Villa Van der Valk Resort Stromberg

• 5.4Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

Villa Info

Meer villainfo

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• 9Wim Velthuizen10-10-2016

heel goed verzorgd

Het resort is eigenlijk alleen per auto goed bereikbaar. Zorg voor actuele navigatie. De omgeving is prachtig. Voor minder validen is het niet geschikt. De omgeving is heuvelachtig. Het personeel is bijzonder attent en behulpzaam.

• 4Rik21-08-2016

Niet voor herhaling.

Ligging (goede gps nodig om er te geraken) Bij aankomst eerst naar een huisje in de Kastanienweg gestuurd,dit lag zo'n 2 meter lager dan het straatje !!!! en we hadden geen ladder bij om naar beneden te komen. Uitladen bagage was niet mogelijk daar ik telkens de wagen moest verplaatsen om andere wagens door te laten. Terras van dit huisje was zeker niet iets om er gezellig te vertoeven, twee smerige plastieken tuinstoelen en ditem tuintafel, onkruid dat er welig tierde en met uitzicht zo'n 4 meter verder op een muur van bomen en struikgewas. Terug dan maar naar de receptie en na serieus aandringen ander huisje gekregen in de Hollunderweg. Restaurant (veel te duur voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt). Ook loslopende hond op terras en in het restaurant van arrogante uitbater worstenkraam. Zeer verwaarloosde en niet onderhouden staat van het domein, aan achterzijde zelfs grote berg rommel en afval. Geen verlichting aan voorkant huisje, gelukkig hadden we een zaklamp bij. Toilet beneden kapot. Geen microgolf aanwezig. Na nemen van een douche stond badkamer onder water. Satteliet tv met enkel duitstalige zenders. Voor kinderen valt er heel eenvoudigweg niks te beleven. Receptie is gelegen in het gebouw van het het resort = Kiefernweg 32 ipv 33 zoals vermeld. Huisje was ok, verder niks te beleven. Personeel over het algemeen vriendelijk, kok !!!! en nederlandstalige medewerker niet meegerekend.

• 8A.M.vander Panne02-05-2016

Zeer rustig gelegen met mooi uitzicht hoog

Zeer vriendelijk personeel en men kan met Ned. aangesproken worden ontbijt en diner was zeer goed , min punten heb ik nog niet ontdekt

• 10A.brandwijk08-08-2015

Onwijs gezellig

fam V d valk doet er alles aan om de gasten te vermaken Div mooie uitstapjes in de buurt .Eengezinwoning ruim en prima bedden .Vriendelijk personeel in en om het restaurant .Met een beetje goed weer hoeft je je geen minuut te vervelen .

• 8M06-08-2014

Mooi hotel,maar sfeerloos

minpunten: honden van de beheerder in het restaurant. om 8.00 uur interieurverzorgsters die op je kamerdeur staan te kloppen om te komen poetsen. pluspunten:Wij zaten in het hotel, mooie kamer, maar op het park was niets te beleven. Wij hadden half pension geboekt,was prima. Mooie omgeving. In Stromberg zelf is ook niets te doen.

• 5Carla Numeijer-Mes30-07-2014

Niet voor herhaling vatbaar.

Op doorreis naar Nederland daar 1 overnachting gedaan, niet van te voren geboekt. Onprofessioneel bij de receptie, eigenaar aan de receptie niet echt geïnteresseerd. Honden van de eigenaar en personeel (3) die in het hotel rondlopen, ook in het restaurant, ontbijt zeer karig met tot overmaat van ramp crackers die ver over de houdbaarheidsdatum zijn. Personeel wat in de ontbijtzaal geïnstrueerd worden, zodanig dat de gasten ongewild mee kunnen luisteren. Kamer was in een huisje met meerdere verhuurruimtes en een eind van het hotel af. A la carte eten met keuze uit maar 3 gerechtjes. Prijs-kwaliteit ver te zoeken. Beslist geen aanrader. Dit is de 2de keer dat wij met van der Valk slechte ervaringen hebben. Vroeger had het een naam maar voor ons niet meer. Het komt bij ons over: Ach we zijn binnen en de gasten zijn niet meer zo belangrijk. Jammer!

