Villa Van der Valk Resort Stromberg

• 5.4Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

Villa Info

Meer villainfo

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• 8Remco05-01-2010

Leuke tijd gehad.

Samen met mijn vriendin en een bevriend stel verbleef ik in een bungalow op dit park. Wij hebben een leuke kers gehad .

We hadden een xbox meegenomen, maar later bleek dat we die niet op de televisie konden aansluiten, omdat er een gedeelte kapot was van de televisie. Dit was erg jammer. Met dit verhaal ben ik naar het personeel gegaan en ik werd erg vriendelijk geholpen. Uiteindelijk is er geen vervangende tv gekomen, omdat die er simpelweg niet was. Dit was niet een hele grote teleurstelling, omdat we in de lounge gebruik mochten maken van een LG LCD van 1.50 meter. Top-oplossing!:) Klantvriendelijkheid in de hoogste zin van het woord.

Personeel van van der Valk Stromberg, ons zien jullie nog wel een keer terug!

Groetjes,

Remco

• 0mirjam29-12-2009

nooit meer!

wij hebben op 2e kerstdag hier overnacht. Door het receptie personeel werden wij in een appartement overgeplaatst ipv in het hotel dat een kilometer verderop ligt. s avonds gingen we wat eten, we moesten eerst twee uur wachten waarna we eten kregen wat absoluut slecht was. Nog nooit zo'n slechte biefstuk gekregen.. Het ontbijt s ochtends was nog erger. De broodjes taai, eieren kei hard, etc. Van de wellness konden we ook geen gebruik maken, omdat dit vol was. Heel jammer allemaal. Voor ons geen tweede keer meer!

Met jonge kinderen

• 8Angelique24-11-2009

Leuke appartementen voor de rustzoeker

Ruim opgezet park met verschillende accomodatie-mogelijkheen.Wij hadden een 2-persoons appartement type "Verona".Dit was degelijk ingericht en zag er erg netjes uit.Keuken met koffiezetapparaat en broodrooster.De omgeving is voor de rustzoeker.In de bergen met mooie wandel en fietsroutes.In het dorpje Stromberg is niet veel te beleven.Wel zijn er een Aldi en Lidl in de buurt.De plaatsen Bad Kreuznach en Bingen zijn wel een bezoek waard.Al met al een leuk park voor een weekend weg.

• 7rob24-10-2009

geen tweede keer

Hebben in het hotel geslapen, wat echt een flink minpunt is, is dat je voor het ontbijt en voor de receptie 12 minuten over een hobbelig kiezelstenenpad moet lopen of 5 minuten met de auto moet rijden. Deze bevind zich namelijk in het bungalowpark, verder prima kamers met magnetron en een heerlijk ontbijt in een rustige omgeving

• 8maaike18-09-2009

Ontzettend leuk en gezellig

erg rust gevend, je kunt er ook veel doen. om ergens te komen moet je wel een stukje rijden, je zit wel een heel stuk van bezienswaardig heden af.

• 8Petra31-08-2009

Heerlijk rustig

Wij logeerden in het hotel van het Van der Valk Resort Stromberg. Wij hadden een arrangement van twee nachten incl. een diner. Het diner was heerlijk en de kamers van het hotel waren perfect. Mooie omgeving om te wandelen en te golfen. Ook hebben we op een avond een wijnproeverij bijgewoond in een naburig dorpje. Was ook heel leuk.

Met vrienden

• 7Elly Andre26-08-2009

Verouderd

In 2008 waren wij in Stromberg, wij vonden het huisje verouderd en slecht onderhouden, en ook lastig te berieken. Via een lastig trapje en via een omweg is het huisje met de koffers en evt boodschappen te bereiken, de modder lag dik voor de deur. Werd wel tijdens ons verblijf opgeruimd.

In de omgeving is niet veel te doen, een park winkel is er niet en naar een paar grote winkels ben je toch even onderweg. Zo'n 20 minuten met de auto.

