Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag28°10°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Siebenbachtal voor je op een rij gezet:

12 reviews over Gasthof Zum Siebenbachtal in het Nederlands

Super!!

B.Siebenga
7-8-2017

Wij hebben 2 nachten in een apartement verbleven. S'morgens genoten van een heerlijk ontbijtbuffet en s'avonds van een familiebuffet, heerlijk! Alles met zorg bereid en over gastvrijheid niks te klagen iedereen even vriendelijk en bereid om overal mee te helpen. Alles super schoon en netjes!! Mochten wij weer in de buurt een plaatsje nodig zijn om te overnachten komen wij zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geen aanrader

Cor
8-10-2016

Op 23 april twee kamers geboekt, bij aankomst begin oktober blijken we in twee aparte gebouwen gehuisvest te zijn. Gebruik gemaakt om een ferieenwohning met twee slaapkamers te gebruiken. Dit aangenomen, achteraf een foute beslissing, sfeerloos, diverse defecten. Zeer vuil toilet. (wel na melding schoon gemaakt, maar toch) Eten in buffetvorm, niet onze smaak, dessert heeft meer dan een uur ongekoeld gestaan. Dus me er niet aan gewaagd, al met al beslist geen aanrader

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Fantastisch !

stefan franco
18-5-2015

Prijs/kwaliteit is top, Heiko is een fantastische gastheer en de service is er prima, je voelt je er meteen thuis en de sfeer is steeds opperbest !

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Leuke familievakantie

Paul Ceunen
9-5-2013

We verbleven 4 dagen in halfpension en er is weinig negatief over te vertellen. De laatste avond werden we vergast op een barbeque in de grillhut. Onze kleinzoon had de avond van zijn leven, onder meer door de tocht er naar toe met een huifkar en de hertenfamilie die op het domein woont.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Dit is en toplocatie

CJM Dagelinckx
17-8-2012

Een buitengewoon gastvrije accomodatie (hotel en/of appartement) met prima eten en drinken evenals prima slaapgelegenheid. De eigenaar is zeer behulpzaam. Eten is de beroemde gutburgliche kuche en dat klopt ook. Kortom als je tegen een scherpe prijs de Eiffel wilt verkennen is Gasthaus Zum Siebenbachtal een prima uitvalsbasis.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige klantvriendelijkheid

Huub Tops
5-5-2012

Heerlijk Gasthaus met erg vriendelijk personeel. Erg gemoedelijke sfeer. De kamers zijn prima, zowel het hotel als de appartementen. Eten is gewoon goed, op zijn Duits. Schitterende omgeving om te wandelen of motor te rijden. Wij komen hier al vele jaren en elke keer verbazen wij ons weer over de service en de meevallende kosten. Als enig nadeel kan de ligging worden aangekaart, Strozbusch is een erg klein dorpje. Wel met charme. Kom je met de motor is er een overdekte en afgesloten stalling aanwezig. Kortom een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Mooi hotel in een mooie omgeving

Frits48
12-4-2012

Zeer geschikt hotel als uitvalbasis voor motorrijders die een paar dagen of een week in de Eifel en het Moezelgebied willen touren. Samen met een kennis een weekend in dit hotel verbleven. Kregen zelfs een appartement aangeboden zodat we beiden een eigen slaapkamer hadden. Uitgebreid ontbijtbuffet en ook het avondeten was in buffetvorm met soep vooraf, saladebar, meerder soorten vlees en groenten en een toetje na. De prijzen voor koffie en een drankje zijn voor Nederlandse begrippen zeer acceptabel. Hotel heeft meerdere plaatsen om de motor te stallen.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waren daar met een motor clubje.

Grijze bokken rijders
Wed Mar 14 2012 20:31:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gast hof Siebenbachtal is een gezelig dorps familie hotel. Zeer rustig gelegen. Vlak bij prachte motor routes. De stalling voor onze fietsen perfect geregeld.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

E Jeeninga
9-6-2011

na in 2010 te zyn overgeboekt(wat netjes werd opgelost),in november 2010 via email weer geboekt voor 3 nachten met 4 personenvoor hemelvaartsdag.2 weken voor hemelvaart gebeld of de boeking oke was(alles in ordnung)komen we daar hemelvaartsdag,was er weer geen plaats.dus boeken by ZUM SIEBENBACHTAL heeft geen zin.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijk

Erik
22-1-2011

Een mooie gasthof met vriendelijke en behulpzame eigenaar. Je krijgt een routebeschrijving en de nodige adviezen om de mooiste plaatsjes te zien. Het eten was zeer verzorgd,en zeer lekker. Naderhand gezellig aanschuiven in de bar. In het dorpje is verder niet veel te zien.

Gereisd Met partner in Fri Jan 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zum Siebenbachtal in Strotzbüsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zum Siebenbachtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.