Camping Rissbach / Traben-Trarbach

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°4°
Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Omschrijving
Op Camping Rissbach kun je mooie foto's van de rivier de Moezel maken, want de camping ligt direct aan de rivier. Zowel het sanitair als het restaurant zijn schoon en goed geregeld. Zwem je liever niet in de rivier, dan kun je ook in de zwembaden terecht. Grote steden Trier en Koblenz liggen op een uurtje rijden en zijn ook met de trein bereikbaar.

3 reviews over Camping Rissbach / Traben-Trarbach in het Nederlands

2008

The best there is!!!

Sturkenboom
4-10-2008

Ken inmiddels al een paar campings langs de Moezel, maar dit is de beste/mooiste die wij kennen.

Van begin tot eind een uitmuntende begeleiding voor het hele gezin.

Fam. van Dongen

BEDANKT

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Sinds 2007 onder nederlands beheer, de uitbater fam. van Dongen doet erg zijn best en luistert naar zijn gasten, De ligging aan de oever van de moezel onder de walnootbomen is uitstekend met een goede grasmat en ruime plaatsen,ook is er een klein zwembad voor de kinderen en enkele speeltoestellen, Traben Trarbach ligt op 1,5 km en Bernkastel op 18km

Gereisd familie in oktober 2007

prachtige camping kan ik iedereen aanraden, met speeltuin

Janine de Ruiter Zijlker, Jeamy en Eltjo
27-9-2007

prachtige camping kan ik iedereen aanraden, kindvriendelijk met speeltuin en plonsbad voor kleintjes. Mooi sanitair dat werkt met douchemuntjes gewoon ideaal, dgl heerlijke verse broodjes te bestellen.

Gezellige bar op terras het eten aldaar is heerlijk,

de barman en vrouw, Theo en Carla, zijn heel lieve behulpzame mensen die steeds voor je klaar staan. Mijn kids vonden het een gouden vakantie die eigelijk veel te kort was, we komen daarom zeker terug. Lieve Theo en Carla bedankt voor alles kus Janine en kids

Gereisd familie in juli 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach / Traben-Trarbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach / Traben-Trarbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.