Villa Van der Valk Resort Stromberg

Villa Van der Valk Resort Stromberg
7,2

7 tips over Villa Van der Valk Resort Stromberg

Familie Harting, 7-1-2015
Hou de rekening goed in de gaten, want hoewel kinderen onder de 18 geen toeristenbelasting hoeven te betalen, wordt dit wel gewoon in rekening gebracht. Niet betalen dus. of later terugvragen.
Remko de Paus, 21-8-2014
Voorkom jezelf een teleurstelling en boek geen bungalow/ huisje.
M, 6-8-2014
Bingen am Rhein is een mooie plaats om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

Geuzendam, 21-6-2014
    Prospectus met informatie met o,a, belangrijke (nood) telefoonnummers gewenst in de huisjes.
    dorien, 28-8-2013

leen je mounainbikes bij het golfhotel.

doe je boodschappen op de heenweg bij de lidl en aldi (als je van de snelweg af komt).

weet dat de keuken geen magnetron of vaatwasser heeft.

oriënteer je van tevoren op de uitstapjes in de omgeving Bingen aan de Rijn bv) want het informatiepunt heeft geen folders die je mee kan nemen

m. muis, 28-7-2012

vvv in stromberg, zeer veel leuke tips en erg behulpzaam.

Rondvaart over de rijn.

Bad kreutznach, lekker shoppen.

Zoo rheinbollen. Goed te combineren met het zwembad waar je 1 keer gratis kan zwemmen.

Dit alle binnen 15 minuten van het park.

jokestaalman51, 5-4-2012
    Met de boot over naar Rudesheim en dan rijden richting Lorely en in Goar weer naar de overkant !