Villa Van der Valk Resort Stromberg

Duitsland, Rheinland Pfalz, Stromberg / Schweppenhausen

6.7Voldoende

• 5.8Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Stromberg voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

62 reviews over Villa Van der Valk Resort Stromberg

• 2018
    6Greet198007-05-2018

Geweldige vakantie maar zijn aanpassingen nodig

Allereerst wil ik zeggen dat deze vakantie in 1 woord geweldig was. Wat een mooie omgeving en natuur. Er waren zeker wel een aantal verbeterpuntjes in het huisje wat we hadden. Want als dat verbeterd zou worden is het voor herhaling vatbaar. Verbeterpunten... er was niet goed schoongemaakt. Er waren best veel spinraggen in het huis. Ook de ramen waren zo vies dat er amper naar buiten gekeken kon worden. Verder de kraan in de keuken zat weinig druk op... en als je wilde afwassen dan moest je dat in meerdere keren doen omdat na 3 borden was het water weer koud..ook meer keukengerei nodig daar. Ook de tuin kon wat netter. En een klok en radio zou ook geen overbodige luxe zijn.. Pluspunt was zeker 2 douches.. ook de bedden sliepen heerlijk. En als er dan een paar keer in de tuin een hertje komt kijken maakt dat wel een hoop goed. De omgeving is echt geweldig en het park is heel erg mooi gelegen en genoeg ruimte om nog te verbeteren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Wim Velthuizen10-10-2016

heel goed verzorgd

Het resort is eigenlijk alleen per auto goed bereikbaar. Zorg voor actuele navigatie. De omgeving is prachtig. Voor minder validen is het niet geschikt. De omgeving is heuvelachtig. Het personeel is bijzonder attent en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2016

• 4Rik21-08-2016

Niet voor herhaling.

Ligging (goede gps nodig om er te geraken) Bij aankomst eerst naar een huisje in de Kastanienweg gestuurd,dit lag zo'n 2 meter lager dan het straatje !!!! en we hadden geen ladder bij om naar beneden te komen. Uitladen bagage was niet mogelijk daar ik telkens de wagen moest verplaatsen om andere wagens door te laten. Terras van dit huisje was zeker niet iets om er gezellig te vertoeven, twee smerige plastieken tuinstoelen en ditem tuintafel, onkruid dat er welig tierde en met uitzicht zo'n 4 meter verder op een muur van bomen en struikgewas. Terug dan maar naar de receptie en na serieus aandringen ander huisje gekregen in de Hollunderweg. Restaurant (veel te duur voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt). Ook loslopende hond op terras en in het restaurant van arrogante uitbater worstenkraam. Zeer verwaarloosde en niet onderhouden staat van het domein, aan achterzijde zelfs grote berg rommel en afval. Geen verlichting aan voorkant huisje, gelukkig hadden we een zaklamp bij. Toilet beneden kapot. Geen microgolf aanwezig. Na nemen van een douche stond badkamer onder water. Satteliet tv met enkel duitstalige zenders. Voor kinderen valt er heel eenvoudigweg niks te beleven. Receptie is gelegen in het gebouw van het het resort = Kiefernweg 32 ipv 33 zoals vermeld. Huisje was ok, verder niks te beleven. Personeel over het algemeen vriendelijk, kok !!!! en nederlandstalige medewerker niet meegerekend.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8kari22-05-2016

Vertier voor iedereen door mooie en goede ligging

Netjes en comfortabel ingerichte kamers. Goede service en vriendelijk personeel. Prima Prijs/Kwaliteit verhouding. Leuk dorpje en genoeg vertier in de buurt (Idar Oberstein edelstenen en natuur, schilderachtige Rijn met zijn kastelen, grote steden Mainz en Wiesbaden). En gratis toegang tot zwemparadijs.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10A.brandwijk08-08-2015

Onwijs gezellig

fam V d valk doet er alles aan om de gasten te vermaken Div mooie uitstapjes in de buurt .Eengezinwoning ruim en prima bedden .Vriendelijk personeel in en om het restaurant .Met een beetje goed weer hoeft je je geen minuut te vervelen .

