Hotel Gräffs Mühle

8.8Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Traben-Trarbach (Moezel)

8.8Fantastisch

31 reviews over Hotel Gräffs Mühle

• 9luc coomans02-01-2020

voor herhaling

het hotelletje ligt buiten het centrum , ziet er misschien oud uit maar dat is de charme van de moezel , enig minpunt was de gehorigheid maar dat heb je met oude gebouwen , niets dan lof over de keuken , wij hadden het arrangement geboekt met op de eerste dag een viergangenmenu en op de tweede dag het vijfgangenmenu met wijndegustatie , TOP!!!!!! ? Superontbijt , wij komen terug en brengen vrienden mee

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2019
    9Chantal12-12-2019

Zalig hotel, mooie kerstversiering, heel stemmig. Het ontbijt is ook heel lekker met genoeg keuze en lekkere eitjes! Heel rustig gelegen, we hadden een mooie, ruime kamer. Een beetje verwijderd van het centrum maar hebben toch gemakkelijk parkeerplaats gevonden. Als we terugkomen naar de Moezel zal het zeker naar dit hotel zijn.

Gereisd met partner in december 2019

• 2018
    8Vivi27-11-2018

fantastisch

Familiale sfeer in een charmant hotel. Wat een vriendelijk onthaal, super ontbijt en lekker en gezond 5-gangen menu ! De kerstmarkt in Traben-Trarbach en Bernkastel is zeker een aanrader. Veel plezier

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10fam van geijn en Arents20-05-2018

Een aanrader op alle gebied

Enkel positieve dingen te melden. De eigenaar kwam zelfs voorstellen om het vlees in de keuken voor te snijden; Omwille van een gebroken arm. Super, nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

2Pierre Willems24-08-2017

Nooit meer

Bij aankomst was voordeur op slot. Wij moesten eerst aanbellen vooraleer een dame de deur kwam opendoen, want........ " ge weet maar nooit wie er binnenkomt die hier niet moet zijn ". Wij namen plaats op het terras en vroegen om een drankje. In eerste instantie kon dat niet, want 't was hun 'rustdag'. Bij aandringen bracht men dan toch een drankje. 's Avonds, wanneer wij terugkwamen van een trip door Trarbach stonden lege glazen nog altijd op het tafeltje,.... slordig, toch !? Voorts een oubollig hotel met in de hal een kachel uit grootmoeders tijd, een oude kast....... kortom ouderwets tot en met. Het eten ? Slecht, punt uit. Een dikke ontgoocheling, hoor! Nooit meer ! Drie sterren waard ? Neen ! Laat ons zeggen, amper 2.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Kim14-07-2017

Super hotel, erg oudbollig

Wij hebben genoten van ons verblijf. Wij waren niet heel erg uit op het kleine dorpje en zijn naar trier gegaan maar als je wel op traben trarbach uit bent zitten ze dus niet midden in het centrum. Het hotel doet erg oudbollig aan, wat mij betreft mogen ze alle kleedjes, vaasjes en potjes laten. Dit kan aan onze leeftijd liggen, ik ben 25 en de gemiddelde leeftijd van de hotelgasten is volgens mij 75 en zal de decoratie dus leuk vinden. Even een laatste detail, onze kussens op bed waren echt niets waard, neem lekker je eigen kussen mee als je met de auto gaat

Gereisd in juli 2017

• 10vandesteene magda08-04-2017

prachtig en zeer vriendelijk

alles was prima, het eten was zeer lekker, en de avond met wijndegustatie was fantastisch en met genoeg uitleg

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10W. Pairoux04-12-2016

Ons derde verblijf.. en weer eens uitstekend..

Het hotel is een aanrader, wel ongeveer 2.5 km van het stadshart van Traben-Trarbach gelegen, maar de privé parking en het uitstekend verblijf maakt dit meer dan goed.

Gereisd met partner in december 2016

• 2Hans02-06-2016

Perfect hotel en diners

Graffs Muhle ziet er aan de buitenkant slordig uit. Maar eenmaal binnen komt dat weer goed. De kamer die wij hadden lag aan de achterzijde van het nieuwere gedeelte. Het diner en de wijnproefavond zijn een verrassing: prima kwaliteit en mooie presentatie. De eigenaren zijn vriendelijk. De fietsenstalling is prima. We komen graag weer eens.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Nadine & Luc24-11-2015

Herhaling waard

Wij verbleven voor de eerste maal in dit hotel en onze verwachtingen werden ruimschoots ingelost. Een rustig gelegen hotel en een kraaknette kamer en badkamer. De eigenaars zijn vriendelijke mensen. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het diner was telkens heel lekker. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in november 2015

Hotel Gräffs Mühle info