Hotel Gräffs Mühle

8.8Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Traben-Trarbach (Moezel)

8.8Fantastisch

29 reviews over Hotel Gräffs Mühle

• 2018
    8Vivi27-11-2018

fantastisch

Familiale sfeer in een charmant hotel. Wat een vriendelijk onthaal, super ontbijt en lekker en gezond 5-gangen menu ! De kerstmarkt in Traben-Trarbach en Bernkastel is zeker een aanrader. Veel plezier

• 10fam van geijn en Arents20-05-2018

Een aanrader op alle gebied

Enkel positieve dingen te melden. De eigenaar kwam zelfs voorstellen om het vlees in de keuken voor te snijden; Omwille van een gebroken arm. Super, nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

• 2017
    2Pierre Willems24-08-2017

Nooit meer

Bij aankomst was voordeur op slot. Wij moesten eerst aanbellen vooraleer een dame de deur kwam opendoen, want........ " ge weet maar nooit wie er binnenkomt die hier niet moet zijn ". Wij namen plaats op het terras en vroegen om een drankje. In eerste instantie kon dat niet, want 't was hun 'rustdag'. Bij aandringen bracht men dan toch een drankje. 's Avonds, wanneer wij terugkwamen van een trip door Trarbach stonden lege glazen nog altijd op het tafeltje,.... slordig, toch !? Voorts een oubollig hotel met in de hal een kachel uit grootmoeders tijd, een oude kast....... kortom ouderwets tot en met. Het eten ? Slecht, punt uit. Een dikke ontgoocheling, hoor! Nooit meer ! Drie sterren waard ? Neen ! Laat ons zeggen, amper 2.

• 10Kim14-07-2017

Super hotel, erg oudbollig

Wij hebben genoten van ons verblijf. Wij waren niet heel erg uit op het kleine dorpje en zijn naar trier gegaan maar als je wel op traben trarbach uit bent zitten ze dus niet midden in het centrum. Het hotel doet erg oudbollig aan, wat mij betreft mogen ze alle kleedjes, vaasjes en potjes laten. Dit kan aan onze leeftijd liggen, ik ben 25 en de gemiddelde leeftijd van de hotelgasten is volgens mij 75 en zal de decoratie dus leuk vinden. Even een laatste detail, onze kussens op bed waren echt niets waard, neem lekker je eigen kussen mee als je met de auto gaat

Anders

• 10vandesteene magda08-04-2017

prachtig en zeer vriendelijk

alles was prima, het eten was zeer lekker, en de avond met wijndegustatie was fantastisch en met genoeg uitleg

• Oude reviews

10W. Pairoux04-12-2016

Ons derde verblijf.. en weer eens uitstekend..

Het hotel is een aanrader, wel ongeveer 2.5 km van het stadshart van Traben-Trarbach gelegen, maar de privé parking en het uitstekend verblijf maakt dit meer dan goed.

• 2Hans02-06-2016

Perfect hotel en diners

Graffs Muhle ziet er aan de buitenkant slordig uit. Maar eenmaal binnen komt dat weer goed. De kamer die wij hadden lag aan de achterzijde van het nieuwere gedeelte. Het diner en de wijnproefavond zijn een verrassing: prima kwaliteit en mooie presentatie. De eigenaren zijn vriendelijk. De fietsenstalling is prima. We komen graag weer eens.

• 9Nadine & Luc24-11-2015

Herhaling waard

Wij verbleven voor de eerste maal in dit hotel en onze verwachtingen werden ruimschoots ingelost. Een rustig gelegen hotel en een kraaknette kamer en badkamer. De eigenaars zijn vriendelijke mensen. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het diner was telkens heel lekker. Wij komen hier zeker terug!

• 9Jan18-11-2015

Aangenaam verblijf

Grote ruime kamer aan de achterzijde, met zithoek. Spijtig genoeg geen bad. Niet zo mooi gelegen. Auto nodig om uitstappen/wandelingen te doen. Vriendelijke ontvangst. Resto: naar Duitse normen : zeer goed. verzorgd en lekker. Ontbijt: uitgebreid en goed.

• 8Lut05-06-2015

prettige vakantie in rustige omgeving

Wij logeerden in een appartement in het hotel.Ruim en netjes maar met kleine badkamer. Het ontbijt was zeer lekker en vers en uitgebreid. Het 4- gangenmenu zeker zijn geld waard. Een beetje afgelegen maar met de auto of fiets geen probleem. Goede uitvalsbasis om de prachtige streek te verkennen. Gastvrouw spreekt Nederlands

1 tip over Hotel Gräffs Mühle

• anneleen_morias, 24-08-2013

zeker naar de Thermen gaan en wil je helemaal tot rust komen, kan je best het sauna-gedeelte ingaan. Om de prijs hoef je het niet te laten (bij ons arrangement zat zelfs een gratis inkom) Er zijn wandelroutes in de buurt, maar om naar de Moezel zelf te gaan en de stad aan de overkant te bekijken, moet je toch al echt je auto nemen.

4 vragen over Hotel Gräffs Mühle

• dirk kloosterman, 10-09-2016

parkeren

Is parkeren gratis?

• Vaes Georges, 29-07-2014

Moseltherme

Moeten wij extra handdoeken meenemen voor de Moseltherme of krijgen we die daar ter plaatse?

• Veltmans, 06-12-2012

Is er parkeergelegenheid bij het hotel?

desmet, 17-05-2013

er is een grote parking tegenover het hotel

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaStoombad / Turks bad