Gereisd met partner in augustus 2015

• 3Familie Harting07-01-2015

Hier gaan we nooit meer naar toe!

We boekten huisje Soonwald (Kastanienweg 3). Kale en uitgewoonde woning. Wel schone/goede bedden. In keukentje 's avonds veel (circa 40 stuks) ongedierte (insecten) die wij fanatiek te lijf zijn gegaan. Onmiddellijk klacht ingediend. Aankomstdag en volgende dag meerdere malen controle gehad van onvriendelijke housekeeping/directie, maar ja... we hadden nagenoeg alle beesten doodgemaakt en door de wc gespoeld, dus het bewijs ontbrak volgens hen. Volgens ons ging het om kakkerlakken (gecheckt via internet), maar volgens hen ging het gewoon om kevertjes. De tweede dag de spullen ingepakt om naar huis te gaan. Na lang wachten en gesteggel over het geld, kregen we een ander huisje aangeboden (Hollunderweg 64). Dit was beter ingericht en vooral...zonder beestjes. Tweede huisje: onvoldoende bestek/servies en glaswerk voor zes personen, penetrante urinelucht in wc, gammele douchekraan, keukenkraan die niet goed dicht kan, geen kapstok voor jassen, deuren die over de grond schuren.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9sascha van den beucken01-12-2014

Wij komen zeker nog een keer terug!

Zijn daar geweest met ons gezin. Wij hebben erg genoten van onze vakantie, Fijn personeel en we voelde ons zeer welkom. Ontbijt was heerlijk. Hebben de hele avond in het hotel gezeten aan de bar en het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Het dorpje Stromberg was niet zo heel veel te doen maar als je een klein stukje verder rijdt (5 a 10 km ) zijn er hele leuke dingen te doen ook met de kinderen. We zijn ook nog een dag gaan zwemmen in het panorama bad en wij en de kids hebben een hele leuke fijne dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9Eveline25-10-2014

Schitterend weekend gehad

Huisje was zeer mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Keuken zeer klein, maar niet nodig gehad bij 't halfpension. Zeer warm welkom gehad, medewerkers van het park waren zeer vriendelijk. Maaltijden waren van hele goede kwaliteit. Zeer zeker een aanradar, al ligt het resort wat afgelegen. Maar dat was voor óns heerlijk en niet van belang.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8M06-08-2014

Mooi hotel,maar sfeerloos

minpunten: honden van de beheerder in het restaurant. om 8.00 uur interieurverzorgsters die op je kamerdeur staan te kloppen om te komen poetsen. pluspunten:Wij zaten in het hotel, mooie kamer, maar op het park was niets te beleven. Wij hadden half pension geboekt,was prima. Mooie omgeving. In Stromberg zelf is ook niets te doen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Carla Numeijer-Mes30-07-2014

Niet voor herhaling vatbaar.

Op doorreis naar Nederland daar 1 overnachting gedaan, niet van te voren geboekt. Onprofessioneel bij de receptie, eigenaar aan de receptie niet echt geïnteresseerd. Honden van de eigenaar en personeel (3) die in het hotel rondlopen, ook in het restaurant, ontbijt zeer karig met tot overmaat van ramp crackers die ver over de houdbaarheidsdatum zijn. Personeel wat in de ontbijtzaal geïnstrueerd worden, zodanig dat de gasten ongewild mee kunnen luisteren. Kamer was in een huisje met meerdere verhuurruimtes en een eind van het hotel af. A la carte eten met keuze uit maar 3 gerechtjes. Prijs-kwaliteit ver te zoeken. Beslist geen aanrader. Dit is de 2de keer dat wij met van der Valk slechte ervaringen hebben. Vroeger had het een naam maar voor ons niet meer. Het komt bij ons over: Ach we zijn binnen en de gasten zijn niet meer zo belangrijk. Jammer!

Gereisd met partner in juli 2014

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)