Vakantiepark Schindeldorf

Nooit meer

Bontekoe
20-8-2018
  • Onderkomen1

Bij receptie niemand aanwezig bij aankomst. Uiteindelijk in een vies huis terecht gekomen. Dit heeft niets met een vakantiepark te maken. Tussen privé woningen in een aftands huis dat super smerig was. Hopelijk haalt de touroperator deze uit hun aanbod.

Niet voor herhaling vatbaar.

Janssens
11-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het huis is qua indeling goed. Sober ingericht. Geen buitenlamp, veel onkruid op het terras. Als je de 70 jr. gepasseerd bent en je kunt niet met de auto voor de deur komen en moet eerst nog 10 treden af met je bagage dan moet je daar niet naar toe gaan. Het was erg warm en buiten een paar overgordijnen was er geen enkele zonwering. Hebben 3 ventilators gekocht om het een beetje vol te houden. Auto op parkeerplaats in volle zon. Geen magnetron of oven. Erg sober ingericht. Niet voor herhaling vatbaar.

Saai park, mooie omgeving

Fam Buursink
6-5-2018
  • Onderkomen4

Onze ervaring met park Schindeldorf is dat het appartement op een rustig park ligt .

Wij hebben geen last van onaardige buren gehad.

De woning is een gedateerde wat muffe woning, waar "als je niet te veel eisen aan stelt" goed in te leven is.

De kosten die we aan de parkbeheerder moesten betalen vonden we wel te gek voor woorden.

De schoonmaakkosten zijn 40 euro, de verplichte linnen kosten 14 euro per persoon.

En werden we gewezen op een bedrag van 30 euro extra omdat we maar drie dagen verbleven.

In onze papieren van touroperator werd hierover geen woord over geschreven maar dit bedrag werd ons "kwijtgescholden." door de parkbeheerder.

Al met al een park wat je links kan laten liggen!

Nooit meer..

Harry Bronts
6-5-2018
  • Onderkomen1

Ga Niet naar dit "vakantiepark" wat helemaal geen park is.

U verblijft in een aftands appartement midden in een woonwijk vol agressieve bewoners die niets liever zien dat u zo snel mogelijk weer vertrekt. Van de vriendelijke en beschaafde Duitser is hier op dit " Park" niets terug te vinden. De hier wonende "onderlaag" haat Nederlanders.

Rondom "dit park" zijn er tientallen huizen in aanbouw. Veel verkeers- en geluidsoverlast. Schaduwrijk, geen zon te bekennen! De "receptie" of wat daar voor door moet gaan is gesloten. Geen aanspreekpunt bij klachten. Ik voorspel u... U zult veel klachten hebben!

Van de aangeprezen faciliteiten is niets meer aanwezig.

Geniet van de prachtige omgeving, maar zoek een andere accomodatie.

Best ok

Daan96
11-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Voor degene die echt een campingsfeer zoeken, niet hier heen gaan. Wij zijn campings/bungalowparken gewend en dat was dit zeker niet. De meeste huisjes zijn gekocht en dus van vaste bewoners. Je voelt je dan ook of je gewoon een huisje in een dorp hebt. De bewoners zijn erg nieuwsgierig, zo stond onze buurman door de bosjes naar binnen te gluren, maar ze stappen niet op je af. Erg jammer.

Het huisje was heel ruim opgezet, goed onderhouden en schoon. De 2 badkamers waren voor ons ideaal. De mensen van de receptie zijn ontzettend aardig en helpen het liefst met alles. Hele relaxte mensen, staan 24/7 voor je klaar.

In de omgeving is veel te doen, op het park zijn mountainbike- en wandelpaden. Voor ieder wat wils.

Super vakantie

Samantha
8-10-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Voor iedereen die van een gezellig maar kleiner park houden en veel van de omgeving willen zien is dit een goed park om te genieten van de rust en een mooie omgeving.je moet niet bang zijn voor smalle wegen met veel bochten,vond dit zelf 1 van de geweldige dingen die er waren om mee te maken, en ondertussen genieten van de mooie omgeving.

Het is een park wat een mooie ligging heeft en ideaal voor mensen die graag wandelen.

De huisjes liggen op een heuvel en zijn netjes en gezellig ingericht,

nooit meer

Lea
16-9-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Het huisje was netjes, niets op aan te merken. het is gewoon een woonwijk waar veel mensen permanent wonen, en die mensen zien de toeristen liever gaan dan komen. overal rondom het park was het rommelig door verbouwingen.

Naar dit park gaan we nooit meer.

Nooit meer!

Math
5-9-2016
  • Onderkomen7

Het is geen vakantie resort maar een voormalig vakantie resort maar waar van bijna alle huisjes verkocht zijn aan privé eigenaren die niet zo veel met toeristen te maken willen hebben. Wat hier onder al veel is aangehaald, zo is het werkelijk, vechten om een parkeer plaats en veel boze brieven onder de ruitenwisser. En dan heb ik het nog niet eens over de rommel her en der...

Tezien

Marc
30-8-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Bij ons aankomst op het aangegeven adres was er geen receptie te vinden , zijn dan binnen gestapt in een hotel dat daar verderop gelegen was. Daar werden wij naar de juiste plaats gestuurd maar daar was niemand aanwezig enkel een envelop buiten aan de muur... inhoud de sleutels en enkele papieren. Dan naar het appartement om alles uit te laden , maar geen parking aan het appartement alles uitladen dan maar en verder te voet met pak en zak.Ben rond 18.00 uur weer gegaan en ben goed ontvangen aan de receptie en betaalde zoals op internet stond maar moest blijkbaar geen borg van 50 Euro betalen . Wat de speeltuin betreft deze is niet zoals vermeld staat in de brochure en zo dus misleidend . In het park zelf niet veel te beleven maar in de wijde omgeving was er wel iets de vinden om een dagje zoet mee te zijn.In het appartement was er al bij het binnen komen een lamp kapot en in de keuken was het licht vettig en niet gekuist alsook niets om het appartement af te koelen bij zeer warm weer . Bij ons verblijf was het dagelijks tussen 33 en 38 graden en dan slapen onder het dak...

Voor rustzoekers

Wim Nieuwenhoven
13-11-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

In het achterhoofd houdende dat het een goedkoop park is is alles in orde, maar erg minimaal. Geen afwasmachine of oven, kleine televisie. Maar huisje was verder piekfijn in orde en schoon. Lekker rustig, geen last van omgeving gehad. Op park is verder niets, maar staat duidelijk omschreven, dus kan geen misverstand over ontstaan. Wel klein restaurant op park. Winkels op 5 km afstand, lekker goedkoop in Duitsland. Omgeving in herfst echt prachtig, mooie uitstapjes mogelijk langs Rijn en Moezel.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schindeldorf in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schindeldorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.