Hotel Krone

Hotel Krone
9,8

Contact

127 reviews over Hotel Krone in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

luc S
7-7-2019

perfecte ligging vlak aan de oever van de moesel in rustige straat, voldoende parkeerplaats. Mogelijkheid fietsen te stallen zonder meerkost. Ontbijtbuffet zeer rijkelijk. Ruime nette kamers. De meeste kamers hebben ruim terras. Wij hadden kamer vooraan met direkt moeselzicht en extra groot zonneterras met extra ligstoelen. Eigenaars spreken (zijn) nederlands en steeds behulpzaam. Voor ons zeker een aanrader.

Geweldig clean en geordend hotel, echte aanrader.

Frits Ligtenberg.
30-7-2017

Mooi gelegen direct aan de Moezel. Dicht bij het centrum van Traben-Trarbach.400 mtr loopafstand. Zeer rustig gelegen. Geweldig halfpension menu met mooie rouw kost salade bar. hotel beschikt niet over een personen lift.

Passie van begin tot eind

Jan boogert
2-7-2017

Tja hard zoeken hier om iets te vinden waar je het over kan hebben ,alles klopt

Gereisd Anders in juni 2017

Uniek en Comfortabel

AussieAnnet
25-6-2017

Mooie, gezellige kamers. Alles heel schoon. Mooie ligging , kamers met uitzicht op de Moezel. Geweldig ontbijt iedere dag. Met half pension was het diner ook heel goed. De Hosts waren uitermate behulpzaam met goede tips voor tochtjes en bezienswaardigheden. Ze waren eerlijk en rechtdoorzee met een geweldig gevoel voor humor, Het restaurant is gesloten na het ontbijt en weer open vanaf 5uur voor dinner. Er is geen lift in het Hotel en ook geen thee en koffie maak faciliteiten op de kamers. Wel kon Ik m'n laatste kopje koffie van het ontbijt meenemen naar m'n kamer. En m'n namiddag kopje thee dat Ik bestelde kwam altijd met een lekker advokaatje. Ik heb het er enorm naar m'n zin gehad!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

fantastisch

jannie vd heijden
25-5-2017

laat je verrassen want het is uitstekend eten drinken de ontvangst niks op aan te merken

Gereisd Met partner in februari 2017

Een Topper

Walgraef . Van Wiele
1-8-2016

Hotel Krone heeft een prachtig zicht op de Moezel, het is gelegen in een stille buurt. Zowel de restauranthouders als het personeel zijn heel behulpzaam en vriendelijk . Voor ons was dit hotel zeker zijn prijs waard, de kamer was echt heel proper en ook de hotelhouder deed zijn uiterste best om een lekkere menu op tafel te toveren waarin hij dan ook telkens weer slaagde !! Kortom het waren er voor de tweede keer en we gaan zeker nog terug een kleine opmerking de wifi valt er regelmatig uit

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastisch hotel

Ginie Mensink-Evert Mars
12-5-2016

de gezelligheid prima hotel goed van eten en drinken perfect personeel mooie kamers

Gereisd Met partner in maart 2016

Topper

Goolenaerts-Van Velthoven
10-9-2015

Fantastisch hotel. 's Morgens uitgebreid ontbijtbuffet. Wij hadden de formule half pension. De hotelier staat zelf aan het fornuis. Een topkok. Al in verschillende hotels aan de Moezel verbleven maar de keuken van hotel Krone steekt er bovenuit. En ook niet te vergeten, de joviale gastvrouw. Ook de kamers zijn keurig en zeer proper. Bedankt beiden voor het schitterend verblijf in jullie hotel. Wij komen zeker terug. Goolenaerts-Van Velthoven (Wuustwezel - België)

Gereisd Met vrienden in september 2015

Fantastisch-uitmuntend

Frits Ligtenberg
9-9-2015

Geweldige rustige ligging direct aan de Moezel met eigen parkeerplaatsen en op loopafstand van het centrum. Het Hotel beschikt over mooie verzorgde kamers. Ontbijt buffet is rijkelijk en zeer gevarieerd.Half pension is een echte aanrader.

fantastisch

Goorman Dominique
25-8-2015

kamers:10 ontbijt:10 restaurant:10 netheid:10 ligging:10 Dit hotel bevelen wij zeker aan ;wij hebben echt niets aan te merken.Wij komen zeker terug.

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krone in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.