Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa
Villa Van der Valk Resort Stromberg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg in het Nederlands

Leuke doe vakantie!

Sielie
14-8-2011

Leuk 2 persoons appartement gehuurd op het resort voor 1 week. Netjes, schoon, voldoende ruimte. Nederlanders als eigenaar, vriendelijke mensen, geven je leuke tips. Ligging op de berg, mooie omgeving en supermarkt is 5 minuten rijden: je vindt er een Lidl,Aldi en Rewe supermarkt. Dorpje zelf is niet veel aan, maar als je naar Bingen rijdt zit je aan de Rijn en je hebt langs de Rijn hele gezellige stadjes! Aanrader is om de kastelen langs de Rijn te bezoeken, echt de moeite waard, vooral in Sankt Goar en Trechtingshausen!Mainz is ook een leuke stad om echt te winkelen. Verder op de berg vlakbij resort een erg mooi panoramazwembad waarbij je uitzicht hebt op de vallei.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

huis in de natuur

Lammy
      12-8-2011

Villa is basic ingericht en ligt midden in de natuur

Gereisd Met partner in april 2011

Zeer gastvrij en perfecte ligging voor uitstapjes

André en Hetty
      10-8-2011

Mooi appartement en bungalows,ligging is goed,je zit overal dicht bij. Wil je rust dan is het er, en zoek je gezelligheid en uit eten dan ben je op het resort op de juiste plek.Wij hebben er 2 weken gezeten en hebben erg genoten van de goede service en heel vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.

André en Hetty

Gereisd Met partner in juli 2011

D-reizen

Prima Resort en fantastische plek een aanrader !!

G.J.M. Lautenslager
      9-8-2011

Heb spontaan een lang weekend doorgebracht in Resort Stromberg. Ben diep onder de indruk van de vriendelijke en gastvrije medewerkers die steeds voor je klaar staan. Heb heerlijk kunnen genieten van de goede keuken en de rust van de omgeving. De hotelkamer was erg verzorgd, schoon en leuk ingericht. Men hanteert een prima prijs kwaliteit verhouding. Voor mij zeker een reden om met mijn kinderen nog eens terug te keren

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Logement in bungalows groot minpunt.

van den heuvel - van roey
      26-4-2011

Supervriendelijke mensen, heel lekker eten. Logement in bungalows tegengevallen. In brochure van Van der Valk spreekt men van 'kamers' en niet van bungalows. Wij waren niet op de hoogte. Wij hebben Van der Valk in Gladbeck en Moers al gedaan en die waren super. Hier mis je het hotelgevoel dat typisch is voor Van der Valk. Spijtig. Ander minpunt: wij hadden een golf-formule. Maar wij zijn echter niet toegelaten op de golf! Je moet daarvoor lid zijn! Dit moet dan wel medegedeeld worden bij de reservatie. Hebben ter compensatie een nacht extra aangeboden gekregen maar als je moet werken dan ben je daar niks mee. Een etentje of korting op verblijf zou een andere mogelijkheid geweest zijn. Spijtig genoeg hebben wij niks in de plaats gekregen! Nog opmerking: het was paasvakantie en wij waren helemaal alleen in restaurent 'smorgens en 'savonds!

Gereisd Met partner in april 2011

Mooie ruim huisje met goede bedden

fam den ouden
      18-4-2011

Voor de kinderen is er niet veel te doen op dit resort, maar in de buurt zijn er leuke dingen te doen. Zeker de ringtocht vanuit bingen (varen-kabelbaan-wandelen-kabelbaan-varen)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

leuk appartement voor weinig geld

Jan Jonker
      1-11-2010

Voor zes nachten nog geen € 135,- betaald (zonder handdoeken). Appartement Hollunderweg 46. Ruime hal/ ruime badkamer met toilet, wastafel en douche/ kamer met keukenblokje ( 2 pits electrisch met ook waterkoker, koffiezetapparaat, tosti ijzer) en bedbank voor 2 personen, t.v. / ruime slaapkamer met grote kledingkast. Daarnaast nog een serre met extra bank (deze zat wel goed en eettafeltje met stoelen / terras met eenvoudige kuipjes en tafel. Wij hadden een benedenappartement, geschakeld rondom een soort van open binnenplaatsje met andere appartementen.

Leuk is de mogelijkheid om iedere dag gebruik te maken van het zwembad in Reinböllen, water van 30 graden, leuke glijbaan en 'hot tube', maar wel ruim 12 km verderop. Je kunt prachtig fietsen langs de Rijn (starten bij de vvv in Bingen waar je goed fietsen kunt huren en kunt parkeren). Fietsen is goed mogelijk langs de Rijn ri Koblenz. Terug eventueel veer nemen over de Rijn en rechtsreinisch weer terug. J

Gereisd Met partner in oktober 2010

Leuk weekeinde gehad.

G. Bouwer
      15-10-2010

De ligging was mooi, veel bos en heuvels. De bungalow was goed, alleen de schoonmaak liet te wensen over. De bank lag onder de hondenharen en toen wij de bank wilden stofzuigen bleek de stofzuiger kapot te zijn. Bij reclamatie bij de receptie kregen wij te horen dat er pas s'maandags iemand van de technische dienst aanwezig zou zijn. Gelukkig hadden wij een deken bij ons, die wij zolang op de bank konden leggen. Verder hebben wij het goed naar onze zin gehad. Mooi omgeving, Koblenz, Rüdesheim en Bingen.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Let op wat je huurt!!

John W.
      21-9-2010

Wij hebben via de site van v.d Valk geopend, we namen een 3 daagse reis, 1 kamer app. met ontbijt. We melde ons bij het hotel vriendelijke ontvangst, zag er keurig uit, maar.. dat was het dus niet, we moesten 5 min verder rijden. Het was dus een bungalowpark met een klein app. complex.We kregen kamer 201 (goed onthouden) Wat een nachtmerrie klopte niets van met wat belooft wordt op de site!! Armoedig zolderkamertje!Gemeld bij de receptie (die heel vriendelijk was) dat ik dit niet accepteerde! kregen uiteindelijk ander onderkomen,Slechtste Valk die ik ooit hebt meegemaakt,dus NOOIT MEER!

Gereisd Met partner in september 2010

Prima voor een paar dagen.

Elisabeth
      19-9-2010

goed app. alleen min puntje is dat er geen handdoeken enz. niet aanwezig was. Dit moesten we zelf ff regelen bij de receptie en kregen 2 plastic tasjes mee waar de handdoekjes in zaten.

nog een min puntje is dat de tv alleen D uitzend. NL kanaal aan te bevelen!

verder ontbijt was goed en genoeg keuze.

Gereisd Met partner in september 2010

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
      • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
      • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van der Valk Resort Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van der Valk Resort Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.