Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa
Weer vandaag21°
Villa Van der Valk Resort Stromberg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg in het Nederlands

vrij eenvoudig maar goed

w.brouwer
9-7-2012

Het huisje wat wij hadden is erg klein en geen Nederlandse T.V zenders en een erg oud toestel, wij hebben daar niet gekookt maar dat is ook niet nodig want er is een uitstekend restaurant bij.De bedden waren van uitstekende kwaliteit, iedereen die daar werk doen hun uiterste best om je verblijf zo aan genaam mogelijk te maken.

Gereisd Met partner in juni 2012

Nooit meer heen!

C. Wamelink
25-6-2012

We zaten in een vierpersoons huisje, met zn vieren. De woning was koud en kil! Niet warm te krijgen. We hadden half pension. De eerste dag buiten gegeten van de gril. Het salade buffet was binnen. Als je dat een buffet mag noemen. Wat blaadjes sla, komkommerschijfjes en paprika. Dat was het! Dessert was ook niet veel een paar schalen met pudding en geen ijs! Ook vonden we het vervelend dat de eigenaren ook op het terras zaten en ook dingen overlegden! De tweede dag was nog erger! Er was een bruiloft, wat niet aangegeven was. Dus daar stonden we ineens tussen! Na wat vragen moesten we naar een andere ruimte voor het buffet. Daar waren verschillende schalen leeg en het duurde erg lang voor dat er weer volle kwamen. Ook was het karig en erg smaakloos en vlees erg droog. En ze hadden dezelfde pudding als gisteren. Chocolademouse of wat daarvoor moest doorgaan! Het ontbijt iss ochtends is sober en de koffie was net slootwater! Kortom het viel erg tegen en we gaan hier nooit meer heen!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

eenvoudig en netjes

van Baalen
17-6-2012

Wij hadden een huisje met halfpension in het hotel. Hotelbediening was prima en ze deden alles om het je naar de zin te maken. Zeer vriendelijk personeel. Keuken was eenvoudig. Hoewel ze nog niet echt ervaren zijn in het rekening houden met dieetwensen, hebben ze echt veel moeite gedaan om dit te realiseren. We voelden ons er echt thuis, een echt hartelijk familiehotel. Het park was verwaarloosd, maar met de nieuwe beheerder wordt er hard gewerkt om het park op te knappen. De omgeving heeft mogelijkheden om te wandelen en uitstapjes te maken in de omgeving.

Gereisd Met partner in Fri Jun 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super gastvrij

Ingrid Smits
4-6-2012

Net terug van een lang weekend, half pension in een 4 persoons comfort huisje, geen centerparcs inrichting maar voldoende van alle gemakken voorzien en schoon Personeel bijzonder aardig en vriendelijk,eten alleen maar lof Omgeving prachtig op zaterdag in de zon kunnen genieten op het mooie terras, helaas hadden we op de zondag regen maar dat mocht de pret niet drukken bij de receptie haardhout en wijn gehaald en in het huisje heerlijk een boek gelezen Zeker komen wij hier terug

Gereisd Met partner in juni 2012

Schitterend vakantiepark

jokestaalman51
5-4-2012

Mooie omgeving, leuk huisje, beetje simpel ingericht. De keukeninrichting kan beter, er misten best wel belangrijke dingen zoals bv een snijplank, houten lepels en andere normale keukendingen. Maar het was er geweldig ! Wij waren er voor de derde keer , voor t eerst van vander Valk. We komen zeker nog eens terug !!!

