Vakantiepark Schindeldorf

Meer vakantiepark info

75 reviews over Vakantiepark Schindeldorf

• 9Familie K.08-08-2020

Top vakantie

Heerlijke en erg ruime huisjes, met wel wat gedateerd interieur. Maar alles was netjes en schoon en dat is het belangrijkste. Het is een rustige omgeving, net een klein dorpje. Zonder faciliteiten, maar dat was van te voren bekend bij ons. De auto moest op de parkeerplaats blijven. Ideaal want daardoor heb je autovrije straatjes, maar het nadeel is dan wel dat je even moet sjouwen met je spullen en boodschappen. Er zijn genoeg toeristische uitstapjes te doen in de omgeving, maar je moet er wel even voor met de auto weg. Uitkijkpunt bij Niederwalddenkmal vonden wij erg leuk. Uitstapje aan een wildpark was ook een succes. Al met al hebben wij genoten!!!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    1mevr.wassercordt25-09-2019

smerig smerig,om een ziekte op te lopen .

ga svp NOOIT, naar dit ,,park,, zo iets smerigs hebben wij nog nooit gezien, geboekt bij touroperator , de stank in het huis was niet te harden,en ook niet thuis te brengen er was geen muur die schoon was ,behang was eraf getrokken,in de,,keuken stond een ijskast die het niet deed,in de plaats stond er een midden in de woonkamer,de wc leefde nog van de vorige bewoners ,,gewoon smerig,de matrassen zaten vol met bloed vlekken en urine vlekken ,en vlekken die ik niet wil uitspreken boven was het al niet beter,ik heb 3 weken voordat wij gingen nog gebeld met de receptie was een gerenoveerd huis ,vertelde men ons en ja de auto kon voor de deur,en er is ook een afwas machine. nou er was geen afwasmachine ,het huis was zeker al 20 jaar niets meer aan gedaan,en de auto kon niet bij het huis komen met het gevolg dat wij met onze koffers langs een heel smal pad door het bos met onze spullen moesten slepen. wat u op de foto,s ziet is niet wat het is!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    1Bontekoe20-08-2018

Nooit meer

Bij receptie niemand aanwezig bij aankomst. Uiteindelijk in een vies huis terecht gekomen. Dit heeft niets met een vakantiepark te maken. Tussen privé woningen in een aftands huis dat super smerig was. Hopelijk haalt de touroperator deze uit hun aanbod.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Janssens11-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Het huis is qua indeling goed. Sober ingericht. Geen buitenlamp, veel onkruid op het terras. Als je de 70 jr. gepasseerd bent en je kunt niet met de auto voor de deur komen en moet eerst nog 10 treden af met je bagage dan moet je daar niet naar toe gaan. Het was erg warm en buiten een paar overgordijnen was er geen enkele zonwering. Hebben 3 ventilators gekocht om het een beetje vol te houden. Auto op parkeerplaats in volle zon. Geen magnetron of oven. Erg sober ingericht. Niet voor herhaling vatbaar.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Fam Buursink06-05-2018

Saai park, mooie omgeving

Onze ervaring met park Schindeldorf is dat het appartement op een rustig park ligt . Wij hebben geen last van onaardige buren gehad. De woning is een gedateerde wat muffe woning, waar "als je niet te veel eisen aan stelt" goed in te leven is. De kosten die we aan de parkbeheerder moesten betalen vonden we wel te gek voor woorden. De schoonmaakkosten zijn 40 euro, de verplichte linnen kosten 14 euro per persoon. En werden we gewezen op een bedrag van 30 euro extra omdat we maar drie dagen verbleven. In onze papieren van touroperator werd hierover geen woord over geschreven maar dit bedrag werd ons "kwijtgescholden." door de parkbeheerder. Al met al een park wat je links kan laten liggen!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2018

• 1Harry Bronts06-05-2018

Nooit meer..

Ga Niet naar dit "vakantiepark" wat helemaal geen park is. U verblijft in een aftands appartement midden in een woonwijk vol agressieve bewoners die niets liever zien dat u zo snel mogelijk weer vertrekt. Van de vriendelijke en beschaafde Duitser is hier op dit " Park" niets terug te vinden. De hier wonende "onderlaag" haat Nederlanders. Rondom "dit park" zijn er tientallen huizen in aanbouw. Veel verkeers- en geluidsoverlast. Schaduwrijk, geen zon te bekennen! De "receptie" of wat daar voor door moet gaan is gesloten. Geen aanspreekpunt bij klachten. Ik voorspel u... U zult veel klachten hebben!
    Van de aangeprezen faciliteiten is niets meer aanwezig. Geniet van de prachtige omgeving, maar zoek een andere accomodatie.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

6Daan9611-08-2017

Best ok

Voor degene die echt een campingsfeer zoeken, niet hier heen gaan. Wij zijn campings/bungalowparken gewend en dat was dit zeker niet. De meeste huisjes zijn gekocht en dus van vaste bewoners. Je voelt je dan ook of je gewoon een huisje in een dorp hebt. De bewoners zijn erg nieuwsgierig, zo stond onze buurman door de bosjes naar binnen te gluren, maar ze stappen niet op je af. Erg jammer.

Het huisje was heel ruim opgezet, goed onderhouden en schoon. De 2 badkamers waren voor ons ideaal. De mensen van de receptie zijn ontzettend aardig en helpen het liefst met alles. Hele relaxte mensen, staan 24/7 voor je klaar.

In de omgeving is veel te doen, op het park zijn mountainbike- en wandelpaden. Voor ieder wat wils.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Samantha08-10-2016

Super vakantie

Voor iedereen die van een gezellig maar kleiner park houden en veel van de omgeving willen zien is dit een goed park om te genieten van de rust en een mooie omgeving.je moet niet bang zijn voor smalle wegen met veel bochten,vond dit zelf 1 van de geweldige dingen die er waren om mee te maken, en ondertussen genieten van de mooie omgeving. Het is een park wat een mooie ligging heeft en ideaal voor mensen die graag wandelen. De huisjes liggen op een heuvel en zijn netjes en gezellig ingericht,

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in september 2016

• 5Lea16-09-2016

nooit meer

Het huisje was netjes, niets op aan te merken. het is gewoon een woonwijk waar veel mensen permanent wonen, en die mensen zien de toeristen liever gaan dan komen. overal rondom het park was het rommelig door verbouwingen. Naar dit park gaan we nooit meer.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in september 2016

• 3Math05-09-2016

Nooit meer!

Het is geen vakantie resort maar een voormalig vakantie resort maar waar van bijna alle huisjes verkocht zijn aan privé eigenaren die niet zo veel met toeristen te maken willen hebben. Wat hier onder al veel is aangehaald, zo is het werkelijk, vechten om een parkeer plaats en veel boze brieven onder de ruitenwisser. En dan heb ik het nog niet eens over de rommel her en der...

• 2Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen