig onderhouden en bijgehouden toiletgebouw.

Bij aankomst (tweede week dat de camping open was) was het onderhoud voor het zomerseizoen in volle gang. Alles werd van een nieuwe verflaag voorzien en zelfs de speeltuin werd onder handen genomen.

Drie keer goed en lekker tegen een goede prijs wezen eten in het restaurant.

De camping ligt op loop afstand van Traben-Trarbach.

Gereisd met vrienden in april 2013

heel leuke plaats voor te kamperen

Pauwels Kenny
8-8-2012

camping rissbach is ech een zeer mooie en rustige camping vlak aan de moezel en een mooi zicht. Zowel voor jong als oud. of ge er nu op u gemak wilt zijn of net sportiever idieale plaats. ECHT WAAR.

Gereisd met vrienden in januari 2012

2008

prima camping

huub
24-10-2008

nieuw sanitair en goed verzorgd

de familie doeter alles aan om het de gasten naar hun zin te maken

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach / Traben-Trarbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach / Traben-Trarbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.