Hotel Land en Golf Stromberg

Wellness hotel, Luxe hotelWeer vandaag22°8°
Hotel Land en Golf Stromberg
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Land en Golf Stromberg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Land en Golf Stromberg in het Nederlands

Heerlijk hotel

Wendy
12-8-2014

Mooi en groot hotel, direct naast de golfbaan. Kamers goed schoon en het eten is heerlijk! Heerlijke plek om een paar dagen bij te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

goed hotel

Evi
1-6-2014

Luxe hotel, mooie ruime kamer, al hadden wij een kamer op de hoogste verdieping, met alleen een veluxraam en een klein raampje er naast, zodat wij zo goed als geen buitenzicht hadden, maar alles in orde en zeer proper. Heel vriendelijk personeel. Het ontbijt : fantastisch. Avondeten viel wat tegen. Buffetvorm, maar toch, vooral voor het hoofdgerecht, weinig keuze, en het vlees was enkel "saignant", wat niet voor iedereen in de smaak viel. Soep en desserts waren super. Doordat het hotel volgeboekt was, was er iets te weinig plaats op de parking en moesten verschillende auto's op straat parkeren.

Gereisd met partner in mei 2014

Zeer Mooi Hotel

Martijn
24-3-2014

Ik ben zeer tevreden. Een echt aanrader voor Golfliefhebbers.

Gereisd alleenreizend in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect hotel. Prachtige kamers, uitst. service

Hans Nelissen
20-7-2010

Stromberg is perfect georganiseerd en heeft een uitstekende service. Uitstekende kamers, vriendelijk personeel en afwisselend a la carte en buffet. Alles krijgt een ruime voldoende. Gaan we zeker nogmaals heen.

Gereisd met partner in Sun Jun 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen aan golfbaan

C.H. van Duijl
14-7-2009

Fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, uitstekend eten, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Receptie, restaurant, bar, groot terras, eigen parkeergelegenheid, Spa met binnenzwembad en whirlpool, sauna, solarium, relax ruimte, massage, zonneterras, beautysalon en mountainbike verhuur. Gelegen aan goed onderhouden 18 holes golfbaan.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 14 2009 20:03:53 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Hooibad, Kleurentherapie sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad, Zout sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Land en Golf Stromberg in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Land en Golf Stromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.