Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa
Villa Van der Valk Resort Stromberg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

10 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg in het Nederlands

Wij komen zeker nog een keer terug!

sascha van den beucken
1-12-2014

Zijn daar geweest met ons gezin. Wij hebben erg genoten van onze vakantie, Fijn personeel en we voelde ons zeer welkom. Ontbijt was heerlijk. Hebben de hele avond in het hotel gezeten aan de bar en het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Het dorpje Stromberg was niet zo heel veel te doen maar als je een klein stukje verder rijdt (5 a 10 km ) zijn er hele leuke dingen te doen ook met de kinderen. We zijn ook nog een dag gaan zwemmen in het panorama bad en wij en de kids hebben een hele leuke fijne dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Vies huis interesseert manager in het geheel niet

Remko de Paus
21-8-2014

Bij aankomst lagen de haren in de doucheputjes, hing het gordijn op half zeven, stond vuile vaat in de keukenkastjes, lag een lege slof sigaretten in een slaapkamer en ga zo maar door. We meldden het de manager. Zijn medewerkster probeerde nog: "misschien willen deze mensen morgenochtend douchen", maar ergens in de loop van de dag iets doen was hem vroeg genoeg. Dat bleek geen schoonmaak, maar een inspectie. Na twee dagen kwam de schoonmaakster. Achteraf probeerde de manager ons nog een hogere rekening te laten betalen, de administratie was geheel niet op orde. De buurt was erg rommelig, maar van onderhoud op het terrein zelf was ook geen sprake. De parkeerplaats was totaal vervallen, de vuilcontainers als maanden niet geleegd. De grootste afknapper is nog wel dat op mails nadien, ook door het hoofdkantoor van Van der Valk in Nederland niet wordt gereageerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

heerlijk genoten

m. muis
28-7-2012

Met onze baby naar stromberg afgereisd. Appartement verona geboekt en er was genoeg ruimte voor een babybed en kinderwagen. Genoeg kastruimte en een lekker terrasje. Geen privacy maar het park is zo rustig dat je daar geen last van hebt. Keuken wel wat karig ingericht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed Resort in geweldige omgeving

j_santen
31-12-2011

Ook wij hadden huisje Davos , Fichtenweg 4a en dit is ons goed bevallen. Met onderstaande klacht is zeker wat gedaan , want wij hadden er lekkere stoelen bij en heerlijke matrassen. Wij hebben ons geweldig vermaakt met het kegelen ,biljarten , zwemmen in Rheinbollen en vooral er veel op uit gaan naar Bingen , Boppard,kasteel Marksburg, de Loreley etc. Hoewel er veel restaurantjes dicht zijn tussen kerst en 31 dec. hebben we iedere dag heerlijk kunnen lunchen. Het reataurant op het park is ook geweldig . Een fantastische kerstbrunch en heerlijke diners. De "hoofdober " heeft de zaken daar perfect onder controle .
Voor de afwisseling hebben we ook een keer heerlijk gegeten in restaurant Zur Suchle,wat zich tegenover de receptie bevindt. Ook de overige medewerkers zijn zeer vriendelijk en gedreven. Wij hebben er een heerlijke week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

fantastische plek !

Fam. Benning
19-8-2011

Een super leuke en gezellige vakantie gehad ! De eigenaren zijn super vriendelijk en proberen altijd te helpen. Het personeel idem. Het is een super mooie locatie en overal dichtbij. Er zijn heel veel leuke uitstapjes in de buurt. Heb je pech dat het regend dan kun je heel gezellig kegelen in het hoofdgebouw. Het eten was werkelijk super goed verzorgd en de BBQ avond super gezellig! Ook de lounge bar is heel gezellig. Ook was het verrasend schoon in het huisje dit in tegenstellling tot wat we gehoord hadden. Al met al echt de moeite waard om heen te gaan en wij komen zeker volgend jaar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Mooie ruim huisje met goede bedden

fam den ouden
18-4-2011

Voor de kinderen is er niet veel te doen op dit resort, maar in de buurt zijn er leuke dingen te doen. Zeker de ringtocht vanuit bingen (varen-kabelbaan-wandelen-kabelbaan-varen)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Een paar plussen maar veel minnen.