Voor de rest omgeving is prima. Geen Nederlandse Tv zenders of krant te vinden. Veel vaste bewoners. Tijdens ons verblijf werden er ook huisje opgeknapt, lijkt me niet dat je zo iets tijden de drukste tijd in een park moet doen.

Er wordt gemeld dat er een zwembad dicht bij is maar dat valt tegen, dat is toch ook weer een aardig stuk rijden ook zo'n 20 minuten, maar dan weer een andere kant op als voor de winkels.

Voor een lange vakntie met kinderen lijkt me dit park niet geschikt.

Met jonge kinderen

• 8yvonne verdonschot25-08-2009

leuke uitvalsbasis om te wandelen

wij zijn met pinksteren hier geweest via een touroperator, achteraf moesten we nog meer bijbetalen voor handdoeken en beddengoed, dat was wat minder. de huisjes zien er netjes uit, hebben veel ruimte voor 4 personen. kleine achtertuin en voor ook weinig plek. veel huisjes zijn verhuurd aan vaste mensen, waardoor je weinig aansluiting met de omgeving hebt.

omgeving is ideaal om met de hond te gaan wandelen, veel wandelroutes in de omgeving. als je van golfen houdt zit je goed, er zit een groot golfterrein dicht in de buurt.

dit huisje is goed voor hondenbezitters die niet teveel poespas willen!

Met oudere kinderen

• 6vincent11-02-2009

Lekker uitwaaien...

...veel meer is er niet te doen. tenzij je van een potje Golf houdt. omgeving is ideaal voor wandelen ed, maar verwacht geen levendig dorpje! Huisjes zijn ok, maar niet bijzonder. het is dan ook erg goedkoop, dat scheelt.

• 8Nanno S.van der Wiel06-10-2008

Fantastisch hotel op schitterende locatie

zeer aardige medewerkers, prachtig uitzicht over het dal, goed en goedkoop eten

7 tips over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• dorien, 28-08-2013

leen je mounainbikes bij het golfhotel. doe je boodschappen op de heenweg bij de lidl en aldi (als je van de snelweg af komt). weet dat de keuken geen magnetron of vaatwasser heeft. oriënteer je van tevoren op de uitstapjes in de omgeving Bingen aan de Rijn bv) want het informatiepunt heeft geen folders die je mee kan nemen

• jokestaalman51, 05-04-2012

Met de boot over naar Rudesheim en dan rijden richting Lorely en in Goar weer naar de overkant !

• m. muis, 28-07-2012

vvv in stromberg, zeer veel leuke tips en erg behulpzaam. Rondvaart over de rijn. Bad kreutznach, lekker shoppen. Zoo rheinbollen. Goed te combineren met het zwembad waar je 1 keer gratis kan zwemmen. Dit alle binnen 15 minuten van het park.

1 vraag over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• J Lubach, 05-03-2011

fiets mee of niet naar het appartement

We hebben een appartement geboekt. Kunnen we onze racefietsen meenemen? Is er een mogelijkheid voor stalling ipv de fietsen buiten neer te zetten? Is er een mogelijkheid om de fietsen in het appartement te zetten? groet familie Lubach

j_santen, 31-12-2011

Uitstekende omgeving voor racefietsen ,maar of er een aparte stalling is weet ik niet . Gezien de behulpzaamheid van de medewerkers denk ik dat zij wel een oplossing hebben .

j lubach, 01-01-2012

Dank voor de reactie.We zijn er inmiddels al geweest. Prachtige omgeving Echter we zaten 1000 meter hoog. De afdaling was vrij stijl en daarmee gevaarlijk voor fietsen. Je gaat te hard naar beneden. Appartement geven ruim de gelegenheid de fiets mee te nemen. Komen zeker nog eens terug, maar zonder fiets.

groet familie Lubach

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
    • Overige servicesHanddoeken(service)