Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa
Weer vandaag22°
Villa Van der Valk Resort Stromberg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg in het Nederlands

Geweldige vakantie maar zijn aanpassingen nodig

Greet1980
7-5-2018

Allereerst wil ik zeggen dat deze vakantie in 1 woord geweldig was. Wat een mooie omgeving en natuur. Er waren zeker wel een aantal verbeterpuntjes in het huisje wat we hadden. Want als dat verbeterd zou worden is het voor herhaling vatbaar. Verbeterpunten... er was niet goed schoongemaakt. Er waren best veel spinraggen in het huis. Ook de ramen waren zo vies dat er amper naar buiten gekeken kon worden. Verder de kraan in de keuken zat weinig druk op... en als je wilde afwassen dan moest je dat in meerdere keren doen omdat na 3 borden was het water weer koud..ook meer keukengerei nodig daar. Ook de tuin kon wat netter. En een klok en radio zou ook geen overbodige luxe zijn.. Pluspunt was zeker 2 douches.. ook de bedden sliepen heerlijk. En als er dan een paar keer in de tuin een hertje komt kijken maakt dat wel een hoop goed. De omgeving is echt geweldig en het park is heel erg mooi gelegen en genoeg ruimte om nog te verbeteren.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel goed verzorgd

Wim Velthuizen
10-10-2016

Het resort is eigenlijk alleen per auto goed bereikbaar. Zorg voor actuele navigatie. De omgeving is prachtig. Voor minder validen is het niet geschikt. De omgeving is heuvelachtig. Het personeel is bijzonder attent en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling.

Rik
21-8-2016

Ligging (goede gps nodig om er te geraken) Bij aankomst eerst naar een huisje in de Kastanienweg gestuurd,dit lag zo'n 2 meter lager dan het straatje !!!! en we hadden geen ladder bij om naar beneden te komen. Uitladen bagage was niet mogelijk daar ik telkens de wagen moest verplaatsen om andere wagens door te laten. Terras van dit huisje was zeker niet iets om er gezellig te vertoeven, twee smerige plastieken tuinstoelen en ditem tuintafel, onkruid dat er welig tierde en met uitzicht zo'n 4 meter verder op een muur van bomen en struikgewas. Terug dan maar naar de receptie en na serieus aandringen ander huisje gekregen in de Hollunderweg. Restaurant (veel te duur voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt). Ook loslopende hond op terras en in het restaurant van arrogante uitbater worstenkraam. Zeer verwaarloosde en niet onderhouden staat van het domein, aan achterzijde zelfs grote berg rommel en afval. Geen verlichting aan voorkant huisje, gelukkig hadden we een zaklamp bij. Toilet beneden kapot. Geen microgolf aanwezig. Na nemen van een douche stond badkamer onder water. Satteliet tv met enkel duitstalige zenders. Voor kinderen valt er heel eenvoudigweg niks te beleven. Receptie is gelegen in het gebouw van het het resort = Kiefernweg 32 ipv 33 zoals vermeld. Huisje was ok, verder niks te beleven. Personeel over het algemeen vriendelijk, kok !!!! en nederlandstalige medewerker niet meegerekend.

Gereisd Met partner in augustus 2016

D-reizen

Vertier voor iedereen door mooie en goede ligging

kari
22-5-2016

Netjes en comfortabel ingerichte kamers. Goede service en vriendelijk personeel. Prima Prijs/Kwaliteit verhouding. Leuk dorpje en genoeg vertier in de buurt (Idar Oberstein edelstenen en natuur, schilderachtige Rijn met zijn kastelen, grote steden Mainz en Wiesbaden). En gratis toegang tot zwemparadijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer rustig gelegen met mooi uitzicht hoog

A.M.vander Panne
2-5-2016

Zeer vriendelijk personeel en men kan met Ned. aangesproken worden ontbijt en diner was zeer goed , min punten heb ik nog niet ontdekt

Gereisd Met partner in april 2016

Onwijs gezellig

A.brandwijk
8-8-2015

fam V d valk doet er alles aan om de gasten te vermaken Div mooie uitstapjes in de buurt .Eengezinwoning ruim en prima bedden .Vriendelijk personeel in en om het restaurant .Met een beetje goed weer hoeft je je geen minuut te vervelen .

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier gaan we nooit meer naar toe!

Familie Harting
7-1-2015

We boekten huisje Soonwald (Kastanienweg 3). Kale en uitgewoonde woning. Wel schone/goede bedden. In keukentje 's avonds veel (circa 40 stuks) ongedierte (insecten) die wij fanatiek te lijf zijn gegaan. Onmiddellijk klacht ingediend. Aankomstdag en volgende dag meerdere malen controle gehad van onvriendelijke housekeeping/directie, maar ja... we hadden nagenoeg alle beesten doodgemaakt en door de wc gespoeld, dus het bewijs ontbrak volgens hen. Volgens ons ging het om kakkerlakken (gecheckt via internet), maar volgens hen ging het gewoon om kevertjes. De tweede dag de spullen ingepakt om naar huis te gaan. Na lang wachten en gesteggel over het geld, kregen we een ander huisje aangeboden (Hollunderweg 64). Dit was beter ingericht en vooral...zonder beestjes. Tweede huisje: onvoldoende bestek/servies en glaswerk voor zes personen, penetrante urinelucht in wc, gammele douchekraan, keukenkraan die niet goed dicht kan, geen kapstok voor jassen, deuren die over de grond schuren.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Wij komen zeker nog een keer terug!

sascha van den beucken
1-12-2014

Zijn daar geweest met ons gezin. Wij hebben erg genoten van onze vakantie, Fijn personeel en we voelde ons zeer welkom. Ontbijt was heerlijk. Hebben de hele avond in het hotel gezeten aan de bar en het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Het dorpje Stromberg was niet zo heel veel te doen maar als je een klein stukje verder rijdt (5 a 10 km ) zijn er hele leuke dingen te doen ook met de kinderen. We zijn ook nog een dag gaan zwemmen in het panorama bad en wij en de kids hebben een hele leuke fijne dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Schitterend weekend gehad

Eveline
25-10-2014

Huisje was zeer mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Keuken zeer klein, maar niet nodig gehad bij 't halfpension. Zeer warm welkom gehad, medewerkers van het park waren zeer vriendelijk. Maaltijden waren van hele goede kwaliteit. Zeer zeker een aanradar, al ligt het resort wat afgelegen. Maar dat was voor óns heerlijk en niet van belang.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Vies huis interesseert manager in het geheel niet

Remko de Paus
21-8-2014

Bij aankomst lagen de haren in de doucheputjes, hing het gordijn op half zeven, stond vuile vaat in de keukenkastjes, lag een lege slof sigaretten in een slaapkamer en ga zo maar door. We meldden het de manager. Zijn medewerkster probeerde nog: "misschien willen deze mensen morgenochtend douchen", maar ergens in de loop van de dag iets doen was hem vroeg genoeg. Dat bleek geen schoonmaak, maar een inspectie. Na twee dagen kwam de schoonmaakster. Achteraf probeerde de manager ons nog een hogere rekening te laten betalen, de administratie was geheel niet op orde. De buurt was erg rommelig, maar van onderhoud op het terrein zelf was ook geen sprake. De parkeerplaats was totaal vervallen, de vuilcontainers als maanden niet geleegd. De grootste afknapper is nog wel dat op mails nadien, ook door het hoofdkantoor van Van der Valk in Nederland niet wordt gereageerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van der Valk Resort Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van der Valk Resort Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.