• 8Geuzendam21-06-2014

Prettige accomodatie,eten goed alles prima

Vakantiehuisje met half pensioen uitstekend bevallen

• 4Joop09-06-2014

Ze begrijpen er niets van

Mooi hotel waar wij een geschakelde kamer met gratis WiFi hadden geboekt. We mochten daar wel eten maar kregen ipv het door ons geboekte appartement een vakantiebungalow verderop. Echt volledig kaal. Geen mapje met omgevingsinfo. het terrasje van 2 x 3 m was niet afgeschermd, geen hekje niets, direct aan een steile abhang met bomen tot aan het terrasje dus ook nog eens gevaarlijk. De zon kwam hier en daar tussen de bladeren door om te laten weten dat hij er was. Het terrein rond het hotel lag op de schop, toen de weg werd onderbroken omdat er kabels door moesten nam niemand de moeite om even een umleitung in te stellen. De ergenis was groot kan ik u zeggen. De kwaliteit van het eten was voldoende, buffetvorm. Om 8 uur kun je er ontbijten, om 08.30 was er geen beleg meer, moesten ze dan nog eens gaan snijden. Aardig personeel, deels Nederlands, iedereen doet zijn/haar best, maar de leiding snapt er werkelijk niets van. Gratis WiFi? Was er niet, soms beperkt in het hoofdgebouw.

• 9Jeannie29-10-2012

voor herhaling vatbaar!

via touroperator hadden we een paar dagen halfpension geboekt in dit resort en het is ons uitstekend bevallen! We hadden een heel ruim huisje, van alle gemakken voorzien. Het resort ligt in een prachtige omgeving. Het hotel heeft een erg mooie uitstraling als je binnenkomt. Voor de huisjes moet je wel een stukje lopen. Het eten was goed, een zeer uitgebreid ontbijt en een driegangen keuze diner. Prettige bediening en de leiding van het resort is erg behulpzaam en voorkomend. Het resort mag zich nog geen v.d. Valk noemen, maar daar zal vast wel verandering in komen, als het zo doorgaat!

• 8w.brouwer09-07-2012

vrij eenvoudig maar goed

Het huisje wat wij hadden is erg klein en geen Nederlandse T.V zenders en een erg oud toestel, wij hebben daar niet gekookt maar dat is ook niet nodig want er is een uitstekend restaurant bij.De bedden waren van uitstekende kwaliteit, iedereen die daar werk doen hun uiterste best om je verblijf zo aan genaam mogelijk te maken.

7 tips over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• dorien, 28-08-2013

leen je mounainbikes bij het golfhotel. doe je boodschappen op de heenweg bij de lidl en aldi (als je van de snelweg af komt). weet dat de keuken geen magnetron of vaatwasser heeft. oriënteer je van tevoren op de uitstapjes in de omgeving Bingen aan de Rijn bv) want het informatiepunt heeft geen folders die je mee kan nemen

• jokestaalman51, 05-04-2012

Met de boot over naar Rudesheim en dan rijden richting Lorely en in Goar weer naar de overkant !

• m. muis, 28-07-2012

vvv in stromberg, zeer veel leuke tips en erg behulpzaam. Rondvaart over de rijn. Bad kreutznach, lekker shoppen. Zoo rheinbollen. Goed te combineren met het zwembad waar je 1 keer gratis kan zwemmen. Dit alle binnen 15 minuten van het park.

1 vraag over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• J Lubach, 05-03-2011

fiets mee of niet naar het appartement

We hebben een appartement geboekt. Kunnen we onze racefietsen meenemen? Is er een mogelijkheid voor stalling ipv de fietsen buiten neer te zetten? Is er een mogelijkheid om de fietsen in het appartement te zetten? groet familie Lubach

j_santen, 31-12-2011

Uitstekende omgeving voor racefietsen ,maar of er een aparte stalling is weet ik niet . Gezien de behulpzaamheid van de medewerkers denk ik dat zij wel een oplossing hebben .

j lubach, 01-01-2012

Dank voor de reactie.We zijn er inmiddels al geweest. Prachtige omgeving Echter we zaten 1000 meter hoog. De afdaling was vrij stijl en daarmee gevaarlijk voor fietsen. Je gaat te hard naar beneden. Appartement geven ruim de gelegenheid de fiets mee te nemen. Komen zeker nog eens terug, maar zonder fiets.

groet familie Lubach

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)