Camping Rissbach / Traben-Trarbach

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°-1°
Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Omschrijving
Op Camping Rissbach kun je mooie foto's van de rivier de Moezel maken, want de camping ligt direct aan de rivier. Zowel het sanitair als het restaurant zijn schoon en goed geregeld. Zwem je liever niet in de rivier, dan kun je ook in de zwembaden terecht. Grote steden Trier en Koblenz liggen op een uurtje rijden en zijn ook met de trein bereikbaar.

27 reviews over Camping Rissbach / Traben-Trarbach in het Nederlands

Er zijn 3 rijen voor de caravan of tent. We hadden een mooie plaats aan de moezel. (voorste rij) De ruimtes zijn soms wat aan de krappe kant dus meet thuis eerst goed je caravan/tent voordat je boekt. De auto staan naast je caravan/tent

Het eten is prima. Binnen in de eetgelegenheid is het wel wat warm/benauwd (maar de zomer was ook erg warm) Helaas kun je alleen contact betalen.

Er zijn 2 kleine zwembaden en je kunt prima zwemmen in de moezel. Er zijn geen glijbanen etc. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt.

De eigenaren (en familie) zijn erg betrokken en organiseren veel extra's. Denk hierbij aan knutselactiviteiten, banaan varen voor kinderen, kampvuur met kleine prijsjes voor een wijntje of biertje. Een spooktocht of een wijntour. Er zijn 3 activiteiten per dag!

Er is een klein winkeltje waar je ook je dagelijkse broodjes kunt bestellen (supermarkt dichtbij)

Sanitair is en prima verzorgt.

Veelal Nederlandse gezinnen

Mooie gezellige camping

Corina,
15-8-2018

Mooie, gezellige camping met net sanitair. Leuke activiteiten voor kinderen. Hele mooie omgeving, veel te doen en te zien

Super

Janneke,
7-8-2018

Weer een paar dagen op rissbach geweest. Gewoon super. Sanitair is netjes en wordt super bij gehouden. Mooie ligging en animatie voor de kids !!

Restaurant kun je goed eten, echter niet pinnen wat wel lastig is en in het hoogseizoen toch op maandag gesloten. Dat was wel jammer en hopelijk dat dit nog veranderd.

We komen in september weer terug. Zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker aan te raden voor jong en oud!!

Fam. Augustijn,
4-8-2018

Een super geweldige camping. Ze (eigenaren en familie) doen enorm veel voor de kampeerders. En met name voor de kinderen. Zonder extra kosten!!! Zoals: banaan varen op de moezel, spooktocht, kampvuur en nog veel meer. Voor de volwassenen ook diverse wandeltochten zoals wijnproeven en bezoek aan wijnkelder of een tocht door de ruïne mont royal. Kortom geweldig!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig uitzicht!

Linda,
28-8-2017

Wij stonden aan het water met prachtig uitzicht! Mooie ruime plaatsen. Schoon sanitair. Goed verzorgde camping! Vriendelijk, nederlands sprekend personeel. Zeer goede, gratis wifi. Gratis gebruik van het verwarmde buitenbad in Krov (minder dan 10 minuten rijden). Genoeg te doen en te zien in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super fantastisch

Annemarie Timmer,
5-8-2017

Een supermooie camping direct aan de moezel

Aardig en behulpzaam personeel

Goede voorzieningen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping op mooie plek.

Monique,
23-7-2017

Nooit geweten dat er relatief dichtbij Nederland zo'n prachtig vakantiegebied (Moezel) ligt. Direct aan de Moezel deze fijne camping, met goed MiVa-sanitair en hond-vriendelijk.

We weten nu al; hier komen we zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top !

Renate den Besten
14-8-2016

Het is een super camping heerlijk aan de moezel we zijn nu vd derde keer en voelt als een soort thuishaven in een dal tussen wijnranken.., schoon, gezellig sfeervol, zeer vriendelijk personeel.

Er is animatie voor de kinderen aanwezig,.

zwembad is niet groot maar voldoende voor de kinderen (kleinere de grotere ook hoor) en de moezel daar wordt het meeste gebruik van gemaakt. heerlijk dobberen varen kanoen vissen enz..

Douchekaart is tegelijk de inrij kaart ideaal,. dit jaar was het douchen gratis dat was ook erg prettig, na 40 minuten kon de kaart weer gevuld worden. gemiddeld 4 minuten douchen is lang genoeg,,

heerlijke moezelwijn en druivensap zonder alcohol

Het is een echte aanrader,..

Tot volgend jaar,.

genoten

Doddema
9-8-2016

Prachtige ligging gemoedelijk vriendelijk .

Geweldig

Astrid Veen
7-8-2016

Een leuke (Nederlandse) camping waar veel voor kinderen tot 16-18 jaar gedaan wordt. Langgerekt, direct aan de Moezel gelegen. Direct vanaf de camping wandelroutes, fietsroutes en watersport-gelegenheid. De winkels zijn goed bereikbaar met de fiets maar ook met de auto. Het Wifi-bereik is zeer beperkt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach / Traben-Trarbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach / Traben-Trarbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.