Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Camping Rissbach / Traben-Trarbach

14 reacties Camping Rissbach / Traben-Trarbach

Openingstijden

Melis Huis.van, 9-9-2018
Is de camping jaar open en kan je een stacaravan plaatsen

Grote bed wijnvat

N 't Lam, 22-12-2017
Weet iemand hoe groot het bed is in het wijnvat?

Camping rissbach

Daanfenna, 6-10-2015
Is deze camping open in november?

verharding op standplaats

Jacqueline, 21-6-2015
Wij willen met een vrij grote tent gaan kamperen. Nu lees ik dat een deel van de plaats verhard is met split. Gaat dat wel goed met het grondzeil van de tent?

aanbouw brug

linda, 11-8-2014
Wie heeft er in juli of aug op deze camping gestaan en kan mij vertellen hoeveel last je van de brug in aanbouw hebt. geluidshinder en uitzicht?
1 reactie

Ons oog viel op deze camping, maar paar vragen

-staan er in hoogseizoen div nationaliteiten of (bijna) alleen Nederlanders

-zijn er veel "jaarlijkse terugkomers"op deze camping in hoogseizoen?

-hoe groot zijn de plaatsen ongeveer?

-is er 's avonds na bijv. 23.00 uur stilte en toezicht op naleven stilte?

-is reserveren nodig in hoogseizoen?

Wij zoeken een camping met ruime(re) plaatsen, maar geen Nederlandse enclave en dus ook niet tussen de partytenten van "ons kent ons". 1 of 2 avonden muziek per week is leuk, maar niet iedere avond muziek tot midden in nacht of feestende mensen tot diep in nacht.

2 reacties

vriendelijke groet

Arno Verspaandonk

geluid

menno, 26-7-2013

kan iemand vertellen of er overlast is van het bouwen van de brug voor de camping langs.

Volgens mij moet het een lawaai zijn waar je niet vrolijk van wordt.

En hoe zit het met het uitzicht, dat zal wel verpest zijn met een brug voor je neus.

2 reacties

uitstapjes met kinderen

Brechje, 27-10-2012
Weet iemand leuke uitstapjes met kinderen in de buurt van de camping. Ongeveer half uur rijden met de auto.

stroom

gerda ten brinke, 26-7-2012
is voor mij niet duidelijk of stroom bij staanplaats inzit of komt het apart bij?