Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa
Villa Van der Valk Resort Stromberg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

8 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg in het Nederlands

Super vakantie

silvia
26-3-2014

Hier al vaak met een vriendin naar toen geweest en hebben hier altijd een super tijd. Vriendelijk behulpzaam personeel. Eigenaren heel erg behulpzaam. Mooie omgeving.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed

daems danny
27-7-2013

zeer vriendelijke ontvangst, we waren angenaam verrast door onze suite , heel vriendelij personeel, goed eten. kortom we hebben een fantastische week achter de rug. voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Leuk stekkie

rene_s_2
5-8-2012

Wij zijn hier met de familie naar toegegaan (5 personen) en hebben ons zeer goed vermaakt. Naar mijn inziens zijn de huisjes wat gedateerd zo mag wat mij betreft de keuken wat luxer, een radio zou ook wel mogen, de bedden liggen niet allemaal lekker (kuiltje) en de badkamers zijn wat gedateerd. Qua ruimte zijn de huisjes groot te noemen. Wij hebben genoten en wat betreft de prijs en de kwailteitsverhouding is dit een leuke accommodatie, maar verwacht geen luxe huisje.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

D-reizen

Prima Resort en fantastische plek een aanrader !!

G.J.M. Lautenslager
9-8-2011

Heb spontaan een lang weekend doorgebracht in Resort Stromberg. Ben diep onder de indruk van de vriendelijke en gastvrije medewerkers die steeds voor je klaar staan. Heb heerlijk kunnen genieten van de goede keuken en de rust van de omgeving. De hotelkamer was erg verzorgd, schoon en leuk ingericht. Men hanteert een prima prijs kwaliteit verhouding. Voor mij zeker een reden om met mijn kinderen nog eens terug te keren

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Rustig park, niet voor kinderen.

Mirjam
29-4-2010

Wij hadden een 8 persoon-bungalow, prima ingericht, was netjes. Bedden opgemaakt, lekkere warme douche, prima in orde. Wij hebben 3 dagen gebruik gemaakt van het ontbijt, voor 10 euro niet te duur en heerlijke broodjes. Diner is niet goedkoop maar wel lekker en netjes voor elkaar. 2e avond gegeten bij het andere kleine restaurant op het park, die Suhle. Perfect, een echte aanrader, zeer vriendelijk personeel en goede gerechten voor een klein prijsje. 3e avond gegeten in een restaurant bij een mooi wandelgebied bij Daxweiler. Helemaal klasse. Dus een fijn park om van alles te gaan ondernemen en heerlijk te wandelen.

Gereisd Met vrienden in Thu Apr 29 2010 11:07:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Ehresmann
18-2-2010

Wij hadden met 4 volwassenen huisje bergamo gehuurd. Het was heel slecht gepoetst. De stofwolken lagen op de grond en de medicijnen van de vorige gasten achter de bank. Verder was in de keuken slechts een vier pits electrische kookplaat. We moesten een heel stuk met onze bagage door de sneeuw naar het huisje lopen. Het huisje was wel ruim. Het personeel was vriendelijk. Maar voor ons hoeft het niet meer.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig

Petra
31-8-2009

Wij logeerden in het hotel van het Van der Valk Resort Stromberg. Wij hadden een arrangement van twee nachten incl. een diner. Het diner was heerlijk en de kamers van het hotel waren perfect. Mooie omgeving om te wandelen en te golfen. Ook hebben we op een avond een wijnproeverij bijgewoond in een naburig dorpje. Was ook heel leuk.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 31 2009 09:50:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

het was heel goed alleen het spijtige is dat er in het te

kuypers
30-7-2007

het was heel goed alleen het spijtige is dat er in het stadje zelf niet veel te doen is maar 20 min verder in bad kreuznach is het ook heel mooi

Gereisd Met vrienden in juli 2007

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van der Valk Resort Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van der Valk Resort Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.