Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa
Villa Van der Valk Resort Stromberg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

8 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg in het Nederlands

Geweldige vakantie maar zijn aanpassingen nodig

Greet1980
7-5-2018

Allereerst wil ik zeggen dat deze vakantie in 1 woord geweldig was. Wat een mooie omgeving en natuur. Er waren zeker wel een aantal verbeterpuntjes in het huisje wat we hadden. Want als dat verbeterd zou worden is het voor herhaling vatbaar. Verbeterpunten... er was niet goed schoongemaakt. Er waren best veel spinraggen in het huis. Ook de ramen waren zo vies dat er amper naar buiten gekeken kon worden. Verder de kraan in de keuken zat weinig druk op... en als je wilde afwassen dan moest je dat in meerdere keren doen omdat na 3 borden was het water weer koud..ook meer keukengerei nodig daar. Ook de tuin kon wat netter. En een klok en radio zou ook geen overbodige luxe zijn.. Pluspunt was zeker 2 douches.. ook de bedden sliepen heerlijk. En als er dan een paar keer in de tuin een hertje komt kijken maakt dat wel een hoop goed. De omgeving is echt geweldig en het park is heel erg mooi gelegen en genoeg ruimte om nog te verbeteren.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vertier voor iedereen door mooie en goede ligging

kari
22-5-2016

Netjes en comfortabel ingerichte kamers. Goede service en vriendelijk personeel. Prima Prijs/Kwaliteit verhouding. Leuk dorpje en genoeg vertier in de buurt (Idar Oberstein edelstenen en natuur, schilderachtige Rijn met zijn kastelen, grote steden Mainz en Wiesbaden). En gratis toegang tot zwemparadijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier gaan we nooit meer naar toe!

Familie Harting
7-1-2015

We boekten huisje Soonwald (Kastanienweg 3). Kale en uitgewoonde woning. Wel schone/goede bedden. In keukentje 's avonds veel (circa 40 stuks) ongedierte (insecten) die wij fanatiek te lijf zijn gegaan. Onmiddellijk klacht ingediend. Aankomstdag en volgende dag meerdere malen controle gehad van onvriendelijke housekeeping/directie, maar ja... we hadden nagenoeg alle beesten doodgemaakt en door de wc gespoeld, dus het bewijs ontbrak volgens hen. Volgens ons ging het om kakkerlakken (gecheckt via internet), maar volgens hen ging het gewoon om kevertjes. De tweede dag de spullen ingepakt om naar huis te gaan. Na lang wachten en gesteggel over het geld, kregen we een ander huisje aangeboden (Hollunderweg 64). Dit was beter ingericht en vooral...zonder beestjes. Tweede huisje: onvoldoende bestek/servies en glaswerk voor zes personen, penetrante urinelucht in wc, gammele douchekraan, keukenkraan die niet goed dicht kan, geen kapstok voor jassen, deuren die over de grond schuren.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Schitterend weekend gehad

Eveline
25-10-2014

Huisje was zeer mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Keuken zeer klein, maar niet nodig gehad bij 't halfpension. Zeer warm welkom gehad, medewerkers van het park waren zeer vriendelijk. Maaltijden waren van hele goede kwaliteit. Zeer zeker een aanradar, al ligt het resort wat afgelegen. Maar dat was voor óns heerlijk en niet van belang.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

huisje goed, hotelpersoneel minder

dorien
28-8-2013

wij zaten in een 8 persoons huis dat echt groot genoeg was voor ons achten. mooi huis maar kleine tuin. om er te komen moet je goed klimmen en je kunt niet f naar een stadje lopen of zo. of je moet er een uur voor uittrekken maar in stromberg zelf is niets te doen. we vonden de hotelbeheerders niet professioneel. Onverschillige bediening aan de balie (als daar al iemand was). tijdens je gesprek telefoon aannemen en dat gesprek gewoon afmaken. Niet vragen hoe je verblijf geweest is enz. tijdens het werk met de familie op het terras dineren. heel vreemd. Als je van wandelen of mountainbiken (die je trouwens gratis kunt lenen bij het golfhotel, hier hadden ze maar 2 slechte fietsen) houdt is het een mooie oplossing. Huisje hele kleine tv met duitse zenders en weinig spullen in de keuken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer heen!

C. Wamelink
25-6-2012

We zaten in een vierpersoons huisje, met zn vieren. De woning was koud en kil! Niet warm te krijgen. We hadden half pension. De eerste dag buiten gegeten van de gril. Het salade buffet was binnen. Als je dat een buffet mag noemen. Wat blaadjes sla, komkommerschijfjes en paprika. Dat was het! Dessert was ook niet veel een paar schalen met pudding en geen ijs! Ook vonden we het vervelend dat de eigenaren ook op het terras zaten en ook dingen overlegden! De tweede dag was nog erger! Er was een bruiloft, wat niet aangegeven was. Dus daar stonden we ineens tussen! Na wat vragen moesten we naar een andere ruimte voor het buffet. Daar waren verschillende schalen leeg en het duurde erg lang voor dat er weer volle kwamen. Ook was het karig en erg smaakloos en vlees erg droog. En ze hadden dezelfde pudding als gisteren. Chocolademouse of wat daarvoor moest doorgaan! Het ontbijt iss ochtends is sober en de koffie was net slootwater! Kortom het viel erg tegen en we gaan hier nooit meer heen!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

Prima huisje voor een prima prijs!

Paulina Adams
24-5-2010

Genoeg ruimte voor 6 personen, met een fijne bank en bedden. Inventaris helaas minder voldoende. Bij melden kregen we meteen extra kopjes e.d. mee. Verder is de keuken erg klein en kan hier maar 1 persoon in werken. Echter voor deze prijs/kwaliteitsverhouding zijn de nadelen haast niet noemenswaardig. Men dient rekening te houden met een tuin die vrij steil af kan lopen.

Eten: helaas was er alleen een buffet beschikbaar toen wij bij Van der Valk wilden eten en zijn we uitgeweken naar die Shule. Bediening zag ons liever gaan en was het onmogelijk om 2 tafeltjes aan elkaar te schuiven. Daarna naar Zur Bawett. Vanuit het park bevind deze kleine gaststatte zich na enkele tientallen meters aan de rechterkant in het begin van het eenrichtingsverkeerstraatje. Wij hebben hier genoten!!! 110 euro voor 6 pers. Klein huiskamerrestaurant met 4 tafeltjes. Vrouw van het huis was zeer behulpzaam!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

leuke uitvalsbasis om te wandelen

yvonne verdonschot
25-8-2009

wij zijn met pinksteren hier geweest via een touroperator, achteraf moesten we nog meer bijbetalen voor handdoeken en beddengoed, dat was wat minder. de huisjes zien er netjes uit, hebben veel ruimte voor 4 personen. kleine achtertuin en voor ook weinig plek. veel huisjes zijn verhuurd aan vaste mensen, waardoor je weinig aansluiting met de omgeving hebt.

omgeving is ideaal om met de hond te gaan wandelen, veel wandelroutes in de omgeving. als je van golfen houdt zit je goed, er zit een groot golfterrein dicht in de buurt.

dit huisje is goed voor hondenbezitters die niet teveel poespas willen!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2008

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van der Valk Resort Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van der Valk Resort Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.