Villa Van der Valk Resort Stromberg ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Harting

Hier gaan we nooit meer naar toe!

Familie Harting
7-1-2015

We boekten huisje Soonwald (Kastanienweg 3). Kale en uitgewoonde woning. Wel schone/goede bedden. In keukentje 's avonds veel (circa 40 stuks) ongedierte (insecten) die wij fanatiek te lijf zijn gegaan. Onmiddellijk klacht ingediend. Aankomstdag en volgende dag meerdere malen controle gehad van onvriendelijke housekeeping/directie, maar ja... we hadden nagenoeg alle beesten doodgemaakt en door de wc gespoeld, dus het bewijs ontbrak volgens hen. Volgens ons ging het om kakkerlakken (gecheckt via internet), maar volgens hen ging het gewoon om kevertjes. De tweede dag de spullen ingepakt om naar huis te gaan. Na lang wachten en gesteggel over het geld, kregen we een ander huisje aangeboden (Hollunderweg 64). Dit was beter ingericht en vooral...zonder beestjes. Tweede huisje: onvoldoende bestek/servies en glaswerk voor zes personen, penetrante urinelucht in wc, gammele douchekraan, keukenkraan die niet goed dicht kan, geen kapstok voor jassen, deuren die over de grond schuren.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014