Gereisd Met partner in februari 2012

Goed Resort in geweldige omgeving

j_santen
31-12-2011

Ook wij hadden huisje Davos , Fichtenweg 4a en dit is ons goed bevallen. Met onderstaande klacht is zeker wat gedaan , want wij hadden er lekkere stoelen bij en heerlijke matrassen. Wij hebben ons geweldig vermaakt met het kegelen ,biljarten , zwemmen in Rheinbollen en vooral er veel op uit gaan naar Bingen , Boppard,kasteel Marksburg, de Loreley etc. Hoewel er veel restaurantjes dicht zijn tussen kerst en 31 dec. hebben we iedere dag heerlijk kunnen lunchen. Het reataurant op het park is ook geweldig . Een fantastische kerstbrunch en heerlijke diners. De "hoofdober " heeft de zaken daar perfect onder controle .
Voor de afwisseling hebben we ook een keer heerlijk gegeten in restaurant Zur Suchle,wat zich tegenover de receptie bevindt. Ook de overige medewerkers zijn zeer vriendelijk en gedreven. Wij hebben er een heerlijke week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

huisje goed

Fenna Brouwer
27-9-2011

Wij hebben hier 4 nachten doorgebracht om onze vakantie af te sluiten na 14 dagen Oosterijk. Nadat je in Oostenrijk in een appartement vanLandal heb door gebracht is het eerst even slikken. Wij hadden huije Davos Fichtenweg 4a. Het was wel schoon maar sober ingericht alleen een bank geen stoel. De douche met bad is niet al te groot. En ja dan de bedden. Het bed had geen echt matras maar 2 op elkaar liggende opleggers en dat ligt echt niet lekker heb er nog maar van het bed naast mij moeten gebruiken. Met als gevolg dat mijn man op de andere kamer moest slapen. Op onze laatste avond toen we voor de vierde keer heerlijk hebben gegeten in het restaurant kwam mevr. v.d.Valk naar ons toe en vroeg hoe of wij het huisje vonden en heb toen eerlijk verteld wat we er van vonden. Zij wou nog diezelfde avond een goed matras brengen maar hebben gezegd dat dat niet meer nodig was om dat we de volgende dag naar huis gingen maar ze bood wel haar verontschuldiging aan. Verder was het daar prima

Gereisd Met partner in september 2011

Aanrader voor iedereen

Janneke & Gert
16-9-2011

Het appartement is klein, maar heeft iets fantastisch. Inrichting is eenvoudig en minimaal maar alles is er. Park is ruim, rustig en (kind)vriendelijk. Personeel kundig en klantvriendelijk. Omgeving met veel mooie uitstapjes. Ook wandelen in de bossen is een aanrader.Eten in Restaurant is eenvoudig maar goed. Zeker qua prijs/kwaliteitverhouding. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad en komen er zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische plek !

Fam. Benning
19-8-2011

Een super leuke en gezellige vakantie gehad ! De eigenaren zijn super vriendelijk en proberen altijd te helpen. Het personeel idem. Het is een super mooie locatie en overal dichtbij. Er zijn heel veel leuke uitstapjes in de buurt. Heb je pech dat het regend dan kun je heel gezellig kegelen in het hoofdgebouw. Het eten was werkelijk super goed verzorgd en de BBQ avond super gezellig! Ook de lounge bar is heel gezellig. Ook was het verrasend schoon in het huisje dit in tegenstellling tot wat we gehoord hadden. Al met al echt de moeite waard om heen te gaan en wij komen zeker volgend jaar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Leuke doe vakantie!

Zoe
14-8-2011

Leuk 2 persoons appartement gehuurd op het resort voor 1 week. Netjes, schoon, voldoende ruimte. Nederlanders als eigenaar, vriendelijke mensen, geven je leuke tips. Ligging op de berg, mooie omgeving en supermarkt is 5 minuten rijden: je vindt er een Lidl,Aldi en Rewe supermarkt. Dorpje zelf is niet veel aan, maar als je naar Bingen rijdt zit je aan de Rijn en je hebt langs de Rijn hele gezellige stadjes! Aanrader is om de kastelen langs de Rijn te bezoeken, echt de moeite waard, vooral in Sankt Goar en Trechtingshausen! Mainz is ook een leuke stad om echt te winkelen. Verder op de berg vlakbij resort een erg mooi panoramazwembad waarbij je uitzicht hebt op de vallei.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Villa info

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal personen8 tot 12

• Afstand tot strand1 km

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van der Valk Resort Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van der Valk Resort Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.