Gasthof Zum Siebenbachtal

Gasthof Zum Siebenbachtal

7.2Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Strotzbüsch

Op vakantie geweest naar Zum Siebenbachtal?

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Siebenbachtal voor je op een rij gezet:

Gasthof info

• Sauna
Meer gasthof info

12 reviews over Gasthof Zum Siebenbachtal

• 8B.Siebenga07-08-2017

Super!!

Wij hebben 2 nachten in een apartement verbleven. S'morgens genoten van een heerlijk ontbijtbuffet en s'avonds van een familiebuffet, heerlijk! Alles met zorg bereid en over gastvrijheid niks te klagen iedereen even vriendelijk en bereid om overal mee te helpen. Alles super schoon en netjes!! Mochten wij weer in de buurt een plaatsje nodig zijn om te overnachten komen wij zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 2Cor08-10-2016

Geen aanrader

Op 23 april twee kamers geboekt, bij aankomst begin oktober blijken we in twee aparte gebouwen gehuisvest te zijn. Gebruik gemaakt om een ferieenwohning met twee slaapkamers te gebruiken. Dit aangenomen, achteraf een foute beslissing, sfeerloos, diverse defecten. Zeer vuil toilet. (wel na melding schoon gemaakt, maar toch) Eten in buffetvorm, niet onze smaak, dessert heeft meer dan een uur ongekoeld gestaan. Dus me er niet aan gewaagd, al met al beslist geen aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9stefan franco18-05-2015

Fantastisch !

Prijs/kwaliteit is top, Heiko is een fantastische gastheer en de service is er prima, je voelt je er meteen thuis en de sfeer is steeds opperbest !

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Paul Ceunen09-05-2013

Leuke familievakantie

We verbleven 4 dagen in halfpension en er is weinig negatief over te vertellen. De laatste avond werden we vergast op een barbeque in de grillhut. Onze kleinzoon had de avond van zijn leven, onder meer door de tocht er naar toe met een huifkar en de hertenfamilie die op het domein woont.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9CJM Dagelinckx17-08-2012

Dit is en toplocatie

Een buitengewoon gastvrije accomodatie (hotel en/of appartement) met prima eten en drinken evenals prima slaapgelegenheid. De eigenaar is zeer behulpzaam. Eten is de beroemde gutburgliche kuche en dat klopt ook. Kortom als je tegen een scherpe prijs de Eiffel wilt verkennen is Gasthaus Zum Siebenbachtal een prima uitvalsbasis.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Huub Tops05-05-2012

Geweldige klantvriendelijkheid

Heerlijk Gasthaus met erg vriendelijk personeel. Erg gemoedelijke sfeer. De kamers zijn prima, zowel het hotel als de appartementen. Eten is gewoon goed, op zijn Duits. Schitterende omgeving om te wandelen of motor te rijden. Wij komen hier al vele jaren en elke keer verbazen wij ons weer over de service en de meevallende kosten. Als enig nadeel kan de ligging worden aangekaart, Strozbusch is een erg klein dorpje. Wel met charme. Kom je met de motor is er een overdekte en afgesloten stalling aanwezig. Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Frits4812-04-2012

Mooi hotel in een mooie omgeving

Zeer geschikt hotel als uitvalbasis voor motorrijders die een paar dagen of een week in de Eifel en het Moezelgebied willen touren. Samen met een kennis een weekend in dit hotel verbleven. Kregen zelfs een appartement aangeboden zodat we beiden een eigen slaapkamer hadden. Uitgebreid ontbijtbuffet en ook het avondeten was in buffetvorm met soep vooraf, saladebar, meerder soorten vlees en groenten en een toetje na. De prijzen voor koffie en een drankje zijn voor Nederlandse begrippen zeer acceptabel. Hotel heeft meerdere plaatsen om de motor te stallen.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 0Grijze bokken rijders14-03-2012

Waren daar met een motor clubje.

Gast hof Siebenbachtal is een gezelig dorps familie hotel. Zeer rustig gelegen. Vlak bij prachte motor routes. De stalling voor onze fietsen perfect geregeld.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 1E Jeeninga09-06-2011

nooit meer

na in 2010 te zyn overgeboekt(wat netjes werd opgelost),in november 2010 via email weer geboekt voor 3 nachten met 4 personenvoor hemelvaartsdag.2 weken voor hemelvaart gebeld of de boeking oke was(alles in ordnung)komen we daar hemelvaartsdag,was er weer geen plaats.dus boeken by ZUM SIEBENBACHTAL heeft geen zin.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Erik22-01-2011

Gemoedelijk

Een mooie gasthof met vriendelijke en behulpzame eigenaar. Je krijgt een routebeschrijving en de nodige adviezen om de mooiste plaatsjes te zien. Het eten was zeer verzorgd,en zeer lekker. Naderhand gezellig aanschuiven in de bar. In het dorpje is verder niet veel te zien.

Gereisd met partner in januari 2011

Gasthof Zum Siebenbachtal info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats