Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa
Villa Van der Valk Resort Stromberg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg in het Nederlands

Mooi hotel,maar sfeerloos

M
6-8-2014

minpunten: honden van de beheerder in het restaurant. om 8.00 uur interieurverzorgsters die op je kamerdeur staan te kloppen om te komen poetsen. pluspunten:Wij zaten in het hotel, mooie kamer, maar op het park was niets te beleven. Wij hadden half pension geboekt,was prima. Mooie omgeving. In Stromberg zelf is ook niets te doen.

Gereisd met partner in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling vatbaar.

Carla Numeijer-Mes
30-7-2014

Op doorreis naar Nederland daar 1 overnachting gedaan, niet van te voren geboekt. Onprofessioneel bij de receptie, eigenaar aan de receptie niet echt geïnteresseerd. Honden van de eigenaar en personeel (3) die in het hotel rondlopen, ook in het restaurant, ontbijt zeer karig met tot overmaat van ramp crackers die ver over de houdbaarheidsdatum zijn. Personeel wat in de ontbijtzaal geïnstrueerd worden, zodanig dat de gasten ongewild mee kunnen luisteren. Kamer was in een huisje met meerdere verhuurruimtes en een eind van het hotel af. A la carte eten met keuze uit maar 3 gerechtjes. Prijs-kwaliteit ver te zoeken. Beslist geen aanrader. Dit is de 2de keer dat wij met van der Valk slechte ervaringen hebben. Vroeger had het een naam maar voor ons niet meer. Het komt bij ons over: Ach we zijn binnen en de gasten zijn niet meer zo belangrijk. Jammer!

Gereisd met partner in juli 2014

Prettige accomodatie,eten goed alles prima

Geuzendam
21-6-2014

Vakantiehuisje met half pensioen uitstekend bevallen

Gereisd met partner in juni 2014

D-reizen

Ze begrijpen er niets van

Joop
9-6-2014

Mooi hotel waar wij een geschakelde kamer met gratis WiFi hadden geboekt. We mochten daar wel eten maar kregen ipv het door ons geboekte appartement een vakantiebungalow verderop. Echt volledig kaal. Geen mapje met omgevingsinfo. het terrasje van 2 x 3 m was niet afgeschermd, geen hekje niets, direct aan een steile abhang met bomen tot aan het terrasje dus ook nog eens gevaarlijk. De zon kwam hier en daar tussen de bladeren door om te laten weten dat hij er was. Het terrein rond het hotel lag op de schop, toen de weg werd onderbroken omdat er kabels door moesten nam niemand de moeite om even een umleitung in te stellen. De ergenis was groot kan ik u zeggen. De kwaliteit van het eten was voldoende, buffetvorm. Om 8 uur kun je er ontbijten, om 08.30 was er geen beleg meer, moesten ze dan nog eens gaan snijden. Aardig personeel, deels Nederlands, iedereen doet zijn/haar best, maar de leiding snapt er werkelijk niets van. Gratis WiFi? Was er niet, soms beperkt in het hoofdgebouw.

Gereisd met partner in juni 2014

Super vakantie

silvia
26-3-2014

Hier al vaak met een vriendin naar toen geweest en hebben hier altijd een super tijd. Vriendelijk behulpzaam personeel. Eigenaren heel erg behulpzaam. Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

huisje goed, hotelpersoneel minder

dorien
28-8-2013

wij zaten in een 8 persoons huis dat echt groot genoeg was voor ons achten. mooi huis maar kleine tuin. om er te komen moet je goed klimmen en je kunt niet f naar een stadje lopen of zo. of je moet er een uur voor uittrekken maar in stromberg zelf is niets te doen. we vonden de hotelbeheerders niet professioneel. Onverschillige bediening aan de balie (als daar al iemand was). tijdens je gesprek telefoon aannemen en dat gesprek gewoon afmaken. Niet vragen hoe je verblijf geweest is enz. tijdens het werk met de familie op het terras dineren. heel vreemd. Als je van wandelen of mountainbiken (die je trouwens gratis kunt lenen bij het golfhotel, hier hadden ze maar 2 slechte fietsen) houdt is het een mooie oplossing. Huisje hele kleine tv met duitse zenders en weinig spullen in de keuken.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Aug 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goed

daems danny
27-7-2013

zeer vriendelijke ontvangst, we waren angenaam verrast door onze suite , heel vriendelij personeel, goed eten. kortom we hebben een fantastische week achter de rug. voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juli 2013

voor herhaling vatbaar!

Jeannie
29-10-2012

via touroperator hadden we een paar dagen halfpension geboekt in dit resort en het is ons uitstekend bevallen! We hadden een heel ruim huisje, van alle gemakken voorzien. Het resort ligt in een prachtige omgeving. Het hotel heeft een erg mooie uitstraling als je binnenkomt. Voor de huisjes moet je wel een stukje lopen. Het eten was goed, een zeer uitgebreid ontbijt en een driegangen keuze diner. Prettige bediening en de leiding van het resort is erg behulpzaam en voorkomend. Het resort mag zich nog geen v.d. Valk noemen, maar daar zal vast wel verandering in komen, als het zo doorgaat!

Gereisd met partner in oktober 2012

Leuk stekkie

rene_s_2
5-8-2012

Wij zijn hier met de familie naar toegegaan (5 personen) en hebben ons zeer goed vermaakt. Naar mijn inziens zijn de huisjes wat gedateerd zo mag wat mij betreft de keuken wat luxer, een radio zou ook wel mogen, de bedden liggen niet allemaal lekker (kuiltje) en de badkamers zijn wat gedateerd. Qua ruimte zijn de huisjes groot te noemen. Wij hebben genoten en wat betreft de prijs en de kwailteitsverhouding is dit een leuke accommodatie, maar verwacht geen luxe huisje.

Gereisd met vrienden in juli 2012

heerlijk genoten

m. muis
28-7-2012

Met onze baby naar stromberg afgereisd. Appartement verona geboekt en er was genoeg ruimte voor een babybed en kinderwagen. Genoeg kastruimte en een lekker terrasje. Geen privacy maar het park is zo rustig dat je daar geen last van hebt. Keuken wel wat karig ingericht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Villa info

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal personen8 tot 12

• Afstand tot strand1 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van der Valk Resort Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van der Valk Resort Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.