Villa Van der Valk Resort Stromberg

• 5.4Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

Villa Info

Meer villainfo

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• 4Peter K07-09-2010

Een paar plussen maar veel minnen.

Het resort is mooi gelegen bovenop een berg. Ons huisje was erg basic en niet proper. Een plus waren de bedden die goed zijn. Verder hadden wij half pension. De kwaliteit van het diner erbarmelijk SLECHT. De kok is een absolute frituurkoning, want bijna alles werd gefrituurd e/o kwam uit de vriezer. De groentes -voor zover aanwezig- waren ronduit slecht opgewarmde diepvriesproducten. Het ontbijt was wel wat men in Duitsland kan verwachten en was ronduit goed.

Met jonge kinderen

• 7Petra05-09-2010

leuk appartement in mooie omgeving

Appartementen Verona van Reort Stromberg zijn leuke appartementen, de inrichting is wat karig, bv klein tafeltje waar je net met 2 personen aan kunt zitten met daaromheen een zee van ruimte. Wel netjes ingericht met spullen van goede kwaliteit (bed mag wat minder zacht). Keukenuitrusting zeer beperkt, als je wilt koken neem dan van alles mee (extra pannen schalen e.d.). Het is overigens vooral een park met huisjes van particulieren en heeft dus niet zozeer de sfeer van vakantiepark, als je dat zoekt kun je beter ergens anders naar toe gaan. Receptie wel vriendelijk en behulpzaam. Grote tegenvaller voor ons was dat de tennisbaan in verval is en niet meer bruikbaar terwijl we de het daarop uitgezocht hadden. Omgeving is erg mooi, veel leuke uitstapjes mogelijk, Bingen, Bacharach, Bad Kreuznach e.d. Wat ook erg leuk is: Bad Sobernheim, het blote voetenpad.

• 8Ton en Nelly16-08-2010

Bungalow was prima.

In tegenstelling tot sommige andere reacties waren wij heel tevreden over de bungalow type davos. Wij troffen een bungalow aan die schoon was met goed meubilair,bedden sliepen goed en alles was prima in orde, wel zelf schoonmaakpakketje meenemen want dit is niet aanwezig. Mevrouw bij receptie heel behulpzaam doet er alles aan om problemen op te lossen. Auto kon niet direct bij de bungalow worden geparkeert dit was wel lastig met in en uit laden van bagage.

• 8Jan en Reimy15-08-2010

Rustige omgeving,schone lucht,zeer goed vertoeven.

Appartement Verona T3: Keurig en ruim. Goede bedden. Stevige zitbank, geen luie stoelen. Hadden gelukkig eigen relaxtuinstoelen mee. Rustig gelegen. Schone lucht. Slapen als een os. Schoonmaak had spinrag kunnen verwijderen. Luxe badkamer maar douche gordijn (met schimmel) niet meer van deze tijd. (Hebben de schimmel rand afgeknipt.) Hadden h.p. arr. Uitstekend ontbijt- en diner buffet. Zeer goede kwaliteit. Tevens zeer vriendelijke en attente bediening. Zorgt dat de klant zich thuis voelt. Omgeving geëigend voor leuke dagtrips in nabije omgeving naar kastelen/burchten of grote stad b.v. Mainz. Voor herhaling vatbaar.

• 8Paulina Adams24-05-2010

Prima huisje voor een prima prijs!

Genoeg ruimte voor 6 personen, met een fijne bank en bedden. Inventaris helaas minder voldoende. Bij melden kregen we meteen extra kopjes e.d. mee. Verder is de keuken erg klein en kan hier maar 1 persoon in werken. Echter voor deze prijs/kwaliteitsverhouding zijn de nadelen haast niet noemenswaardig. Men dient rekening te houden met een tuin die vrij steil af kan lopen.

Eten: helaas was er alleen een buffet beschikbaar toen wij bij Van der Valk wilden eten en zijn we uitgeweken naar die Shule. Bediening zag ons liever gaan en was het onmogelijk om 2 tafeltjes aan elkaar te schuiven. Daarna naar Zur Bawett. Vanuit het park bevind deze kleine gaststatte zich na enkele tientallen meters aan de rechterkant in het begin van het eenrichtingsverkeerstraatje. Wij hebben hier genoten!!! 110 euro voor 6 pers. Klein huiskamerrestaurant met 4 tafeltjes. Vrouw van het huis was zeer behulpzaam!

Met oudere kinderen

• 7veto24-05-2010

nooit meer

Appartement was prima, wel klein, maar voor 2 pers prima te doen, alleen alles maar dan ook alles stonk naar rook (sigerettenrook) Personeel erg vriendelijk, eten was minder. Volgens site keuze uit duits, italiaans, aziatisch, nou konden alleen snitzel, of tournados krijgen. Ook erg veel blaffende honden aanwezig Verder als je wat wilt gaan doen,moet je een stuk rijden, is erg afgelegen. Nee voor ons nooit meer

• 8saskia10-05-2010

rustig parkje in mooie groene omgeving

Het is een heerlijk parkje voor mensen die rust en natuur hoog in het vaandel hebben staan. De huisjes zijn eenvoudig maar keurig ingericht en wij hadden heel goede bedden. Ook was het keurig netjes en schoon en zelf de bedden waren opgemaakt!!! Bij de receptie word je netjes te woord gestaan en zijn ze erg hulpvaardig. Wat ons echt heel erg tegenviel was het restaurant: Schnitzel met ketjap is echt niet lekker. In de omgeving en de wat verdere omgeving is voldoende te bekijken en beleven. Tip: Rudesheim bij de Rijn, Loreley, kastelen en burchten in overvloed, wandelingen, dierenpark bij Rheinbollen, de flammkuchen [streekgerecht ]. Bij Boppard is een stoeltjeslift waarin je wel 20 minuten zit, helaas was die tijdens onze vakantie nog een paar dagen gesloten vanwege onderhoud. En van het resort krijg je een kaart waarmee je alle dagen van je verblijf gratis toegang hebt in het zwembad bij Rheinbollen [ong 10 kilometer noordelijker gelegen]. Wij zullen zeker terug gaan met onze zoon.

Met jonge kinderen

• 7Peter Kok10-05-2010

Heel leuk voor een weekend

Een verrassend appartement. Een soort zes bungalows in één appartement, Je komt binnen een een aardig hal met binnentuin en daarin zie je vier buitendeuren van de bungalows. Deze bungalow is superklein en niet erg geschikt om zelf te koken, maar als je dat niet wilt en de bungalow alleen gebruikt om 's avonds te vertoeven en om te slapen, dan voldoet het prima.

De receptie van Van der Valk is niet van toegevoegde waarde. Er zit alleen iemand bij in- en uitchecken en verder niet. Je kunt dus niet vragen naar toeristische tips. Er liggen wel twee boeken. Ik had daarin een leuke wandeltocht uitgezocht, maar moest daarvoor wel 62 kilometer rijden.....

Eten: Die Suhle op het terrein zelf is een regelrechte aanrader. Klein, maar heel fijn. Perfect eten voor weinig geld en vriendelijke bediening. Ook goed: Brückenschänke, te vinden voorin het dorp tegenover de bakker en de slager. Heel veel eten voor weinig geld! En nog een moederdagcadeau toe ook!

• 8Mirjam29-04-2010

Rustig park, niet voor kinderen.

Wij hadden een 8 persoon-bungalow, prima ingericht, was netjes. Bedden opgemaakt, lekkere warme douche, prima in orde. Wij hebben 3 dagen gebruik gemaakt van het ontbijt, voor 10 euro niet te duur en heerlijke broodjes. Diner is niet goedkoop maar wel lekker en netjes voor elkaar. 2e avond gegeten bij het andere kleine restaurant op het park, die Suhle. Perfect, een echte aanrader, zeer vriendelijk personeel en goede gerechten voor een klein prijsje. 3e avond gegeten in een restaurant bij een mooi wandelgebied bij Daxweiler. Helemaal klasse. Dus een fijn park om van alles te gaan ondernemen en heerlijk te wandelen.

Met vrienden

• 5Ehresmann18-02-2010

Nooit meer

Wij hadden met 4 volwassenen huisje bergamo gehuurd. Het was heel slecht gepoetst. De stofwolken lagen op de grond en de medicijnen van de vorige gasten achter de bank. Verder was in de keuken slechts een vier pits electrische kookplaat. We moesten een heel stuk met onze bagage door de sneeuw naar het huisje lopen. Het huisje was wel ruim. Het personeel was vriendelijk. Maar voor ons hoeft het niet meer.

Met vrienden

7 tips over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• dorien, 28-08-2013

leen je mounainbikes bij het golfhotel. doe je boodschappen op de heenweg bij de lidl en aldi (als je van de snelweg af komt). weet dat de keuken geen magnetron of vaatwasser heeft. oriënteer je van tevoren op de uitstapjes in de omgeving Bingen aan de Rijn bv) want het informatiepunt heeft geen folders die je mee kan nemen

• jokestaalman51, 05-04-2012

Met de boot over naar Rudesheim en dan rijden richting Lorely en in Goar weer naar de overkant !

• m. muis, 28-07-2012

vvv in stromberg, zeer veel leuke tips en erg behulpzaam. Rondvaart over de rijn. Bad kreutznach, lekker shoppen. Zoo rheinbollen. Goed te combineren met het zwembad waar je 1 keer gratis kan zwemmen. Dit alle binnen 15 minuten van het park.

1 vraag over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• J Lubach, 05-03-2011

fiets mee of niet naar het appartement

We hebben een appartement geboekt. Kunnen we onze racefietsen meenemen? Is er een mogelijkheid voor stalling ipv de fietsen buiten neer te zetten? Is er een mogelijkheid om de fietsen in het appartement te zetten? groet familie Lubach

j_santen, 31-12-2011

Uitstekende omgeving voor racefietsen ,maar of er een aparte stalling is weet ik niet . Gezien de behulpzaamheid van de medewerkers denk ik dat zij wel een oplossing hebben .

j lubach, 01-01-2012

Dank voor de reactie.We zijn er inmiddels al geweest. Prachtige omgeving Echter we zaten 1000 meter hoog. De afdaling was vrij stijl en daarmee gevaarlijk voor fietsen. Je gaat te hard naar beneden. Appartement geven ruim de gelegenheid de fiets mee te nemen. Komen zeker nog eens terug, maar zonder fiets.

groet familie Lubach

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)