Camping Rissbach / Traben-Trarbach

WebsiteLink naar website
Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Omschrijving
Op Camping Rissbach kun je mooie foto's van de rivier de Moezel maken, want de camping ligt direct aan de rivier. Zowel het sanitair als het restaurant zijn schoon en goed geregeld. Zwem je liever niet in de rivier, dan kun je ook in de zwembaden terecht. Grote steden Trier en Koblenz liggen op een uurtje rijden en zijn ook met de trein bereikbaar.

94 reviews over Camping Rissbach / Traben-Trarbach in het Nederlands

Genoten!

Mayke,
6-3-2019

Heerlijke camping. Hier komen wij zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Prachtige camping.

Elisa van leeuwen,
7-9-2018

Mooie en gezellige camping, vriendelijk personeel. Wij stonden met onze tent aan het water waar het heerlijk vertoeven was en het uitzicht adembenemd.De plaatsen waren niet echt groot maar wel goed afgebakend zodat iedereen weet waar en hoe hij moet staan. Het sanitair is een 10 waard, warme douchen die jezelf kan stellen, schoon toilet en een mooie ruimte om je op te maken, er hing zelfs een fohn. de omgeving is prachtig en nodigt uit om mooie wandelingen en fietsroutes te maken. In het winkeltje is genoeg te kopen voor de vergeten spullentjes en er zijn zat leuke souveniers. Helaas was het voor ons in de nachten te koud om onze vakantie voort te zetten en moesten wij onze vakantie afbreken. Zonder problemen kregen wij netjes ons resterende dagen terug in geld, echt nog nooit meegemaakt. Wij komen zeker terug naar deze super gezellige en vriendelijke camping. Traben zelf is via een mooie route lopend te bereiken..

Gereisd met partner in augustus 2018

komen zeker weer eens terug.

johan Jousma,
10-7-2018

Mooie en zeer schone camping met name de toiletgebouwen. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader maar dan wél áán de rivier

Mariska D.,
17-6-2018

Prima camping voor een weekje boten kijken als je daar van houdt. Zorg dan wel voor een plek vooraan ( kost iets meer en je staat uiteraard zij aan zij....)

Verder vrij Nederlands georiënteerd; receptie, restaurant.

Omgeving is leuk, ook mooi fietsen langs de Moezel.

Gereisd met partner in mei 2018

Voor herhaling vatbaar!

Carine,
13-5-2018

De camperplaats is hier netjes, veel ruimte! En je kan er eindeloos wandelen in de bergen, door de bossen!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Rustige camping

Veerle de coene,
8-4-2018

Zeer mooie en zeeeer propere camping .een klein min punt wifi van de camping laat het afweten en onze microgolf konden we ook niet gebruiken !voor de rest zeer vriendelyk we komen zeker terug

Gereisd met partner in april 2018

fantastisch

mia,
2-9-2017

ik heb geen opmerkingen er is weer veel gedaan om de gasten van zn mooi en goed vakantie te laten genieten

bv honden douch elec reinigen van wc tank extra toilet gebouw en noem maar op

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke camping aan de mooie moezel

Lia,
20-6-2017

Een schoon verzorgde camping . Krijgt voldoende informatie bij aankomst.

Vriendelijk personeel.

Boodschappen op de fiets goed te doen naar Traben-Trarbach.

En mooie fietsroutes langs de moezel die heel duidelijk te volgen zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige camping met mooie staanplaatsen

Michel,
20-4-2017

Prima ontvangst, zeer lekker gegeten in het restaurant, mooie staanplaatsen vlak aan de rivier, rustig gelegen op wandelafstand van Traben-Trarbach. Enige minpunt is nogal weinig sanitair dat wel prima onderhouden werd

Voor kinderen is er een kleine speeltuin. Het zwembad heb ik vanop een afstand gezien. Mooie fietsmogelijkheden in de buurt

Gereisd met partner in april 2017

Mooie gezellige camping

Louise
18-10-2016

Plaatsen niet al te ruim maar dat is met alle langgerekte campings pal aan de Moezel het geval. Het is er superschoon.Vind onderstaande reactie onbegrijpelijk. Nergens staat dat wifi inclusief is! Zoals bijna overal alleen bij gemeenschappelijke ruimte en de prijs voor "eigen" wifi is redelijk en betaal je overal. Wat kunnen mensen toch zeuren!

Mooie camping, prachtige wandelmogelijkheden en schattige stadjes in de buurt. Personeel supervriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach / Traben-Trarbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach / Traben-Trarbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.