Peter K
7-9-2010

Het resort is mooi gelegen bovenop een berg. Ons huisje was erg basic en niet proper. Een plus waren de bedden die goed zijn. Verder hadden wij half pension. De kwaliteit van het diner erbarmelijk SLECHT. De kok is een absolute frituurkoning, want bijna alles werd gefrituurd e/o kwam uit de vriezer. De groentes -voor zover aanwezig- waren ronduit slecht opgewarmde diepvriesproducten. Het ontbijt was wel wat men in Duitsland kan verwachten en was ronduit goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig parkje in mooie groene omgeving

saskia
10-5-2010

Het is een heerlijk parkje voor mensen die rust en natuur hoog in het vaandel hebben staan. De huisjes zijn eenvoudig maar keurig ingericht en wij hadden heel goede bedden. Ook was het keurig netjes en schoon en zelf de bedden waren opgemaakt!!! Bij de receptie word je netjes te woord gestaan en zijn ze erg hulpvaardig. Wat ons echt heel erg tegenviel was het restaurant: Schnitzel met ketjap is echt niet lekker. In de omgeving en de wat verdere omgeving is voldoende te bekijken en beleven. Tip: Rudesheim bij de Rijn, Loreley, kastelen en burchten in overvloed, wandelingen, dierenpark bij Rheinbollen, de flammkuchen [streekgerecht ]. Bij Boppard is een stoeltjeslift waarin je wel 20 minuten zit, helaas was die tijdens onze vakantie nog een paar dagen gesloten vanwege onderhoud. En van het resort krijg je een kaart waarmee je alle dagen van je verblijf gratis toegang hebt in het zwembad bij Rheinbollen [ong 10 kilometer noordelijker gelegen]. Wij zullen zeker terug gaan met onze zoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer!

mirjam
Tue Dec 29 2009 22:17:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij hebben op 2e kerstdag hier overnacht. Door het receptie personeel werden wij in een appartement overgeplaatst ipv in het hotel dat een kilometer verderop ligt. s avonds gingen we wat eten, we moesten eerst twee uur wachten waarna we eten kregen wat absoluut slecht was. Nog nooit zo'n slechte biefstuk gekregen.. Het ontbijt s ochtends was nog erger. De broodjes taai, eieren kei hard, etc. Van de wellness konden we ook geen gebruik maken, omdat dit vol was. Heel jammer allemaal. Voor ons geen tweede keer meer!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Verouderd

Elly Andre
      26-8-2009

In 2008 waren wij in Stromberg, wij vonden het huisje verouderd en slecht onderhouden, en ook lastig te berieken. Via een lastig trapje en via een omweg is het huisje met de koffers en evt boodschappen te bereiken, de modder lag dik voor de deur. Werd wel tijdens ons verblijf opgeruimd.

In de omgeving is niet veel te doen, een park winkel is er niet en naar een paar grote winkels ben je toch even onderweg. Zo'n 20 minuten met de auto.

Voor de rest omgeving is prima. Geen Nederlandse Tv zenders of krant te vinden. Veel vaste bewoners. Tijdens ons verblijf werden er ook huisje opgeknapt, lijkt me niet dat je zo iets tijden de drukste tijd in een park moet doen.

Er wordt gemeld dat er een zwembad dicht bij is maar dat valt tegen, dat is toch ook weer een aardig stuk rijden ook zo'n 20 minuten, maar dan weer een andere kant op als voor de winkels.

Voor een lange vakntie met kinderen lijkt me dit park niet geschikt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
      • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
      • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van der Valk Resort Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van der Valk Resort Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.